< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » problemen met mijn ex vriend

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (On)Bewust alleenstaande moeders
problemen met mijn ex vriend
25/03/2008 @ 20:17

Online Status
hallo, iedereen.
hallo
Miin exvriend die moeilijk doet over de kids.
Ik ben nu 5 maand geleden weggegaan met de kids omdat hij meer met een ander in bed lag dan met mij.
Ik was 3 weken weg en zijn toemalige vriendin liet hem vallen (de lol was eraf!) Na 3 weken had hij alweer een ander. Mijn dochter is 2.5 en mijn zoontje 17 maand. Hij wil nu perse co ouderschap ( week om week) Maar dat komt niet tengoede van de kids!! Welke argumenten kan ik aanhalen waar de rechter zwaar aan tilt om toch een andere regeling op te leggen? Ik ben bang ! Ik vind het oneerlijk dat ik mss mijn kinderen de helft van mijn leven ga moeten missen door zijn daden!! Ik ga morgen weer naar mijn advocaat om de zaak voor te bereiden. Ikzelf heb al een voorstel op papier . Kort samengevat: om de 2 weken van donderdagavond tot zondagavond en de andere week woensdagnamiddag .Alle tips en alle hulp zijn welkom. Ik heb al wel een aantal zaken die belangrijk kunnen zijn maar het valt natuurlijk af te wachten wat de rechter gaat beslissen. dikke kus aan iedereen.

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 08:56

Online Status Bekijk profiel
hallo marij,

ik heb ongeveer hetzelfde aan de hand.
enigste verschil is dat er al een breuk gekomen is in de zwangerschap omwille dat hij met een ander de lakens deelde.
ons zoontje is nu 6 maanden.
we hebben ook advocaten en hij wil ook co-ouderschap.
hij flierefluit en moet ik daarvan de dupe zijn dan?
gelukkig is ons zoontje nog te klein voor co-ouderschap.
we zijn al 1 keer moeten voorkomen op de rechtbank, maar er is nog geen rechter bij te pas gekomen.
28 mei is de volgende afspraak met onze advocaten.
ik wil liever niet meer aanwezig zijn, want dat hoeft ook niet persé. mijn argumenten zijn duidelijk genoeg!
ik heb vorige keer al verlof moeten aanvragen en doe dat geen 2de keer als het toch weer uitgesteld wordt.
laat mijn advocaat het maar oplossen.
mijn argumenten zijn (voorlopig heeft hij bezoekrecht), maar ik weet niet of ik die bezoeken van hem aan mijn thuis nog wel aankan...
na 28 mei wordt er weer een voorlopige regeling getroffen. dan mag hij onze zoon voor een paar uurtjes meenemen, later een ganse dag, later een dag en een nacht,...
verder als 2 dagen en 1 nacht wil ik niet gaan.
allimentatie is voorlopig 150 euro, maar dat is een aalmoes aangezien hij 2.500 euro per maand verdiend (ik de helft), hij een bedrijfswagen heeft, maaltijdcheques en premies op de koop toe.
wij gaan voor 250 euro per maand!

weet niet of ik je met deze informatie een beetje kan helpen?
inderdaad mag jij geen dupe zijn van zijn flierefluiten.
denk dat als je dat kan aantonen, een maatschappelijk werkster kan inschakelen, een sociaal onderzoek dat kan je aanvragen. denk dat je dan wel kan aantonen dat de kinderen beter bij jou zijn dan om de andere helft bij hem.
hij is het niet waard!
en jij wordt er enkel ongelukkiger van...
hou je taai meid!
en hou me op de hoogte.
liefs,
anneke

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 15:12
anja

Online Status
geld
hoi,
ben nieuw hier en ben even aan het rondkijken, je verhaal grijpt me erg aan,
heb hetzelfde aan de hand gehad... snik

het valt me wel op dat je veel aan geld denkt en aan de gevolgen van de erkenning door je ex, je spreekt al over erfrechtelijke gevolgen,...

volgens mij ben je nog niet volwassen genoeg om te beseffen wat het is om een kind op te voeden en dan in een éénzijdige beslissing te wensen om een kind te hebben, dit gaat mijn verstand te boven en is erg op jezelf gericht. Je had beter gewacht tot je een goede relatie had, je wist toch dat ie vreemd ging, waarom nam je dan het risico van een kind van hem te willen????

