< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Aftellen tot juli 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/09/2008 @ 11:20
Mimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ahhh Belleke, december is ook een mooie maand daarvoor, de hele sfeer van december is al super en als er dan ook nog zulk mooi nieuws bij zou kunnen komen... nou dan wordt het gewoon super!

Ja wij deden eigenlijk ook om de 2 dagen, al was mijn lieve vriendje zo erg dat hij elke dag wel zei, hup kom op anders komt er geen baby! hahahaha.

En daarvoor zijn we toch hier? Om naar elkaar te "luisteren" en te steunen zover we kunnen

We blijven gewoon mijn 'n allen lekker positief

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 16:53
Evy

Belleke wat jammer toch.... ik hoop dat je je snel zwanger mag noemen...

en idd we zijn er hier om naar elkaar te luisteren he

[Laatst gewijzigd door Evy - 19/09/2008 @ 16:54] - Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 08:01
Belleke

Online Status Stuur bericht
Goeiemorgen dames,

Hier is de klustijd weer van start gegaan en deze keer zijn we direct na mijn duvels begonnen.

Mimmie, is het morgen dat je voor je echo gaat?

Groetjes

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 08:53
Mimmie

jaaa... morgen is het eindelijk zover, ik vind het zo spannend.

Hoop dat alles gewoon goed is. De onzekerheid maakt me af en toe een beetje gek haha.

Voor de rest had ik te vroeg gejuicht wat mijn misselijkheid betreft... het is terug met terugwerkende kracht... blegh...

ik zal morgenavond gelijk een berichtje plaatsen hoe het is gegaan!

groetjes

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 16:05
Evy

spannend Belleke!!! ik

en Mimmie leuk leuk, hoop dat het zo goed wordt als die van mij...

evy

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 21:35
Belleke

En Mimmie hoe was het????

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 08:03
Mimmie

echo
Hoi dames,

Nou ik vond het prachtig! Ik heb bewijs van het kleine mensje dat in mij groeit. Mooier dan dit kan toch gewoon niet.
Omdat ik wat overwicht heb moest ze wat harder drukken om alles te zien. Eerst ging ze me hele onderbuik langs en zei, het is er in iedere geval 1! Waarop mijn vriend heel sneu zei oh... Hij had graag een tweeling gewild. Hij is namelijk zelf ook een tweeling.
Ik was zelf opgelucht haha, ik studeer en werk ernaast dus twee zou net iets te veel voor nu zijn. Al als het zo was geweest had ik ze met open armen ontvangen dus... maar toch, voor nu is het goed.

Volgens mij lag mijn kleintje te slapen, kleintje was zoooo rustig. Toen ging ze meten en doen. Intussentijd zag ik het hartje kloppen... wat een mooi gezicht. Mijn kleintje doet ut!!!! ik zag handjes en voetjes en toen vroeg de echoscopiste hoe het zat met mijn cyclussen, waarbij ik aangaf dat tja die wat langer waren dan gemiddeld. Toen zei ze dat het dan logisch was dat ik waarschijnlijk een weekje korter zwanger ben. Maar ik moest mijn volgende controle met mijn verloskundige afwachten om te kijken of we de data echt gaan veranderen omdat vaan vrouwen toch wat eerder bevallen.
Ik zelf en de banner hier op dit forum gaf als datum 22 april... de echoscopiste denkt 25 april. Dus ik denk dat ik mijn banner hier gewoon verander, maakt mij niet uit, want het kindje is er en het groeit!!!

groetjes van een hele blije op een roze wolk
mimmie

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 16:36

Online Status Bekijk profiel
Zo ben ik ook weer even

Ik probeer zo min mogelijk hier te komen.
Niet voor jullie hoor..!!
Maar net als Belleke wordt ik ongeduldig. Voor mij ook alweer ronde 7 geloof ik en het doet om eerlijk te zijn best pijn. Ik had met jullie mee kunnen praten als het vruchtje was nlijven zitten :(

Zit nu in mn vruchtbare periode. Dat wist ik nieteens. Aan mezelf merkte ik het wel want henk heeft weinig rust gehad.

Heb wel aan de linkerkant van mn buik af en toe steken/pijn. Wordt er gek van. Weet niet waardoor het komt

Maar wij klussen gewoon weer `vrolijk` verder hier.

Blij te horen dat bij jullie alles goed is mimmie en Evy! Hoop dat de misselijkheid snel wat afneemt.

Nou..jullie horen het wel weer. Het is maar weer afwachten.

[Laatst gewijzigd door Dees1984 - 28/09/2008 @ 16:37] - Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 07:43
Belleke

Amaai Mimmie gelijk je het beschrijft moet het echt fantastisch zijn!! Geniet er maar ten volle van!

Voor de rest heb ik niets speciaals te vertellen. Juist dat ik gisteren een enorme steek had aan de linkerkant van mijn buik. Ik heb wel al veel kleine steekjes gehad maar zoals gisteren dat is nog nooit voorgevallen. Gelukkig duurde het niet lang...

Groetjes

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 08:47
Evy

hey dames

Mimmie super dat je zo'n mooie echo hebt gehad... en goed dat alles goed gaat...

Dees en Belleke ik blijf heel erg hard duimen voor jullie hoor dames

de misselijkheid en het overgeven is hier al een heel stuk beter dus dat is ook weer mooi meegenomen.

grtz
Evy

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 14:49

belleke..jij ook al steken aan de linkerkant??

Zou het dan mischien toch??

haha..nouja we zien het wel.

Wij hebben volop geklust eigenlijk al vanaf de laatste dag menstruatie dus ben benieuwd.

Mocht het niet raak zijn. Dan ga ik naar de dokter. Wil dan weleens een onderzoek hebben of wat tips

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 08:14
Belleke

Goeiemorgen,

@Dees, Bij mij ook steekjes aan linkerkant maar ik probeer er niet meer op voort te gaan want heb de laatste maanden al elk symtoom gehad van een eventuele zwangerschap.
Ik denk het zelfde als u "we zullen wel zien". We hebben toch ons best gedaan ook al ben ik wat ziekjes voor de moment.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 15:42
Evy

hey dames

nog nieuws?
Dees bij jou begint het erg spannend te worden he..

groetjes
Evy

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 16:55

ik heb sinds gisteren dat ik echt heel erg misselijk ben met vlagen de hele dag door..

Vandaag verschrikkelijk moe geweest. Eerder ook wel al maar deze dag slaat alles. Kon me ogen niet meer open houden.

Ik ga er toch niet vanuit..maar het zou best eens kunnen.

Vorige week zaterdag 13,5 uur geslapen en nog was ik moe. Mischien wel pfeifer???

weet het niet..we wachten nog even af.
Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 07:56
Belleke

En dees, heb je de symptomen nog? Ik zie dat het vandaag je NOD is.
Hou ons op de hoogte. Dat gaat precies wel de goeie richting uit!

Ik voor je!!!

Bij mij niets speciaals, gewoon afwachten. Nog een dag of 8.

[Laatst gewijzigd door Belleke - Gisteren @ 07:48] - Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 10:48

ja de symptonen zijn er nog. Ben echt beroerd steeds en erg moe. Maar er heerst griep dus het kan net zo goed griep zijn.
Ben nog niet ongesteld..hoop dat het uitblijft.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]