volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 09/10/2008 @ 19:36 Dineke ![]() | was mn eigen schuld ik was niet ingelogd ;) |
| 09/10/2008 @ 19:23 DINEKE | sorry als vorige bericht dubbel staat, de site lijkt niet lekker mee te werken... |
| 09/10/2008 @ 19:22 DINEKE | Ff een tip, ik had toestemming van mn verzekering nodig voor het gebruik van (dure) hormonen, en met zon 1000 euro aan hormonen per behandeling zijn grapjes achteraf niet zo fijn, maar misschien werkt jullie verzekering anders..? Hoe is het verder? Groetjes Dineke |
| 09/10/2008 @ 19:19 DINEKE | Ff een tip: ik had toestemming van mijn verzekering nodig voor het gebruik van (dure) hormonen voor IUI, anders kan je er volgens mij zelf voor opdraaien, en met bijna 1000 euro aan hormonen per behandeling zat ik daar niet echt op te wachten. Maar misschien werkt dat bij jullie verzekering anders..! Hoe is het verder? Groetjes Dineke |
| 30/09/2008 @ 09:19 conny ![]() | Bedankt voor de tips. Het komt nu toch al wel dichterbij dat ik ga beginnen. Heb denk vandaag mijn eisprong, dus over zo`n 11 dagen wordt ik weer ongesteld. Groetjes, Conny. |
| 24/09/2008 @ 08:25 conny ![]() | Bedankt Dineke. Wanneer heb je je eerste echo? |
| 23/09/2008 @ 17:45 Dineke ![]() | oja volgens mij ben ik eind mei uitgerekend...?? x |
volgende pagina >
[Reageer]

wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??