volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 12:41 Muis ![]() | hoe was't evi? Bij mij dus niet goed Muis |
| 05/09/2008 @ 22:51 evi ![]() | hey, ah er is toch nog leven ![]() hier begint het aftellen! pff ik wil bevallen!!!! morgen mag ik terug naar de gyn kben benieuwd groetjes |
| 02/09/2008 @ 21:38 Muis ![]() | hoi, oei mariposa, da's minder. heeft het nog altijd met dat geel worden te maken? 'tBeste hé... Muis |
| 01/09/2008 @ 21:29 Muis ![]() | hei, eindelijk nog iem.die es een gaatje vond om hier te schrijven. wij dachten al dat jullie weinig tijd gingen hebben met de bébé... Het beste Muis |
| 14/08/2008 @ 07:44 evi ![]() | hey, Hoe schreven jullie je eveloppen? met een speciale stylo ofzo. Kwil dat het heel mooi geschreven is enzo, maar met een gewone bic vindt ik dit maar gewoontjes!! groetjes |
| 13/08/2008 @ 18:47 evi ![]() | hey, ah met min gaat da redelijk goed wi, manieren aan het zoeken om mijn dagen te vullen!!! pff was het al maar oktober!!! |
| 11/08/2008 @ 10:19 Muis ![]() | Mariposa, jong, wat een gedoe. en jij doet alles alleen chapeau!! Evi, onze kindjes zijn gedoopt als ze enkele weken oud waren Muis |
volgende pagina >
[Reageer]

Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper

ik wilde dat zo graag in zijn boekje kleven net zoals van ons oudste maar ja. Zal er toch nog naar blijven zoeken hoor.
,