[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 27/03/2008 @ 15:01 ... | Hoi, heb hetzelde voor gehad enkele weken geleden. Heel vervelend. Omdat het van kwaad naar erger ging en ik op het eind gewoon niet meer durfde te slikken omdat ik zo'n pijn had, ben ik naar huisdokter gegaan. Zware keelontsteking. Ik mocht zonder problemen zo'n 5 à 6 dafalgan (500 bruis) per dag nemen en voor de keelpijn rechtstreeks te verzachten een siroop op kruidenbasis. Ik heb het doosje even voor je opgezocht en het heet "Thymo Septine" op basis van tijm en wilde tijm. Ik heb het bij de apotheker gehaald. Op de bijsluiter staat duidelijk dat het geen invloed heeft op de zwangerschap. Natuurlijk is het geen écht medicijn, maar het verzachtte wel goed! Uiteindelijk heb ik de keelontsteking toch een dikke halve maand moeten uitdragen voor het beter ging. Maar, je weet waar je het voor doet natuurlijk. Suc6. |
| 27/03/2008 @ 14:00 Britt ![]() | dankjewel allemaal, hoop dat ik er snel weer bovenop ben met jullie tips! |
| 27/03/2008 @ 11:10 Nessie@ Work | Wat bij mij altijd goed helpt, is een citroen uitpersen en daar gewoon kokend water en heel enkele klontjes suiker indoen. Wel niet echt heel lekker, maar heel natuurlijk. Of een thee met honing? Veel succes en hopelijk ben je er snel vanaf! |
| 27/03/2008 @ 11:08 Britt ![]() | zoals de titel al zegt: ik ben de bezitter van een keelontsteking. En ik ben zwanger dus ik mag niks in pakken.. Iemand tips hoe ik snel beter kan worden? |
[Reageer]

keelontsteking: iemand tips om snel weer beter te worden?

wel of niet mocht hebben en kwamen ze met een medicijn aan die ik wel mocht hebben en heb die dus meegenomen