< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Aftellen tot juli 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/05/2008 @ 22:08

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hihi spannend weer deze ronde!

Ik zit nu dus, volgens mn banner, in mn vruchtbare periode...
Dave vroeg vandaag.. wanneer is je eisprong haha
Eigenlijk willen we wachten.. maar toch kriebelt het!
Dusja.. even kijken wat we doen.. het verstandigste is gewoon even te wachten tot juli/augustus haha maar of we dat kunnen..;)

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 22:47

Online Status Bekijk profiel
haha ja het is ook heel spannend allemaal.

dat hadden wij ook. wij zouden natuurlijk ook pas ervoor gaan na de vakantie in juli.
Toen werd het al tijdens de vakantie en nu zijn we al bezig haha.

Ben benieuwd wanneer jullie ervoor gaan maar als ik het zo hoor dan duurt dat ook niet zo lang meer

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 13:08
Mimmie

Ik ben nog wel echt aan het wachten... Het is moeilijk, maar ik wil toch even kijken wat mijn cyclus zal zijn. Volgens mijn banner zou vandaag mijn eerste ongi dag zijn, maar ben het niet, dus zou ik in principe overtijd zijn(1 dagje maar hoor). Maar omdat mijn vorige cyclus 38 dagen duurde ipv 34 ben ik nog even aan het afwachten.

Het is zo raar. Want 2 jaar geleden was ik ook een tijd van de pil, dit omdat ik het toen zooo zat was om te slikken. En toen was mijn cyclus ongeveer 32/34 dagen...

Ik zal het wel zien, stomme cyclus haha

[Laatst gewijzigd door Mimmie - 10/05/2008 @ 13:09] - Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 21:59

Mimmie spannend.:) misschien ben je al wel zwanger:)

Wij zijn vandaag naar het zwembad geweest... en toen dacht ik.. als ik 2 kindjes vlug op elkaar heb.. dan gaat het allemaal niet zo makkelijk.. dus begin nu toch wel te twijfelen..

Ggrrr wat kunnen vrouwen het zich moeilijk maken he!

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 08:58

mimmie wat spannend..we wachten met je mee haha

Elina..ik kan me wel voorstellen hoor dat je dat gevoel nu hebt. Want het is aan de ene kant ook wel zo maar daar kies je voor. Denk er gewoon nog even rustig over na anders

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 21:47
dreamcatcher

Online Status
ik wil graag moeder worden
hallo allemaal.
Dit is de eerste keer dat ik op dit site ben.
ik vind het zo spannend.
vanaf vorig jaar begonnen de kriebels bij mij.
mijn man was er niet klaar voor , maar gelukkig nu wel dus ik kan niet wachten tot dat ik zwager kan zijn.ik hoop dat het eind deze maand gelijk raak is.super spannend.
ik hou jullie op de hoogte.
groetjes es

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 21:50
dreamcatcher

Online Status
ik wil graag moeder worden
trouwens kan iemand mij vertellen hoe ik een banner kan maken wat dat lijk mij leuk en handig om bij te houden en te zien.
alvast bedankt

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 22:55

welkom dreamcatcher! en heel veel succes!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 10:25
Belleke

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Zo een leuk weertje hé! Dat brengt een mens toch direct in een blije stemming
Ik heb sinds gisteren het gevoel dat mijn eisprong eraan komt. Hoeveel dagen op voorhand voel je dat? Ik dacht dat ik ongeveer een cyclus had van 33 dagen omdat ik over 3 maand eens een maand mijn pil gelaten heb maar dat kan deze maand misschien korter zijn.
Zo spannend!! Dan zou ik nu in mijn vruchtbare periode moeten zijn. Ik zal ze denk ik toch niet missen want we doen het 48u systeem. Toch zeker die eerste maand als je nog niet goed weet wat wanneer gaat gebeuren.

Groetjes

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 13:24

Welkom Welkom

Wij deden het ook om de dag bij Rowan en toen was het binnen 3maanden raak:)

Dit is nu mn eerste pil loze maand dus ik ben benieuwd hoe lang mn cyclus is.. bij rowan had ik een cyclussen tussen de 26 en 33 dgn
Nouja.. toen was de test positief:)(bij die 33dgn)

Meiden.. succes, geniet van de zon.. en lekker klussen!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 19:29

om de dag??tijdens je vruchtbare periode of de hele maand..

en kan je trouwens alleen in die vruchtbare periode zwwanger worden??mischien een hele domme vraag maar wat dat betreft ben ik een leek.

