Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 28/04/2008 @ 16:26 marilyn | @Viena: ik heb er ook bewust voor gekozen om na mijn nod even weg te blijven op het forum. Maar met de volgende ronde kon ik het toch niet laten om weer mee te doen. Ik vind het altijd heel spannend om ook anderen te volgen. Je leeft zo toch mee met elkaar. Groetjes van Marilyn |
| 28/04/2008 @ 15:49 mupke ![]() | wel goed om ff afstand te nemen!!!! Voor degene die gaan testen heel veel succes... Groetjes |
| 28/04/2008 @ 15:15 Dreamer* ![]() | Ik duim voor iedereen |
| 28/04/2008 @ 13:23 Saar ![]() | Ik heb juist mijn banner veranderd en mijn cyclus enkele dagen langer gemaakt. Dan zie ik daar niet de hele tijd overtijd staan. Groetjes Saar |
| 28/04/2008 @ 13:09 bolleke | De meimaand komt eraan, hopelijk met veel zwangeren!Zelf voel ik helemaal niets maar dan ook niets meer, das niet zo'n goed teken hé? Het zal wel weer niets zijn deze maand, maar toch is er nog altijd dat sprankeltje hoop .... Had gehoopt om deze maand zwanger te zijn, de teleurstelling zal toch in ieder en geval groot zijn, op naar ronde 11 dan maar zeker?![]() |
| 28/04/2008 @ 12:52 Kim1984 | spannend laura!! Ik zou zal ook niet kunnen wachten tot mijn NOD hoor! Mocht het nou niet zo zijn, blijf je(als je een cyclus hebt van 28 dagen) nog een ronde in mei toch? Maar ik hoop natuurlijk dat je een positieve test hebt! |
| 28/04/2008 @ 11:44 jokske ![]() | saar, er is nog altijd kans he meid! |
| 28/04/2008 @ 11:24 jokske ![]() | ja, sterreke, ik heb dat mooi berekend hé! hihihi wou dat ik niemeer hoefde rekenen, pff Net mijn ovutesten in de bus gekregen, net op tijd dus.... |
| 28/04/2008 @ 10:10 Sterreke | Ja, Jokske, idd die periode week ongeveer voor de NOD en de week van de menstruatie vind ik altijd de lastigste...De andere weken kan ja uitkijken naar je vruchtbare periode of is net je eisprong geweest... Jouw vruchtbare dagen komen er ook weer aan! En dan net met het verlengde weekend ! Het is je ten volle gegund! |
| 28/04/2008 @ 10:02 jokske ![]() | sterreka ge gaat nog een beetje moeten wachten hé, lastig hé meid! |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD mei

enorm veel buikpijn gehad. Pfioew, da was me wat!!! Deze maand dus spannend afwachten.
gevloeid, moet kunnen he.
.
Had gehoopt om deze maand zwanger te zijn, de teleurstelling zal toch in ieder en geval groot zijn, op naar ronde 11 dan maar zeker?
.
. Mijn man zei dat ik zeker de moed nog niet mag opgeven en dat het nog maar de eerste ronde was. Ik weet dat allemaal wel hoor maar toch hoop je altijd dat het niet zo zal zijn en dat het bij jezelf wel eens van de eerste keer gaat lukken... Ja, ik ga maar wachten op mijn 
gehad heb.
.