ikzelf heb een dochtertje van 3 jaar, mijn ex en ik zijn uit elkaar gegaan na de geboorte, vanwege ontrouw van zijn kant, ik heb het er heel moeilijk mee gehad, maar dat is weggegaan, hij heeft de kleine ook erkend, we waren niet getrouwd, niet om de financiële voordelen, maar omwille van het feit dat ik vind dat het kind de naam moet hebben van de vader.

nu heb ik mijn leven terug op de rails, hij heeft een nieuwe vriendin, ik een nieuwe vriend en we komen goed overeen, dit in het belang van mijn dochtertje,

groetjes

anja
Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 18:47
Kristien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn zoontje was net geen 2 toen we naar de notaris gestapt zijn om de echtscheidingspapieren op te stellen. Daar stelden ze direct dat co-verblijfsouderschap (dus 1 week mama, 1 week papa) niet aan de orde was omdat Wout nog te jong was en de rechter het zelfs zou kunnen weigeren. Gelukkig wou de papa geen co-verblijfsouderschap, wel co-ouderschap. Wout gaat nu 1 weekend op 2 naar de papa en de helft van de schoolvakanties. Vind ik al meer dan genoeg.

Ik vind trouwens dat je stevige argumenten hebt om je kids niet zoveel aan je ex toe te vertrouwen daar hij blijkbaar nogal gemakkelijk met een ander in bed kruipt. Heeft hij dan nog wel tijd voor de kids?

Dorientje, ik krijg ook €250 alimentatiegeld en dat bedrag wordt 1x/jaar aangepast aan de indexstijgingen. Dus in januari gaat het voor de 1ste keer omhoog gaan.

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 09:49

dag anja,

JIJ moet mij niet zo aanvallen op deze topic. dit gaat hier niet over mij ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt t.o.v. marij.
dus als je me ergens anders wilt veroordelen ga je gang!
ik ben heus wel volwassen genoeg om een kind op te voeden.
wie heeft al 6 maanden voor mijn zoontje gezorgd?
IK
en kijk maar naar het ventje op mijn profiel.
ik weet niet of ik het beter had KUNNEN doen.

dus marij, ik wil mijn problemen hier niet naar voren brengen. ik heb al het verwijt gekregen op andere topic's. is dus helemaal NIET mijn bedoeling.
hoe gaat het verder met jou?

hallo kristien,
dank je voor het advies.
250 euro hoop ik ook te krijgen, voor onze zoon. van dat geld hoef ik NIKS. ik wil niks meer van hem. ik wil het investeren voor onze zoon. hij mag NIKS tekortkomen.

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 17:27

Online Status
hopeloos
hey aleemaal, sorry voor de trage reactie, maar het is een soep aant worden. We zijn 21/3 voor de eerste keer naar de jeugdrechter geweest en we stonden na 3 minten alweer op de stoep omdat zijn advocaat uistel vroeg en kreeg. Volgende datum is 9 mei. Ondertussen moeten we onze plan trekken er is dus GEEn voorlopige regeling.Nu vandaag hadden we afgesproken dat ik ze ging halen om 18u. Al een hele week bestookt hij me met smsen dat ik niet moet komen want hij is van gedacht veranderd!! Ik krijg mijn kindjes dus niet mee straks. Ik ga natuurlijk wel en dan zal ik wel zien. Hij treitert me het bloed van onder mijn nagels en ik moet me inhouden omdat het anders tegen mij kan gebruikt worden . Maar ik moet toch niet op mijn kop laten zitten zeker. Ik ben nu echt ten einde raad en ik ben bang dat het 18 u gaat worden. Het is nu 17.25u. We hadden die afspraken zelf al gemaakt eind maart. We staan aleebei in ploegen in de verpleging, dus het is altijd al een puzzel geweest op oppas te regelen. De reden waarom ik ze mag komen halen is dat zijn ouders zin hebben om morgen met de kinderen naar de speeltuin te rijden. Ze zijn daar al atijd als hij gaat werken, als hij moet trainen voor de voetbal en als hij zondags moet selen. Zij zien de kids dus meer dan hem. Er is nog geen vonnis dus kan ik weinig doen. Maar toch , ikkan toch niet gewoon afwachten tot hij ze eens wil meegeven?????!!! het het onmenselijk zo te leven. xje

