< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper
Gisteren @ 12:41
Muis

Online Status Bekijk profiel
hoe was't evi?

Bij mij dus niet goed

Muis

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 22:51
evi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

ah er is toch nog leven

hier begint het aftellen! pff ik wil bevallen!!!! morgen mag ik terug naar de gyn kben benieuwd

groetjes

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:38
Muis

hoi,
oei mariposa, da's minder. heeft het nog altijd met dat geel worden te maken?

'tBeste hé...

Muis

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 22:17
mariposa

hoi iedereen
dacht ook dat het hier stil gevallen was. of dat ik ne mail gemist had.
ik heb idd al de fotro gekregen, eind vorige week geloof ik. maar dien van 4-geslacht nog niet wi.

hier gaat het nog osan nie lik dat zijn moet, daarom echt geen tijd. nayeli ligt meer in de kliniek of een twat anders, vandaag de eerste schooldagvo yaxano, dus tis echt van school na kliniek, weer naar school, thuiswacht zoeken vo savonds nog ki na kliniek te kunnen, pff lopinge genoeg gehad vandage!!!!

hoe gaat het met de andere?

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 21:29
Muis

hei,

eindelijk nog iem.die es een gaatje vond om hier te schrijven. wij dachten al dat jullie weinig tijd gingen hebben met de bébé...

Het beste
Muis

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 19:26
Tweety

Oei, ik geloof dat het hier erg stil gevallen is in de regio Ieper.

Hoe gaat dat heir nog met iedereen? Hier alles prima alleen dat ik het bewijsje van Oakley zijn (hiel)prik kwijt ben ik vind dat zo erg hé ik wilde dat zo graag in zijn boekje kleven net zoals van ons oudste maar ja. Zal er toch nog naar blijven zoeken hoor.

Mariposa, heb jij je foto van in het wekelijks nieuws al gekregen???
Ik nog niet en vind dat toch maar raar zal eens bellen naar het WN denk ik.

Alé de groetjes aan allen.

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 18:18
evi

hey,

ja muis jij ben juffrouw é dus wordt er verwacht daj mooi kan schrijven.
nu het wordt gewoon een blauwe stylo geloof ik, tzijn nogal rare eveloppen om met een stiftje te werken en mij kennende zal ik toch weer vlekken maken!

aja nog iets, sinds gisteren avond kheb ik zo af en toe eens een steek in mijn lies of daar ergens rond, hopelijk teken dat ie aan het indalen is?? nog een week en we mogen op controle, oef eindelijk. kben dan 34 weken vanaf dan ist altijd om de 2 weken zeker??

@ muis: alé veel suc6 zaterdag

groetjes

[Laatst gewijzigd door evi - 14/08/2008 @ 18:29] - Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:23
Muis

hei,

ik schreef da met een dun zwart stiftje en een beetje calligrafie-achtig (sierlijke letters en cijfers)
Mooie hoofdletters enzo. Het is een heel werk, maar een leuke bezigheid.

Muis

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 07:44
evi

hey,

Hoe schreven jullie je eveloppen? met een speciale stylo ofzo. Kwil dat het heel mooi geschreven is enzo, maar met een gewone bic vindt ik dit maar gewoontjes!!

groetjes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 21:09
Muis

evi, ge kunt al beginnen aftellen
ik heb werk genoeg, hier kort de vakantie in. Het schooljaar staat weeral voor de deur alst 15 aug nadert.

Ik ben vandage naar gyn geweest in roeselare. ik heb veel eitjes. Ik moe zaterdag terug.

groetjes
muis

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 18:47
evi

hey,

ah met min gaat da redelijk goed wi, manieren aan het zoeken om mijn dagen te vullen!!!
pff was het al maar oktober!!!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 14:04
Muis

hei

mariposa, ik ken niemand die de gazette van regio roeselare heeft.
idd.niet te doen om elke week de gazet te kopen, bij ons duurde het een week of 7 denk ik. Wij hadden al gebeld naar de redactie etc.

tweety, ik vond het ook druk van 1 naar 2. maar ik was toen blij dat ons Mathiesje al 3 jaar was. Die kon al een klein beetje zijn plan trekken. En als het school was, was die ne hele dag weg.

evi, hoe ist met jou?

muis

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 11:39
mariposa

hoi
jaja tweety, ik heb dat ook gehad, die overgang van 1 naar 2 viel mij in het begin ook zwaar. deze keer totaal geen last van gehad, ook al heb ik dan zoveel zorgen aan mijn meiske.
kheb nu zelfs 2 logees van 10 en 12 en zelfs dat lukt nog net! zou wel nie zijn voor hele dagen, kgeraak ook nie zo makkelijk meer aan de pc.

jaja ik heb je zien staan wi in de gazet en idd, der staan der heel veel in he. een stuk of 6 dak kenne en daarvan zelfs 4 dak gaan bezoeken ben in de klinieke. moest daar toch alle dagen zijn he vo nayeli. stond allesinds op jouw pagina nog eentje dat ik ken. kweet nie meer of het tiany of thijsje was.

zeg zijn der onder jullie die de gazet van regio roeselare hebben? of iem kennen die dat heeft? we zouden onder moorslede staan met een 4-geslacht, ma de fotograaf wist nie wanneer. is ook zo stom om ze alle weke te gaan kopen he.

alles verder goed?
groetjes
lies

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 19:21
Tweety

Hey,

pff, ik ben er eindelijk nog eens geraakt, niet normaal hé ik heb echt wel tijd tekort. Hebben jullie dat ook gehad toen jullie je 2de kindje hadden? Amai, dat is hier echt niet te doen. Ik raak gewoonweg niet meer door mijn werk. Zo heb ik natuurlijk al weer veel gemist van jullie posts maar ja niet aan te doen, en om alles te lezen dat zie ik niet echt zitten ,

Maripoza, je staat ook mooi in het wekelijks nieuws hé, ik sta onder Houthulst. Er waren er echt veel hé die bevallen zijn in Ieper in de periode dat het wekelijks nieuws in verlog was. Echt niet normaal.

