[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 28/04/2008 @ 12:55 anonimus | hoi, hoi, blij te horen dat ik niet de enige ben! Je krijgt al snel te horen: eentje vergeten, niet goed opgelet, .... 't Was een ongelukje, maar intussen wel helemaal welkom! Laat de anderen maar zeggen .... |
| 24/04/2008 @ 15:26 Muisje | November 2006 deed ik een zwangerschapstest positief slikte toen microgynon 30 en kreeg een jongen. En Vorige maand een miskraam gehad door de microgynon 50! |
| 15/04/2008 @ 15:45 ike | Hallo iedereen Proficiat hoor zeg allemaal. T is wel grappig dit topic. Nu, ik heb twee maanden geleden een erge buikgriep gehad. Ik ben toen ook eens 1 pil vergeten... Nu heb ik de laatste weken zo last van misselijkheid smorgens, net zoals bij mijn eerste kindje. En ik ben zoooooo moe, ontzettend gewoon. En mijn buik is precies weer verdikt. MAAR ik krijg wel nog mijn regels. Was dit bij jullie ook het geval? Ik bedoel, voor degenen die de pil slikten en niet wisten dat ze ondertussen zwanger waren? Ik heb echt wel een normaal bloedverlies gehad op de tijdstippen, dus ja... dank voor jullie antwoord! Ike |
| 08/04/2008 @ 09:59 Marie | 1 pil vergeten Hallo Zwanger door de pil heen!? Ik ben deze maand 1 pil vergeten in de eerste week en we hebben in die periode ook gevreeën. Morgen word ik normaal ongesteld, nu is het dus afwachten. Heb geen speciale tekens, wel precies vollere borsten en duidelijk zichtbare aders (heb ik anders ook wel). We hebben twee dochtertjes en zouden het hierbij laten. Dus nu ergens bang voor het resultaat en ergens toch wel stille hoop. Kan alleen maar afwachten zeker? Maar zo te lezen is het dus echt wel mogelijk. Je zou denken 1 pil vergeten kan geen kwaad maar toch niet. Wou dat het al morgenavond was. |
| 07/04/2008 @ 12:26 Romy ![]() | Ik ben bij de eerste ook in verwachting geraakt met de pil en het werd een jongen! ![]() |
| 02/04/2008 @ 14:41 linda | akfakfhnksj |
| 02/04/2008 @ 10:20 Yvette ![]() | Ik vergat bij Robin 1 keer de pil. En meteen zwanger! Wel heel blij, we wilden so wie so niet lang wachten. ![]() |
02/04/2008 @ 09:52 ![]() | zwanger door goedde pil gebruik heen en het was een jongen wat een grappig topic ![]() |
02/04/2008 @ 09:25 ![]() | Hallo, zwanger door de pil heen en het werd een meisje! Succes ermee! |
| 02/04/2008 @ 09:16 anonimus | Hoi, Ik ben door onregelmatig pilgebruik onverwacht zwanger van een vierde kindje. Het was niet de bedoeling, maar wel welkom! Aangezien we al drie jongens hebben, hoop ik natuurlijk stilletjes ... Ik zou graag even een eigen onderzoekje doen en vraag me af wie ook onverwacht zwanger was ondanks de pil en wat bij hen het geslacht geworden is. Misschien dat er een link is tussen de hormooniname en het geslacht? |
[Reageer]

statistisch onderzoek zwanger bij pilgebruik

.
Eertse keer: geen verklaring: geen pil vergeten, niet ziek geweest. Tweede keer: buikgriep.
of
zijn beide zéér welkom!!!