[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 12:54 mus | Veel belangrijker dan het horen van je kindje via een babyfoon als het wakker is, is het horen van je kind als het slaapt...Ikzelf was pas gerust na de aanschaf van een wiegedood monitor. Hetzelfde principe als een Angelcare maar wel 100% effectief, want het is een geijkt toestel! Ookal is er bij onze kleine meid geen risico voor wiegedood, het toestel is toch al 4 maal afgegaan in 3 maanden tijd. Op veiligheid staat geen prijs! |
| 04/04/2008 @ 18:00 Roos | Hoi, Alecto echt een aanrader. Je hoort je kleintje er gewoon door ademen, zo zuiver. Alles erop en eraan. Gr. roos |
| 04/04/2008 @ 16:17 Flappy | Ik hoor de kindjes niet als zij in de slaapkamer liggen en ik ben in de living, wij hebben blijkbaar nogal dikke muren ![]() Babyfoons zijn dus noodzakelijk! Ik ben trouwens heel tevreden van de Angelcare, die is niet met een camera, maar wel bewegingssensoren. Die zorgen ervoor dat er een alarm afgaat als de baby stopt met ademen. Nooit een vals alarm gehad, wel al alarm gehad als ik de baby uit bed nam, maar vergat de babyfoon af te zetten (het werkt dus!)... Ik hoor aan de manier van wenen wel of het tijdens de slaap is en of ik echt moet opstaan of niet, ik denk dat elke moeder na een tijdje de verschillende weentjes van de kinderen wel herkent. |
| 04/04/2008 @ 15:50 miesje | ik heb zoon van 9 maanden... en nu pas heb ik een baby foon gekocht!!1 met camara dus,me zoon lag nog in de bakerzak,en op een mrg kwma ik zn kamer binnen en was ie op zn buik gedraait met zn gezicht lag ie int matras,niets aan de hand maar ik ben me lam geschrokken,vanaf die nacht kon ik niet slapen,elke keer als ie maar een geluidje makate stond ik naats zn bed,en dat wa ope een gegeven moment 2 keer per uur,ik was helemaal kapot!! toen heb ik de bakerzak gaan afbouwen en een babyfoon met camara gekocht,en als ie dan iets geluid maakt of huilde kon ik m zo zien,als ie met zn ogen dicht huilde was ie gewoon aant dromen,en hoefde ik niet helemaal me bed uit,,, ik heb daardoor veeeeeeel meer rust,en als ik wakker cshrik van oh jee daarlijk licht ie op zn buik,,ik kijk op t scherm ik zie dat tie heerlijk ligt te slapen en ik slaap ook zo weer verder!!! |
| 04/04/2008 @ 12:57 marieke | ik heb ook een babyfoon aangeschaft maar gebruik hem nauwelijks... ik hoor hem beneden als hij boven huilt. waar gebruiken jullie hem verder voor dan? x |
| 04/04/2008 @ 12:22 Flappy | Die Alecto zal zeker geen storing geven, want werkt met de DECT-techniek, maar dat wil ook wel zeggen dat die dezelfde straling uitzend als een gsm(mast)!!! Er wordt aangeraden om kinderen zo weinig mogelijk in aanraking te laten komen met deze straling en die babyfoons zeker bij jonge kinderen niet of zo weinig mogelijk te gebruiken! Toch iets om over na te denken, dacht ik zo... Ik heb in ieder geval bewust voor een babyfoon zonder DECT gekozen. |
| 02/04/2008 @ 15:22 miesje | hier een baby foon met een camara erin!was wel 190 euro,,maar dat heb ik er voor over gehad! van luvicion dacht dat dat merk heet!! xxxjes |
| 02/04/2008 @ 15:06 massx ![]() | ik heb ook die alecto is iets van dx 88.... super ding!! nu 80 bij v&d |
[Reageer]

welke babyfoon ?