Hoe gaat het anders nog verder met jullie? Hier alles in orde wel heel druk maar ja dat nemen we er bij hé.

Alé zal jullie laten en hopelijk heb ik nu vlugger tijd om nog eens bij te posten.
Groetjes

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:34
Muis

evi,
ge moet daar nie mee inzitten.
jullie hebben toch een kindje gewild. dus dat zit goe
Eens het ventje geboren wordt, ga je het kunnen opeten. Echt, ik meen het. Da's iets van jullie eigen vlees en bloed, dat leefde in je gedurende 9 maanden...
Een vriendin had een ongelukje en wilde de baby niet houden en toch doorgezet en kijk nu, ze ziet het ook heel graag.

dat moedergevoel komt wel, zeker en vast. De natuur heeft het zo gewild. Dat kindje heeft jullie als ouders uitgekozen. Ik geloof daar sterk in...

tatata
muis

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 19:44
evi

ey,

Pff ik deze middag een uurtje geslapen en een enorme rare droom gehad. Dat ik al bevallen was en dat mijn kindje daar lag in da bedje, het was just gelijk ne kind van een paar maanden, echt groot. Ik had er maanden niet naar gekeken, en als ik het vasthad leek het het mijne nie! pff ik stond ervan in schuim en zweet!!!!
angst zeker voor wat komen zal of zo??? kmoet er de hele tijd aan denken, bang dat ik mijn kindje niet zal willen vasthebben!!

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 12:26
mariposa

hoi
evi, mijn borsten zijn bijna nooit meer zo hard hor! dat is enkel zo op de momenten dat je stuwing hebt. de 4de en 5de dag zijn meestal het ergste. nu zou ik der ook eens last van hebben als ze 6 tussenlaat! je borsten worden heel snel gewoon aan de routine van je kindje en zullen dus enkel smorgens nog wel eens zo gespannen staan.
moet geen schrik hebben, vanaf dat ze der dan ook maar een heel klein beetje van gedronken hebben is dat al een heel verschil! en warmte doet wonderen die eerste dagen.

mijn kids zijn niet gedoopt! ik ben zelf nie gelovig en wil nie mee doen aan heel die cirque. mijn meme heeft het er moeilijk mee, maar da is de enigste! ze krijgen wel elke keer de gelovigen feest vieren ookk een feest met cadotjes! zoals nu vrijdag al de eerste! geboortefeest ipv doop.

muis, da maakt geen verschil hoor dat ik er helemaal alleen voor sta. uiteindelijk bij bv moet je het toch allemaal zelf doen he, je kan moeilijk je ventje even laten kolven hihi!
en na al dat werk zou ik ook geen ventje willen dat flesje laten geven, maar zelf even lekker je kindje zien genieten, dat ge toch weet waarom ge al die moeite blijft doen om te kolven.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 10:19
Muis

Mariposa, jong, wat een gedoe. en jij doet alles alleen
chapeau!!
Evi, onze kindjes zijn gedoopt als ze enkele weken oud waren

Muis

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 09:54
evi

hey,

mariposa: tis mss e raar vraagje, maar zijn je borsten nu nog altijd hard en pijnlijk of is dit al over? toen een collega gekocht had moest ik een voelen en da was just gelijk dat er daar stenen in zaten! daarvoor ben ik wel een beetje bang.

en iedereen ne goe weekend gehad?
tweety hoe gaat het met jou babyke?

Dopen jullie je kindjes? van ons wordt ie gedoopt de 9de november.

[Laatst gewijzigd door evi - 11/08/2008 @ 09:56] - Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 22:14
mariposa

das idd bij vele mensen die proberen zwanger te geraken he! iedereen lijkt wel zwanger en bij u lukt het dan nie zoals dat zijn moet!
veel courage, moet nie makkelijk zijn wi zeg!

ik geef nog steeds volledige bv, maar tis wel voor de helft in een flesje gegeven. de andere helft drinkt ze nog aan de borst zelf!
ma tis een heel gedoe wi! pfff, eerst ligt ze gemiddeld een uurke aan, dan begin ik te kolven en daarna moet ik dan nog die gekolfde melk geven in een flesje. overdag valt dat al bij al mee, maar snachts is die 2 uren der echt bij momenten te veel aan!
mijn vriezer zit ondertussen goe vol met melk, want ik heb veel meer melk dan dat zij drinkt....

vandaag was gelukkig eens een goeie dag, hele dag om de 2 uren willen drinken aan de borst en pas rond 16u de eerste keer moeten bijvoeden. tgaat miss toch nog de goeie kant op hihi!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]