< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!
01/07/2008 @ 21:50
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oei Keun, ik dacht dat het spannend werd voor je, maar op je profiel zie ik dat je een super lange cyclus hebt. Wat vervelend zeg

@Lauie: hoe was je hcg niveau dan? was het oke, of ga je via echo in de gaten gehouden worden??? Die verpleegster die mijn infuus moest steken voor mijn verdoving zat er ook goed naast. Amai, zo wringen met die naald... Uiteindelijk heeft ze dan opnieuw geprikt in mijn hand, dat ging beter.

@Jelena: als ik over een paar weken (of maanden) weer een mooie cyclus heb, moet ik misschien ook eens mijn thermometer misleggen, kan mooie dingen opleveren he

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 16:57
mel

oh ann wat erg voor je, veel sterkte

lauie goed hé dat de uitslag in orde was, dat is direct een pak van je hart hé

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 14:15
Ann

Hey

Even snel laten weten dat ik gisteren mijn curretage gehad heb. We staan nu even weer op pauze om alles op zijn plooi te laten komen.

@lauie: goed dat de zwemmertjes oke waren!

@Mel: succes met de ICSI

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 11:04
Keun

Online Status Bekijk profiel
er is nieuw systeem hiervoor meidenn, als je bovenaan dit topicje op 9maand-watch klikt en dan op klik hier van toevoegen van bijvoorbeeld dit onderwerp, komt het in je mailbox wnr er een antwoord op komt

[Laatst gewijzigd door Keun - 21/06/2008 @ 11:04] - Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 09:30
lauie

Hallo,

ik herken dat Mel. Ik antwoord alleen als ik het topic in de lijst kan vinden haha. Goed dat je bijna mag beginnen! Lijkt me een fantastisch gevoel.

Hier waren de zaadjes heel goed. En heeft hij bloed geprikt om het niveau van het hcg hormoon te bepalen. Als dat ook goed is moeten we nog even gewoon zelf proberen. Is het niet goed, wordt mijn ei volgende cyclus door middel van echo's in de gaten gehouden.

Ze heeft wel venijnig geprikt, heel mijn arm is ook blauw! grr

groetjes lauie

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 20:24
mel

hallo sorry maar heb deze topic een beetje verwaarloosd, ik heb wel goed nieuws, in augustus beginne we aan onze eerste ICSI en hopelijk duurt het dan niet te lang meer want mijn geduld begint op te raken

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 12:12
lauie

Jelena, welkom terug! Hoe was NY? WIj gaan ook van de zomer dus ben erg benieuwd. Moet je ook een adapter voor stekkers kopen of is dat niet nodig?

Hoe gaat eht met de rest? Wij moeten morgen naar de gyn...eindelijk. Ben benieuwd!

groetjes lauie

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 07:57
Jelana

JOEHOE, Hier ben ik weer terug, lekker bruin en uitgerust
(hoewel, ik heb nu echt wel last van de jetlag precies want ben nog enorm moe)
We hebben het schitterend gehad. NY was prachtig en vermoeiend, nog nooit zo'n zeer gehad aan mijn voeten. Florida was warm en leuk (zeker Miami). We hebben natuurlijk veel geklust en heb daar wel vergeten er mee bezig te zijn, nu we terug zijn moet ik er natuurlijk wel weer aan denken.
Ik heb zelfs niet getempt!! (ik vond mijn thermometer niet meer, dacht dat ik hem vergeten was, maar heb hem de laatste dag toch gevonden, te laat maar misschien wel beter!!)

@ Snuitje, goed dat je eens uw hart gelucht hebt en dat er nu iemand u kan extra steunen

@ Ann, veel sterkte meid!!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 14:33
lauie

Ann, wat vreselijk. Idd je voorgevoel klopte. Ik hoop voor je dat je toch nog een 2009 baby krijgt!

lauie

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 10:02
Keun

hey ann ! is echt wel weer verschrikkelijk nieuws!

Ik hoop enerzijds dat het vruchtje snel afzakt
en dat je verder kan meid!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 09:16
Ann

Hier is het dus mis aan het gaan. gisteren toch tussentijds nog eens op controle geweest bij de gyn, want ik had licht bloedverlies. Echt heel weinig, maar kom. Maar mijn voorgevoel was juist. Er was geen hartslag meer te vinden, en het vruchtje zelf was heel onduidelijk en zeker niet groter dan vorige week. Het is nu afwachten tot de miskraam op gang komt, of anders over twee weken curretage.

