Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/07/2008 @ 20:07 evi ![]() | hey, ik ben terug van de gyn en ons ventje weegt al een 1600gram, weten jullie nog hoeveel het van jullie was op 30 weken?? groetjes |
| 30/07/2008 @ 16:55 evi ![]() | stil hier wi! |
| 30/07/2008 @ 23:49 Muis ![]() | hoi mariposa,jouw dochtertje ziet er flink uit op de foto!! Hopelijk blijft alles goed met dat geelworden, hoe komt dat?Zijn da de nierkes ofzo? groetjes Muis |
| 31/07/2008 @ 14:22 Muis ![]() | hoi, mariposa, da's al goe nieuws hé meid!!! groetjes Muis |
| 04/08/2008 @ 22:35 evi ![]() | ja gewoon bij mijn nicht anders geef ker je email en dan zend ik es het ontwerp door, ja tis met 1 foto erop groejes |
| 05/08/2008 @ 12:17 Muis ![]() |
| 06/08/2008 @ 13:18 mariposa ![]() | voorkant http://img299.imageshac...geboortekaartje1cj5.jpg achterkant http://img352.imageshac...boortekaarten005ht5.jpg formaat was 22.5cm x 22.5cm kom later nog wat meer vertellen hoe het met de 3 kids gaat, moet nu na de osteopaat |
| 06/08/2008 @ 14:10 Muis ![]() | mariposa, prachtig gewoon amaai, da's zeker zijn prijs waard! groetjes Muis |
< vorige pagina | volgende pagina >

Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper

. Morgen is mijn verjaardag en mijn vent is camionchauffeur. Nu ik ging eerst niet meegaan voor de week omdat we met een logé zitten (hond), en doordat wij zelf 2 staffies hebben dacht ik dat het nie zo goed ging gaan(de vorige hond die voor een week kwam hebben we moeten naaien maar da was ne reu, nu ist ne teef. Nu al goed en wel het gaat eigenlijk perfect tussen de honden! En had ik zo van ja ik zal toch meegaan, maar nog niet gezegd. Ik ben nog zo iemand die op mijn verjaardag zeker nie alleen wil zitten en zeker nie zonder man! blijkt heeft hij al een sms gezonden aan een kind van 13 om mee te gaan!!!!! Ik ben nu zo op mijn tenen getrapt é. Ik kan er al niet tegen dat die kleen meegaat, in mijn ogen is het gewoon van die moeder om hem kwijt te zijn ( hij is licht autist) dus vragen ze iedere week mag ie mee!!! Beetje ego mss van mij maar sinds ik zwanger ben kan ik niet verdragen dat hij meegaat, ervoor ook nie maar nu ist nog duizend keer erger!! Ik kan hier wel de hele tijd
grrr Ik voel me zo in de steek gelaten hé!!!