Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/05/2008 @ 23:01 jokske ![]() | meiden, ik ga slapen, ben zo hees of iets en een verkoudheid |
| 11/05/2008 @ 23:01 jokske ![]() | van de airco van de wagen denk ik |
| 11/05/2008 @ 23:02 Dreamer* ![]() | Nee dat lukt niet Slaapgoed Jokske en beterschap! |
| 12/05/2008 @ 00:49 Dreamer* ![]() | Hoi Conny, Ja het is ook wel vreemd, en vervelend. Het is nu afwachten he! Tot 21-05 zeker ![]() Ik kan totaal niet slapen ![]() ![]() |
| 12/05/2008 @ 02:17 Dreamer* ![]() | en ik slaap nog niet |
| 12/05/2008 @ 07:36 mupke ![]() | dreamer probeer je alsjeblieft niet zo druk te maken.... Liefs |
| 12/05/2008 @ 08:53 sophwerk | Hallo allemaal, Wat een prachtig weer terug. Zalig met het lange weekend. Wel spijtig want dan zijn de winkels gesloten en kan ik niet achter een test gaan. normaal moeten de vandaag komen maar voel nog niets, voel mij ook niet zwanger. Afwachten maar weer pfff. Hopelijk dezemaand meer geluk zoals al zovelen deze maand. Succes aan al de rest. |
| 12/05/2008 @ 10:35 Knuffeltje ![]() | Ik weet niet hoe het komt maar ik merk dat mijn profiel plots helemaal veranderd is. De helft ontbreekt? Hoe kan dat nou? |
| 12/05/2008 @ 13:46 | Hallo meiden Hier nog steeds geen rode duivels te bespeuren. Dreamer rust maar nog wat in de zon meid! ![]() Aan allen een zonnige dag toegewenst. Groetjes Evelientje! |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD mei

en beterschap!

vandaag komen maar voel nog niets, voel mij ook niet zwanger. Afwachten maar weer pfff. Hopelijk dezemaand meer geluk zoals al zovelen deze maand. Succes aan al de rest.

Hoe gaat het met je?