Henk en ik doen gewoon sex hebben wanneer we willen. Aangezien wij toch ook bijna elke dag wel wat doen kan je wel zeggen dat wij dus ook zo goed als om de dag doen haha.

maar doe je dat bewust dat om de dag??ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. En tuurlijk hoop ik dat het z.s.m zover is maar we zitten ook niet op een schopstoel nu. Na de vakantie word het denk ik een ander verhaal haha.

vaniddag lag ik op het strand en toen dacht ik..goh..mischien heb ik volgend jaar wel een dikke buik

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 20:30
Evy

hey dames,

wij gingen normaal ook wachten tot juli, maar zoals je aan mijn banner kan zien gaan we er nu toch al voor... nu ja... we doen gewoon ons ding en zien wel he...

zal me efjes voorstellen

ik ben Evy, 27 jaar en sinds 11/11/07 fiere mama van Torben... ik ben bijna 5 jaar getrouwd met Björn en we wonen in Zandhoven in Antwerpen

Tot gauw, Torben begint beetje aandacht te vragen...
Evy

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 20:31

wat spannend Evy!!

zullen we dxan maar met ze allen duimen voor elkaar??wie weet helpt het haha

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 21:02

Hee

Dees, bij die donker groene is je ei sprong.. volgens de banner.. die andere groene dagen kan je ook zwanger raken omdat sperma 48uur leeft en een eicel 24uur..

Maar ik heb een late eisprong.. toen ik zwanger was van Rowan kwamen we(ik en ook de huisarts) uit oop 12 oktober.
En bij het meten met de echo kwamen ze op 18 oktober.

Dus gewoon een late eisprong..

Maar wij deden het gewoon om de dag! wilde echt kans laten schieten haha en dat is nu wel anders.. we zien wel!

Liefs Elina

ps.. Evy uiteraard welkom! en succes!! de vruchtbare dagen staan voor de deur zie ik!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 21:14

dus je kan gewoon de hele maand zwanger worden behalve tijdens je menstruatie??

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 21:26

hebben jullie trouwens al aangemeld op de 9maand hyves??

gewoon even 9maand in typen bij hyves en zoeken maar

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 22:04
Mimmie

Als eerst welkom Evy!

Nou zoals jullie aan mijn banner kunnen zien... vandaag toch ongesteld geworden. Heb mijn cyclus ook maar weer aangepast... Het duurt schijnbaar langer dan ik dacht...Nou ja niet zo erg, zo lang ik maar een cyclus heb!

Nu vind ik het nog niet erg dat het nog niet gelukt is. We zijn nog niet echt bezig.
Dit omdat we hopen dat ik net voor de zomervakantie of in de zomervakantie van volgend zal kunnen gaan bevallen. Vandaar dat we echt nog even wachten met het echte klussen.

Ik studeer namelijk nog, maar heb volgend studiejaar een half jaar dat ik het erg rustig zal gaan hebben. En omdat we niet kunnen wachten willen we er toch wel voor gaan. Vandaar dat we vanaf eind juli willen gaan beginnen...

Ik hoop dat jullie mijn verhaal nog een beetje kunnen volgen haha.

Voor de dames in hun vruchtbare periodes...

groetjes

[Laatst gewijzigd door Mimmie - 12/05/2008 @ 22:06] - Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:42
Evy

ik duim ook mee voor jullie he dames

is erg he... ging het me niet aantrekken dat het groene dagen zijn en toch ben je ermee bezig...
moet eerlijk zeggen dat ik wel beetje bang heb voor wat gaat komen... twee kindjes is uiteraard een pak meer werk... en ga ik het allemaal wel aankunnen en zo?
hebben jullie dat ook?

Grtz
Evy

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:56

hier het zelfde..

Zit nu echt weer te twijfelen om de pil weer ta gaan halen..

Ik wil het graag.. maar wil ik graag nog een kindje? of wil ik graag zwanger zijn?

Als ik nu zwanger raak.. heb ik niet veel tijd meer om straks met Rowan leuke dingen te doen..

Ik denk dat het verstandig is om te wachten.. tot eind van het jaar ofzo?? ohww.. wat ben ik toch een oen.. wat wil ik nou? snap me zelf niet meer..

Hoe kan dat nou ineens he?

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:56
Mimmie

@ Elina, ik snap jou echt wel. Het is ook niet zomaar iets wat we gaan doen. In jouw geval dan een tweede, maar ook dan zal je leven weer een beetje gaan veranderen. Ik vind het niet raar dat je een beetje twijfelt.
Misschien een kleine tip, maak een lijstje met de pro's en contra's. En daarna goed bij jezelf nagaan of je het allemaal gaat kunnen bolwerken. Jij bent (samen met je partner), degene die het beste kunnen nagaan of het allemaal gaat lukken.
Ik wens je in ieder geval ermee. Gaat helemaal goed komen.

@ Evy, in jouw geval is het voor een tweede. Ik heb het ook wel, maar dan gewoon voor mijn eerste. Ons leven gaat natuurlijk best veranderen. Een hummeltje in huis en dan voor altijd haha. Maar aan de andere kant geeft dat gevoel mij weer een adrelineshot. Ja ik vind het best eng en best spannend. Vooral de vraag, zal ik het goed genoeg gaan doen als ouder... Maar ja dat ga ik dan maar gewoon ervaren

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >