volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 21/06/2008 @ 16:57 mel ![]() | oh ann wat erg voor je , veel sterkte![]() lauie goed hé dat de uitslag in orde was, dat is direct een pak van je hart hé ![]() |
| 13/06/2008 @ 14:33 lauie ![]() | Ann, wat vreselijk. Idd je voorgevoel klopte. Ik hoop voor je dat je toch nog een 2009 baby krijgt! lauie |
| 13/06/2008 @ 10:02 Keun ![]() | hey ann ! is echt wel weer verschrikkelijk nieuws! ![]() Ik hoop enerzijds dat het vruchtje snel afzakt ![]() en dat je verder kan meid! ![]() |
| 10/06/2008 @ 16:18 ann | @lauie: bij de echo bleek ik twee weken minder ver te zijn dan ik dacht (6 weken ipv 8). Ik heb er helemaal geen logische verklaring voor, gyn ook niet. Ik had immers een positieve test op dag 30, dus kan mijn ei onmogelijk twee weken later geweest zijn he... 't Was effe flippen, maar nu probeer ik het positief te bekijken: er was immers net hartactie, en da's al veel waard he... Maar 't blijft dus even afwachten of we de 12 weken goed zullen doorstaan! |
| 10/06/2008 @ 08:52 ann | Hopelijk krijg je over een maandje k*tsneigingen van iets anders! ![]() |
| 06/06/2008 @ 21:56 snuitje ![]() | Ann en zunizee succes ! |
volgende pagina >
[Reageer]

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

, ik heb wel goed nieuws, in augustus beginne we aan onze eerste ICSI en hopelijk duurt het dan niet te lang meer want mijn geduld begint op te raken