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 23:14

Online Status
hallo,
gelukkig, de kidjes zijn weer bij mij. Vrijdag om 18u ben ik met een bonzend hart vertrokken om ze te gaan ophalen. Hij vroeg me wat ik kwam doen. Stomme vraag natuurlijk. Ik kreeg ze niet mee van hem. Maar dat was buiten het enthousiamse van de kids gerekend. Ze vlogen me rond de nek en ze zaten supersnel in de auto. Er was geen houden aan. Tja, daar kon hij niks aan doen natuurlijk. Hij kon ze niet teghouden! Alle spullen gauw bij mekaar gerommeld en wegwezen. Ik was om 18.12u terug thuis. ben gerust dus. Dikke kus. tot gauw

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 17:47

machteloos
Nadat we uit elkaar gingen bleef mijn zoontje steeds bij mij wonen. Eerst wilde hij hem de uren dat ik ging werken. Ik werkte toen slechts 18 uur maar doordat het vroeg beginnen was sliep hij daar s'nachts. Na enkele weken moest politie tussenkomen. Hij kwam me aanvallen op mijn werk dat ik meer mijn verantwoordelijkheid moest nemen voor mijn zoon.(Zoontje was toen 8mnd en had het lef gehad een paar keer wakker te komen s'nachts!)Dit terwijl ik dit systeem niet zelf had gewild,ik had reeds een onthaalmoeder ingeschakeld maar hij wou persé dat het zo ging.Ik heb hem nooit durven tegenspreken, dit is bij hem niet aan de orde. Na tussenkomst politie moest hij ons zoontje aan mij afgeven omdat hij mijn familienaam nog had, gelukkig! Nadat een paar weken later de gemoederen wat gesust waren (lees: nadat ik me bijna twee weken op een voor hem onbekend adres heb verstopt)zijn we tot een afspraak gekomen dat hij hem zou bij zich hebben de maandag en de dinsdag. Hij is zelfstandig en dit zijn zijn sluitingsdagen. Ik liet me overhalen om toch de familienaam van ons zoontje te laten wijzigen, zodat hij hem kon erkennen. Had ik dat maar niet gedaan! Toen mijn zoontje naar de peuterklas ging, begon een nieuwe ellende. Zijn vrouw, met wie hij huwde drie maand nadat hij vertrok, had co-ouderschap afgesproken met haar ex voor hun zoontje van 4. Hij vond dat supercool en het zou hun probleem oplossing namelijk dat het ze reeds een hele tijd stoorde dat ze op hun sluitingsdag nooit eens alleen konden zijn. Dus toen kwam opeens die vraag of ik voor ons zoontje ook een week om week regeling wou vast laten stellen voor het vredegerecht. Veel keus had ik niet. Ik weet ook van die nieuwe trend van de bilocatie! Zeer mooi in theorie tot je het zelf meemaakt hoor! Het was toezeggen of een advocaat en een hele hoop andere bedreigingen. Weer had ik de moed niet op te weigeren, ik dacht trouwens dat er nieks anders op zat, iedereen zei me dat een rechtzaak niets zou uithalen, dat ik toch zou verliezen!Gedurende een maand, ons zoontje was dus tweemaal een week bij zijn vader heb ik doorgebeten. Gehuild, geprobeerd het te verbijten, hem goed te praten.. maar mijn zoontje's verdriet kon ik niet aan. Hij werd s'nachts wakker al huilend om zijn mama! Plaste meerdere malen per dag in zijn broekje. Schopte me, sloeg me en zei telkens dat hij boos was op me! Ik begreep wel waarom: hoe kon het ook anders! Hij woonde al drie jaar bij mij en opeens leek het alsof ik hem in de steek liet. Ik huilde nooit els hij er was, hij dacht waarschijnlijk dat het me nieks kon schelen dat hij weg moest en dat ik er niets aan deed. Ik mocht in die tweede week even op bezoek. Vrouw van mijn ex stond een dikke joint te roken in de keuken. Mijn zoontjes vader was er niet eens. Zoontje begon te hysterisch te huilen toen ik weer probeerde te vertrekken. Toen kwam juist zijn vader thuis. Gooide zijn zak en kleren naar mijn hoofd en zei dat ik mijn verwend nest kon meenemen naar huis. In plaats van te rennen met mijn zoon bleef ik stijf van de schrik staan, hij kalmeerde en nam hem weer van me af. Als een laf schaap ben ik het afgedropen, mijn zoontje als schreewend achterlatend. Ik zal het mezelf nooit vergeven. Toen ik thuiskwam, verzamelde ik al mijn moed en belde een advocate. Zo kan het niet verder. Ondertussen is de proceduren begonnen. Eerste zitting is voorbij. Er werd een voorlopige regeling getroffen nl de maandag van 08.00 tot de dinsdag 19.00. Besluiten pleiten werd uitgesteld eerste maal en moet nu gebeuren 08/05. Ik heb niet veel hoop maar als er een klein beetje rechtvaardigheid nog over is, hoop ik toch dat ze het in hun hart zullen vinden om dat mijn zoontje niet nogmaals aan te doen.
Zijn er nog mensen die ongewild co-ouderschap moeten beleven?
Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 20:56

