Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 15/07/2008 @ 13:49 Evy ![]() | en mimmie al nieuws? Dees nog steeds zo goed in griekenland? |
| 12/07/2008 @ 14:28 | even vanuit griekeland.. hier behoorlijk aan de klus ![]() we zullen zien.. voor degenen die overtijd zijn enzo..ik duim mee vanaf hier!! tis hier trouwens bloedje heet. hittegolf..in de schaduw is het 39 graden ![]() ![]() |
| 01/07/2008 @ 11:43 Evy ![]() | jammer Dees, maar je kan idd waar je zin in hebt op vakantie... alvast prettige vakantie!! Elina spannend een ander huis! laat weten hoe het geweest is he... Evy ![]() |
| 30/06/2008 @ 19:09 Evy ![]() | en hoe is het met de dames? hier nog effe wachten op de groene dagen ![]() |
| 27/06/2008 @ 08:06 Evy ![]() | en dees al verandering? wanneer ga je testen? grtz |
| 27/06/2008 @ 08:05 Belleke ![]() | Zo spannend Dees!! Ik duim zeker voor je mee!! ![]() |
26/06/2008 @ 16:47![]() | net weer 1 drupje bloed..dus denk dat de eraan gaan komen |
< vorige pagina | volgende pagina >

Aftellen tot juli 2008

door... Pfff... vind mijn lichaam niet zo grappig op dit moment. Maar dit is wel in principe de lengte van mijn cyclus voordat ik aan de pil was. Zal die nu eingelijk wel zo regelmatig blijven?

Of ik had iets verkeerds gedaan
zou ook nog kunnen...