Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/04/2008 @ 09:58 Keun ![]() | ik voeg me hier ook graag toe als ik mag ![]() Ik ben de 6de april gestopt met de pil dus beebje zowiezo voor 2009! Nu heb ik al men regels..dus wachten hoe de cyclus loopt zeker. ![]() ![]() ![]() |
| 11/04/2008 @ 12:37 svb81 ![]() | Wat denken jullie van een lijstje met jullie NOD? dan wordt het overzichtelijk en kunnen we mekaar allemaal volgen ![]() svb81-BE-26j-1e kindje-1e ronde- NOD 9/05 |
| 11/04/2008 @ 13:01 svb81 ![]() | Hey ratje, dat wil niks zeggen hé . geen is altijd hoop hebben. Heb je al eens geprobeerd met temperaturen? Of ovulatietesten? |
| 11/04/2008 @ 14:17 ikke | Hallo allemaal, Bij ons wordt het vanaf afwachten en aftellen naar de NOD. Mijn vriend en ik hebben deze maand al goed geklust en blijven gewoon verder klussen ook al zijn de groene dagen voorbij! Je weet nooit he. Ik weet niet of het gelukt zou zijn want ik voel echt niks. Andere maanden kon ik altijd op voorhand zeggen wat het ging zijn, maar nu niet. Afwachten dus. @Marylène, ja ik ben echt gezegend met z'on mooie cyclus. Ik hoop echt voor jou dat er binnenkort meer duidelijkheid zal zijn. Kvind het wel knap van jou dat ja daar zo positief mee om blijft gaan. |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

, ben blij dat je terug bent en er voor gaat, hier ook weer 
, maar volgende maand kondig jij aan dat je zwanger bent, je weet het he, ik
ik 

er, voor deze keer vind ik dat niet erg 
. geen 
...