Online Status
hey,

dat is verschrikkelijk he. Ik leef zo met je mee! laten we hopen dat 8 en 9 mei 2 dagen van rechtvaardigheid worden, voor jou en voor mij. Nu de kindjes weer bij mij zijn, zijn ze vrolijk, maar heel aanhankelijk. Maar ik geniet van ze, wees daar maar zeker van; En laat je niet in de luren leggen door je ex. Elk voorstel, elk ding dat je moet of niet mag volgens hem , laat het weten aan je advocaat. Laat niet over je heen lopen! Hij is het niet waard. Geloof me. mannen die zo met hun gezin enkinderen omgaan, verdienen geen greintje medelijden!! Tegenwoordig lijkt het of een gezin meer een hebbding is dan iets voor het leven. ze bouwen een gezin op, de routine komt erin en ze dumpen vrouw en kinderen. Maar om toch nog iets in het leven van de vrouw te kunnen roeren, spelen ze het smerig met de kinderen. Ik wens je veel succes en ik duim voor jou!!
hou me op de hoogte, liefs marij

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 21:39
Jojo

Hoi,

heel veel sterkte toegewenst!!! Wat zit jij in een rotsituatie zeg! Het lijkt mij dat je kids nu meer dan ooit een stabiele en rustige omgeving nodig hebben, kortom ze horen dus standaart bij jou te zijn aangezien je ex-man nogal een flierefluiter is.
Ook lijkt het me niet goed voor je kinderen dat ze steeds een andere vrouw (lees scharrel) van je ex-man langs zien komen.
Ik denk dat jij een heel schappelijk voorstel hebt!

Heel veel sterkte voor jou en je kids

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 23:05
wensje

soms....
Hallo dames,

Vreselijk wat jullie door moeten maken...ik hoop dat jullie er allemaal uit kunnen komen met een goede regeling!

Ps wilde even laten weten dat Dorientje overal over het forum loopt te zeuren....je ex zo afbranden maar ondertussen wel denken zwanger van hem of 1 van de tig anderen te zijn....verder maak ik er geen woord meer over vuil...

Liefs wensje

[Laatst gewijzigd door wensje - 23/04/2008 @ 09:35] - Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 21:08

Online Status
hij blijft me verbazen!
hela,
ben toch blij te lezen dat er mensen zijn die de situatie net als ik onhoudbaar en rottig vinden. Maar nu heeft hij weer een ander idiote eis. Hij vindt dat ik minstens de helft van de kindrtoeslag en liefst alles op een gezamelijke rekening zet, zodat hij daar de kosten van kan betalen als de kids bij hem zijn. Ik val van de ene vrbazing in de andere met hem. Dit kan hij me toch niet verplichten? morgen komt hij ze weer halen, dus het zullen weer eenzame en zielige dagen worden voor mij. Ik moet wel veel werken de dagen dat ze er niet zijn, maar dan thuiskomen en geen joelende kindjes in huis tegenkomen is toch een beetje eng hoor. tot gauw weer. Ik heb er echt steun aan, dat ik hier wat kan lezen. tot gauw xje