Gelukkig is 2009 nog veraf, misschien krijgen we nog wel een kans op een 2009-beebje he...

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 09:28
Ann

Als er geïnteresseerden zijn om mee te doen aan een onderzoek van zwangerschapstesten (met gratis testen), moeten jullie maar eens gaan kijken op zozwanger.nl. Je moet wel voldoen aan een aantal voorwaarden (ik dacht oa nog geen zes maand bezig zijn) Ik heb daar ook aan meegedaan (BE of NL, maakt niet uit). Enige nadeel was (voor mij) dat je heeeeeel vroeg elke moet beginnen testen (en ik maak laat hcg aan, dus wat frustrerend soms). Dat geeft soms wel wat extra stress.

't Is maar ter info he!

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 16:18
ann

@lauie: bij de echo bleek ik twee weken minder ver te zijn dan ik dacht (6 weken ipv 8). Ik heb er helemaal geen logische verklaring voor, gyn ook niet. Ik had immers een positieve test op dag 30, dus kan mijn ei onmogelijk twee weken later geweest zijn he... 't Was effe flippen, maar nu probeer ik het positief te bekijken: er was immers net hartactie, en da's al veel waard he... Maar 't blijft dus even afwachten of we de 12 weken goed zullen doorstaan!
Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 11:06
lauie

Hallo,

Snuitje, ja dat lucht op he dat geloof ik. Echt knap dat jullie het zolang voor jullie hebben kunnne houden. Hier weten al veel mensen het omdat wij ook echt wel de behoefte hebben om het met mensen te delen. Hm vervelend dat je je zo rot voelt door die clomid. Hopen dat je je over een paar weken rot voelt door een babytje!

Ann, waar ben je bang voor dan? Je bnt toch al redelijk ver?

Zunizee, succes!

Hier dus klaar met school, na heel veel gedoe moet ik nog op 1 cijfer wachten. Lijkt me heerlijk om helemaal van die schoolstress af te zijn! De duiveltjes zijn er nog steeds terwijl mijn vruchtbare dagen er ook bijna zouden zijn, allemaal heel vaag! Kijk echt uit naar de 20ste!

groetjes lauie

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 08:52
ann

Hopelijk krijg je over een maandje k*tsneigingen van iets anders!
Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 22:05
snuitje

ja Ann idd.. maar 2 weken geleden zaten we beiden een week in een hele diepe put... en dat hij erin zat, gaf me enerzijds steun... t was ONS probleem en niet alleen MIJN probleem... maar anderzijds, zo moeilijk om uit die put te geraken als je er met 2 inzit...

dus wel schattig en goed dat hij weer zo optimistisch is nu dat het binnenkort gaat lukken als we verhuizen...

heb ondertussen 2 dagen van de 5 clomid genomen.. morgen ben ik dus over de helft ! Gelukkig want van die pilletjes krijg ik echt k*tsneigingen bahbahbah zo vies !

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 20:09
Ann

Hey Snuitje,

Ik zag op je banner en profiel dat je duiveltjes er waren. Hopelijk werkt de clomid deze keer Grappig dat jouw ventje zo zelfverzekerd is! Ik heb er hier ook zo eentje rondlopen

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 21:56
snuitje

Ann en zunizee succes !

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 12:56

hallo dames.

nou hier hetzelfde hoor!!!
ik moest vandaag voor echo,en was ook 2 weken minder ver dan we dachten en het is nig eeen tweeling ook!!!
een hele aparte belevenis.
maar we zijn dolgelukkig.
en ik heb ook geen ide waar mijn 2 weken naartoe zijn gegaan???

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 09:35
Ann

@Snuitje: wat goed dat je het met je vriendin gedeeld hebt! Zal wel voor een serieuze opluchting gezorgd hebben. En nu weet je dat je bij iemand terecht kunt he. 't Is toch anders je zorgen irl te delen dan op het internet met een hoop "onbekenden" he.

Ik duim voor je!

Ikzelf ga wat minder langskomen, want ik maak me veel te veel zorgen nadat ik op het net wat horrorverhalen gelezen had over gelijkaardige situaties aan de mijne. Ik ga wat afstand nemen, en hopelijk kan ik over drie weken dan goed nieuws brengen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]