Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 23/07/2008 @ 17:39 Mimmie ![]() | en evy????? ![]() |
| 22/07/2008 @ 16:46 Dees1984 | hai meiden, hier even vanaf mijn werk! meiden ik duim zo voor jullie dat jullie zwanger zijn!!! Hier ook nog niks. Nog 3 dagen en dan moet ik ongie worden. Nog steeds af en toe een drupje. Raar want dit is absoluut geen menstruatie. Ik ga nu ook steeds vaker plassen. Niet extreem veel maar wel meer als normaal. ik ga nergens meer vanuit want ik ben echt in de war. Me gevoel zegt zo sterk van wel, maar ik ben zo bang van niet. dus ik zeg gewoon dat het niet zo is dan kan het WEER alleen maar meevallen. op mn werk is het leuk! nog 15 minuutjes en dan mag ik weer naar huisje toe. houden jullie ons op de hoogte?? dikke kus |
| 22/07/2008 @ 08:24 Evy ![]() | goeiemorgend, hier ook nog geen te bespeuren, maar wel een negatieve test... lastig... dat ze maar snel doorkomen hoor... |
| 22/07/2008 @ 07:43 Belleke ![]() | Goeiemorgen, Nog nietske veranderd... ![]() |
| 21/07/2008 @ 22:18 Evy ![]() | heyhey hier nog steeds niets te zien... Dees hoe was het vandaag? Evy ![]() |
| 21/07/2008 @ 16:50 Belleke | Bij mij ook nog niets maar ik voel wel al vanalles in mijn onderbuik. Hij staat opgeblazen. Ik denk wel dat ze er zullen doorkomen. Afwachten!! |
| 21/07/2008 @ 14:16 Mimmie ![]() | Evy en Belleke... spannend!!!! ![]() Zou het zo ver kunnen zijn? Moeilijk he niet gelijk testen. Ik leef helemaal met jullie mee! groetjes |
| 17/07/2008 @ 07:56 Belleke ![]() | Welkom Scholteltje en Isabelle! In de hoeveelste ronde zijn jullie? Schoteltje laat iets weten hé den 21ste... spannend, spannend |
< vorige pagina | volgende pagina >

Aftellen tot juli 2008

binnen een uurtje weet ik mijn uitslag
er nu maar snel doorkomen dat ik aan rond 4 kan beginnen.