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 22:45

Online Status
onleefbaar
hey, hier zijn we nog is. vandaag ben ik even langs geweest bij de kindjes. Ik moest nog een briefje van school afgeven en een nieuwe drinkbeker.de kids waren dolblij om mij te zien en vlogen me rond de nek. Zijn nieuwe vriendin zat op het terras was bruin te weze. Mijn dochtertje was wildenthousiast want ze dacht dat ik haar kwam halen! mama ik wil mee naar huis!! wel honderd keer. En telkens moest ik zeggen dat ze bij papa nog moest blijven. Ik kon mijn tranen niet meer in bedwang houden . Ze begon hartverscheurend te wenen en blijf maar vragen om haar mee te nemen. Ze liet me zelfs niet meer los. Mijn ex heeft me toen lichtjes gedwongen om het huis te verlaten. Mijn 2 kindjes stonden daar te wenen aan de poort, terwijl ik moest vertrekken!! Ik wil dit nooooooit meer meemaken. Hij zal plooien al is het het laatste wat ik doe. ik zweer het. Ze kunnen me niet snel boos krijgen, maar als ze aan mijn kinderen raken ben ik een leeuw. Wat kan ik doen in godsnaam? Als zij nu al zo reageert, (ze is net geen 3) wat moet het dan in de toekomst worden??? Ik word hier gek van . Dikke kus

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 22:17

Online Status
morgen grote dag
hey allemaal.

Ik ben op van de zenuwen en de stress. Morgen moet ik om 9u weer bij de jeugdrechter zijn om hopelijk een regeling te horen. Ik voel me verschrikkelijk slecht. Ik heb er geen goed gevoel bij, en ik heb een beng voorgevoel dat het slecht gaat aflopen. De kids zijn gelukkkig thuis als ik weer thuis kom van de jeugrechtbank en daar ben ik al blij om. Ik hoop dat ik morgen mijn verhaal toch kort kan uitleggen en dat de rechter daar naar luistert. Hoop en duim voor de kindjes en mij mee aub. Laat julie gauw iets weten.
veel liefs marij

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:52

Online Status
23 mei vonnis
hey,

9 mei zijn we voor de tweede keer dus naar de jeugdrechter moeten komen. Het was een verschrikkelijke ervaring, om daar zo te zitten en te moeten vechten voor je kindjes. Zijn advocaat verbloemde de zaak voor hem natuurlijk en kwam met een aantal idiote onderwerpen af, waaruit moest blijken dat hij een goede en toegewijde vader was en nog steeds is. Ik heb me sterk gehouden, maar toen we als afsluiting van de pleidooien nog iets mochten zeggen , heb ik met tranen in de ogen vertelt dat een moeder vecht tot de laatste snik voor het geluk van haar kinderen en dat het de plicht is van een goede moeder. Een goede moeder kan er niet mee akkoord gaan dat ze haar kindjes zomaar een week uit handen geeft en zeker niet als ze zo klein zijn. Mijn advocaat zei achteraf dat de rechter wel rekening ging houden met het feit dat ze nog zo klein zijn . Ik bereid me voor op het ergste . en 23 mei gaat mijn advocaat het vonnis lezen en brengt me op de hoogte. Laat ons allen hopen !!! enn voor iedereen die in de zelfde situatie zit als ik , vecht als een leeuw voor je kindjes, jij hebt gekozen voor je kinderen , je kinderen niet voor jou. Veel liefs marijke

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 18:06

ja, hallo wensje hier ben ik weer!
als ik al niet mijn gevoellens hier kwijt mag waar dient het forum dan voor en NEEN ik ben niet zwanger... kan ik eraan doen dat ik een moeilijk leven heb...
heb ik u ooit iets misdaan misschien?
geen woorden meer eraan vuilmaken, maar ondertussen heb je mij wel lekker zwart gemaakt merci.
ik zeg al niks meer.
veel succes met je prille zwangerschap.

ik vind het ook heel erg wat de anderen schrijven, maar als ik al niet mijn eigen verhaal hier kwijt kan... ben ik diep teleurgesteld door sommigen hun reacties.
als ik moet oprotten zeg het me dan gewoon en niet via een omweg.

