< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!
02/05/2008 @ 19:30
mel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lauie- 22- NL- 1ste kindje- NOD 9 mei- gyn 9 mei
Snuitje-23-B- 1ste kindje - NOD 24 mei (ALS cyclus 27 dgn is?) - gyn 16 mei
mel- 24- B- 1ste kindje- NOD?- gyne 7 mei

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 11:16
snuitje

Snuitje-23-B- 1ste kindje - NOD 24 mei (ALS cyclus 27 dgn is?) - gyn 16 mei

[Laatst gewijzigd door snuitje - 02/05/2008 @ 11:16] - Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 08:45
lauie

Hallo,

Knorretje welkom hier, we gaan allemaal voor een kindje in 2009 haha.

Snuitje, wat fijn dat je er waren en dat je een mooie cyclus had.

Jelena, het is ook moeilijk om het los te laten he!

Zullen we een lijstje maken met gynbezoeken? Ik zie dat er veel mensen naar de gyn moeten.

Hier verder geen bijzonderheden. Veel pijn in mijn zij en rug maar geen idee waar dat vandaan komt. Misschien omdat ik het afgelopen jaar echt onwijs moe ben en doordat ik nu vrij ben het eruit komt? Nog 1 week en dan naar de gyn, hopelijk heeft hij goed nieuws en mag ik snel zijn. Ik verlang er zo naar.

groetjes lauie

[Laatst gewijzigd door lauie - 02/05/2008 @ 08:45] - Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 22:41

Online Status Bekijk profiel
Kindje in 2009
Hallo

Wie gaat er nog voor een kindje in 2009?

Groetjes

Helene

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 19:44
jokske

ik mag gaan op 29 mei, das een dag voor mijn eisprong normaal gezien.
dus zal hij ook wel iets kunnen zien dan...

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 09:31
Jelana

Snuitje, ik mag ook langsgaan bij de gyn voor controle. 15 mei. Dat is ongeveer de datum rond mijn eisprong. Ze kunnen wel zien of er iets rijpt of niet (of het al gesprongen is). Ik heb dit vorig jaar ook al eens gezien.

Ik ben blij dat ik dan mag gaan want de week na uw is er eigenlijk bitter weinig te zien. Het eitje kan aan het rijpen zijn maar is nog niet zeker dat het dan ook daadwerkelijk groot genoeg wordt of dat het springt. Dus wees blij dat je pas 19 mei mag gaan, je zal VEEL meer weten dan moest je vroeger gaan.
Klussen maar

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 15:16
mel

hey jokske bij mij is het geen probleem hoor, heb al 7 maanden een eisprong met clomid maar mijn vriend heeft bijna geen sperma

snuitje echt super, je eerste natuurlijke eisprong, hopelijk volgt er nog ééntje en is het dan voor 9 maanden gedaan hé

jelana ik heb ook een tijdje getempt maar ben dan ook gestopt, ik was er ook teveel mee bezig

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 12:58
ann

Klinkt goed Snuitje! Een mooie cyclus en heel waarschijnlijk een eitje! Klussen maar zodra de weg zijn !!! Veel succes
Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 12:38
snuitje

Jelana ik heb geen termometer

gisteren (exact 27 dagen na operatie) zijn mijn maandstonden doorgebroken. Ik ben blij, maar twijfelde of ik er nu van mocht uitgaan dat ik een eisprong gehad heb...
Mijn man vond dat het te lang was om nog te wachten tot volgende afspraak bij gynae -> vrijdag 16 mei....aangezien dat eisprong dan misschien weer geweest is en we het niet wisten wanneer...
dus hij wou dat ik eens belde...

dus heb ik dat net gedaan:

de consulente wist niet of ik nu een kortere afspraak moest maken dan 17 mei... ze ging me doorverbinden met de gynae en die vroeg: wanneer hebt ge afspraak, ik zeg over 19 dagen. (had het gelukkig uitgeteld) en ze zei oké dan houden we die afspraak en dan kijk ik dan of er een eitje groeit en een spontane eisprong, of dat er al een eisprong geweest is.

Ik zeg daarop : maar zijn we dan misschien niet te laat?

zei ze heel verbaasd : jamaar ge moogt betrekkingen hebben hé.

ik zeg : jaja.. maar ik moet dan geen opvolging tussen in nog?

nee zei ze.

toen zei ik, mag ik er dan vanuitgaan dat ik nu ook een eisprong gehad heb dan?

daarop zei ze : die kans is heel groot ja dat er een eisprong geweest is. (maar niet heel zeker dus).

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 10:01
Jelana

Snuitje, zijn de doorgebroken? Wil dat dan zeggen dat je mooi 28 dagen hebt!!
Waarom probeer je niet te tempen? Dan weet je tenminste of je een eisprong hebt (en is niet zo duur als ovultatietesten).

Ik heb me nu voorgenomen nog 1 cyclus te tempen en dan te stoppen. Ik ben er VEEL teveel mee bezig maar ik wil gewoon weten of ik wel een eisprong heb en ongeveer wanneer. Ik moet het uit mijn hoofd zetten maar dat is echt niet makkelijk.

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 08:05
jokske

mel, met medicatie zal je u kunnen helpen, veel mensen hebben pco.

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 22:02
snuitje

dankje mel... ben er ook blij om!

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 15:01
mel

hoi lauie ik heb een inwendige echo gehad en mijn bloed moeten laten trekken en hieruit is gebleken dat ik pco heb, een hormoonstoornis, ik denk dat eens we in een fertiliteitscentrum beginnen we nog eens volledig zullen onderzocht worden, van mijn ventje weten we nog niet zoveel want 7 mei moeten we naar de gyne om alles te bespreken

heleen zo had ik het nog niet bekeken, heb je wel meermaals al zo een korte cyclus gehad?

snuitje eindelijk, het is een begin hé, veel succes

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 12:11
snuitje

Mel, oh dan heb je toch een beetje rustperiode hé mel... die 2 maanden zal je volop kunnen gebruiken en zal volgens mij ook genoeg zijn om er helemaal met volle moed tegenaan te kunnen gaan ! Succes meisje... wanneer weet je meer over wanneer dat ze je verder behandelen?

Heleen, nee ik test niet met ov testen... ik wil mezelf die teleurstelling niet aandoen als er nooit een eisprong is... maar ik denk dat vanmorgen mijn maandstonden zijn begonnen ( er was toch wat bloed)... en ik had al 2 dagen rooskleurig slijm... aleja witverlies met soms een adertje bloed in, ofwel zo wat rooskleurig (sorry voor de details).

Ik ben er wel redelijk blij om (mijn man niet, dies teleurgesteld dat ik niet zwanger ben...)... aleja das toch al een mooie eerste cyclus... maar mag ik nu zeker zijn dat ik ook een eisprong gehad heb? want heb et wel niet gevoeld dan...

joepie nog 3 daagjes en tis lang weekend weer !

Hoe ist met iedereen? Heeft iedereen genoten van het mooie weer? Ik wel hoor ! Gelukkig maar, want het is alweer gedaan met het zonnetje... (ochja ik moet toch werken)....

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 10:38
lauie

Hallo,

Mel, wat gaan jullie nu precies doen. Echt een heftig verhaal! Ben jij ook al helemaal nagekeken of alleen je ventje? Ik hoop dat alles goed komt en dat jullie dan snel een of een mogen verwachten.

Heleen, dat is idd niet leuk. Wanneer heb je een afspraak met de gyn?

Hier verder geen bijzonderheden, wij zitten weer in de wachtfase.

Groetjes Lauie

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 09:42
Jelana

Hier is onze 1e cyclus (wachtcyclus: zaterdag eindelijk afgelopen.
Wel gepaard met veel want nu pas besef ik dat we helemaal opnieuw moeten beginnen. Er overvalt mij dan zo'n angst, maar ja vandaag zien we het al wat positiever in.
Zal blij zijn dat de weg zijn en dat we weer kunnen klussen. Eerst nog wat oefenen tot aan die groene periode en dan er voor gaan .

Januari zal niet meer lukken, dus wij gaan al voor februari!!

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 09:27
heleen

mel en snuitje mijn cyclus is wel kort maar het probleem is dat ik nu mijn eisprong heb terwijl mijn nog niet weg zijn dus de kans is wel erg klein nu dat het raak zou zijn we hebben nog een poging gedaan maar mijn ei is die nacht ook gesprongen denk dus dat het gewoon weer een korte cyclus wordt met geen kans hopelijk doe de gyn er snel iets aan want dit is ook niks

snuitje weet jij al iets of je een eisprong heb deze maand of test je niet met ov testen om het te weten en wanneer krijg je de uitslag of je een eiprong krijgt

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 22:40
Dreamer*

Ik hoop dat 2009 hier ook goed nieuws brengt. En al zeker Januari 2009

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 21:47
jokske

hopelijk mag ik ook in 2009 bevallen van een gezond kindje...

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 21:28
Keun

Online Status Bekijk profiel
aaah mel tof dat je de toekomst positiever inziet !
Veel sterkte in ieder geval !!!
En hopen op een beebje natuurlijk

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >