Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/09/2008 @ 16:53 Evy ![]() | Belleke wat jammer toch.... ik hoop dat je je snel zwanger mag noemen... en idd we zijn er hier om naar elkaar te luisteren he ![]() |
| 23/09/2008 @ 08:01 Belleke ![]() | Goeiemorgen dames, Hier is de klustijd weer van start gegaan en deze keer zijn we direct na mijn duvels begonnen. ![]() Mimmie, is het morgen dat je voor je echo gaat? Groetjes |
| 23/09/2008 @ 16:05 Evy ![]() | spannend Belleke!!! ik en Mimmie leuk leuk, hoop dat het zo goed wordt als die van mij... evy ![]() |
| 25/09/2008 @ 21:35 Belleke ![]() | En Mimmie hoe was het???? ![]() |
| 08/10/2008 @ 15:42 Evy ![]() | hey dames nog nieuws? Dees bij jou begint het erg spannend te worden he.. groetjes Evy ![]() |
| 08/10/2008 @ 16:55 | ik heb sinds gisteren dat ik echt heel erg misselijk ben met vlagen de hele dag door.. Vandaag verschrikkelijk moe geweest. Eerder ook wel al maar deze dag slaat alles. Kon me ogen niet meer open houden. Ik ga er toch niet vanuit..maar het zou best eens kunnen. Vorige week zaterdag 13,5 uur geslapen en nog was ik moe. Mischien wel pfeifer??? weet het niet..we wachten nog even af. |
10/10/2008 @ 10:48![]() | ja de symptonen zijn er nog. Ben echt beroerd steeds en erg moe. Maar er heerst griep dus het kan net zo goed griep zijn. Ben nog niet ongesteld..hoop dat het uitblijft. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Aftellen tot juli 2008