[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 11/04/2008 @ 15:41 | luizenshampoo hallo, ik ken je probleem ,op de school van mijn dochter hebben ze het hele afgelopen jaar een luizen probleem! Gek word ik ervan !! ![]() Wat ik al een aantal malen heb gebruikt voor hele gezin inc baby is Xitluis bij de apotheek weg Hier heeft het goed geholpen succes met de ongewenste huisdieren liefs astrid |
| 05/04/2008 @ 15:09 Véro | Hey Karen, mijn dochter heeft een paar jaar geleden ook luizen gehad, anderhalf jaar aan een stuk. Alle soorten shampoos gebruikt (zelfs uit Frankrijk), niets hielp... En toen kreeg ik volgende tip: lavendelolie !! Gewoon elke dag achter je oren en in je nek je ermee inwrijven! Bij ons heeft het geholpen! Verder je haar wassen met een shampoo met conditioner in en de shampoo een 5 à 10-tal minuten laten intrekken: de luizen zwellen er namelijk van op en dan kan je die er zo uitplukken (of je man, want van jezelf lukt het moeilijk ) Ik gebruikte ook een witte handdoek om het haar mee af te drogen: dan kon je de luizen goed zien zitten in de handdoek en die eruit halen.En kammen is ook noodzakelijk om de luizen en neten eruit te krijgen helaas... Ik gebruikte voor mijn dochter de shampoo van 'l oreal - kids (met abrikoos): het natte haar kon ik zo vrij makkelijk uitkammen! Veel succes, ik hoop echt voor je dat het helpt, want het is om gek van te worden hé?! Groetjes, Vero en co |
| 04/04/2008 @ 09:34 ilse ![]() ![]() | Karen, mag je ook Silikom niet gebruiken? |
[Reageer]

Luizen en zwanger, help!!!

) Ik gebruikte ook een witte handdoek om het haar mee af te drogen: dan kon je de luizen goed zien zitten in de handdoek en die eruit halen.