het gaat goed met me, dank je voor het te vragen. wat heb ik een enorme steun aan jou.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:20

nog iets wensje,

hoe kom je er nu bij dat ik zwanger zou zijn van mijn ex eigenlijk?
je moet me niet zo in het slechte daglicht stellen. het is niet omdat ik wat pech heb met de mannen, dat ik geen eigen leven meer mag leiden... ik weet heus wel wat ik doe hoor.

ik ben ook maar wie ik ben.
op dit forum is iedereen anders, maar goed ook want het zou nogal saai zijn.
stop gewoon met mij aan te vallen want ik heb u nooit iets in de weg gelegd.

hou je maar bezig met dat kindje dat in je aan 't groeien is.
mama worden is al speciaal genoeg.
laat mij er buiten.

sorry voor deze uitlatingen, maar ik kan het gewoon niet verdragen dat ik soms langs alle kanten wordt bekritiseerd terwijl iemand die niet in mijn schoenen staat, mij niet kan begrijpen.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 22:05

hallo iedereen,

omwille van onverwachte problemen ben ik op internet beginnen zoeken naar moeders die in ongeveer hetzelfde schuitje zitten. het doet me toch even goed dat ik niet de enige ben met zo'n problemen.
ik hoop dat ik welkom ben op dit forum en dat ik mijn verhaal hier kwijt kan.
reden van de relatiebreuk is dat de vader niet kon zorgen voor onze zoon, hij kon geen verantwoordelijkheid opnemen. ik deed mijn studies, het huishouden en de zorgen voor onze zoon allemaal alleen. hij deed niks omdat hij het niet kon, hij was (en is!) zelf nog een kind. onze zoon is bijna 3 jaar, ik krijg per maand 150 euro alimentatiegeld sinds hij 2 jaar is. ik woon alleen met mijn zoontje en heb vast (voltijds) werk. de laatste tijd is mijn zoontje naar school beginnen gaan, maar hij is ook meer en meer ziek. tot wekelijks toe naar kinderartsen, spoedafdelingen, onderzoeken, huidspecialisten, ... noem maar op. de vader weigert 50 euro alimentatie per maand meer te geven, maar ik merk dat 150 euro niet meer genoeg is.
de vader ziet zijn zoontje 1 dag in het weekend. hij mag daar alles en hij krijgt daar alles. alle kleertjes die ik meegeef krijg ik opgefrommeld terug in de reistas. medicatie die vergeet hij gewoon te geven! bovendien zet hij ons zoontje in volle zon om te spelen, ... terwijl hij waterpokken heeft!

advies is altijd welkom, jullie advies, jullie mening, informatiebureaus of hulpinstanties die jullie kennen ofzo...

groetjes
Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 23:20

hallo kathleen,

wat er te horen...
ik vrees soms ook van mijn ex dat hij ook zo'n dingen zou uithalen...

op 28 mei wordt een vonnis uitgesproken over hoe hij bezoekrecht krijgt...
ik zal hem maar te vriend blijven... hij heeft toch gezegd dat hij het beste af is bij mij. hij beseft dat ik hem de meeste van de tijd bij me heb. maar die tijd bij hem, hoe gaat hij die opvullen en dan zit zij er ook nog eens bij. bang dat ze mijn zoontje tegen me gaan opstoken...
weet me soms ook geen raad. instanties? ken ik niet echt...
iemand?

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 23:46

Online Status
bang afwachten
hey, iedereen,

allereerst, kathleen, ik weet wat je doormaakt. mijn ex is net dezelfde. Nu met het goede weer de afgelopen dagen had hij ook een zwembad buiten gezet. Tof voor de kids natuurlijk, maar denk niet dat hij dat efdekt ofzo, zodat ze er niet kunnen invallen. Ben woensdag even bij hemlangs geweest met de kids. Hij wilde buiten spelen , ok voor mij., Nog geen 2 minuten later viel de kleinste ( 1.5) met kleedjes en al het water in!!! volgens hem had ik hem in het oog moeten houden, want hij was aant schommelen met de oudste!. Wat gaat hij doen als de kinderen daar zijn en hij is alleen? Ik houd mijn hart vast. En zo zijn er nog 101 dingen waar ik me doodongerust in maak. Ik zou zeggen, probeer bewijzen te verzamelen, foto's van je kindje hoe hij terug komt, en raadpleeg misschien een advocaat. veel succes en laat iets weten. Veel sterkte.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >