< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!
27/04/2008 @ 20:31
mel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey snuitje we hebben beslist om toch geen rustpauze in te zetten want tegen dat we effectief gaan kunnen beginnen zullen we wel al een maand of twee verder zijn dus dit is mijn rustpauze

hey keun ik hoop ook dat we er gaan komen, we zijn in ieder geval positief naar de toekomst toe

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 20:25
Keun

Online Status Bekijk profiel
Mel ik las net je profiel...dit is gewoon geen leuk verhaal om te lezen! Ik hoop dat het jullie zal lukken, je komt er wel!

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 18:58
snuitje

oh mel wat jammer ! Kom eens hier meisje...

Betekent dat dat jullie nu een rustpauze gaan inlassen?

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 18:56
mel

amai hellen dat is inderdaad wel superkort hé, veel succes

hier zijn vandaag de aangekomen dus het laatste beetje hoop dat we hadden op een natuurlijke zwangerschap is weg, ik hoop dat we ooit een wonder mogen krijgen

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 19:01
snuitje

amai zalig heleen zo'n korte cyclus ! Zeker als je evenzeer een eisprong hebt ! Klus goed en veel succes !

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 13:48
lauie

Hallo

Lotte, ik voor je dat het weer snel raak is!

Heleen, veel klusplezier dan!

Mel, welkom hier!Wat knap dat je zo positief ingesteld bent, daar kan ik wat van leren. Ik hoop dat alles goedkomt.

Ik ben bezig geweest met die ovulatietesten en gisteren had ik een duidelijke streep dus meteen geklust en vandaag en eergisteren was heet een heel licht streepje. Hoop dat dit betekend dat ik dus wel een effectieve eisprong heb!

groetjes lauie

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 06:36
heleen

hoi allemaal een beetje erg vroeg maar kan toch niet meer slapen. Gisteren voor de echo geweest het zou een cyclus opvolging worden maar helaas was deze van erg korte duur mijn eisprong komt er al aan hij was gisteren al 18 mm dus hij sta op springen dus hier een super korte cyclus

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 23:20
yoda

Hoi

Kom even dag zeggen want wij gaan er in februari 2009 ook weer voor en misschien een heel klein kansje dat ik in 2009 weer mama kan worden (waarschijlijk niet).
Ik wens iedereen alvast veel succes want dit verdiend iedereen!

Xena, proficiat! Moet er niet 2009 bij je banner staan ?

Groetjes Yoda

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 20:33
lotte1211

hallo,

@ Marylene: Ik hoop dat alles beter zal gaan met jullie!!! Weet dat je altijd hier terecht kan!!! Ik versta heel goed dat je een beetje afstand wilt nemen van dit topic!! Dit heb ik ook gedaan met een vorig topic!! Is te pijnlijk om te zien dat de anderen nog heel gelukkig zijn met het zwanger zijn!!! En in die topics denk ik teveel na dus das niet goed voor mij!!! Allé kop op meid en ben er zeker van dat het jullie lukt!!!

@heleen: Amai hoe ingewikkeld allemaal bij jullie!!! Ik hoop dat het allemaal goed komt!!!

@ Nancy: Eerst en vooral Welkom!!! Ik hoop dat je het een beetje verwerkt hebt!!! Ik ben op 18/03 gecurreteerd geweest!! Ik moest 2 maanden de pil nemen om terug regelmatig te worden in mijn ms!! En ook om de tijd te geven om alles terug in orde te stellen daarbinnen!!! Waarom moet je 3maanden de pil nemen???? Ik hoop dat je vakantie je geluk brengt!!!

@ snuitje: Ik hoop dat je goed nieuws hebt bij de gyné!!

@ Mel: Welkom!!!! Ik zie dat het bij jullie ook niet allemaal rooskleurig is!! Maar gelukkig zijn jullie alletwee positief!! Das goed en je weet dat je hier altijd je hart kan luchten als het eens even minder gaat!!!

Met mij gaat alles goed!!! Nog een week of 2 de pil nemen en dan mogen wij terug volop klussen!!!! Ik hoop dat het dan redelijk rap zal gaan!!! Het was de vorige keer in 1x raak!!! Dus mss weer!!! Maar ga er niet teveel op hopen anders ken ik mezelf en ben ik down na de 1ste ronde!!! dus

Nog een prettige avond!!
Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 12:27
mel

hallo mag ik mij hier ook toevoegen, ik hoop dat het bij ons 2009 zal worden, gans mijn verhaal staat op mijn profiel maar kort uitgelegd; gestopt met de pil in december 2006, na 6 maanden onderzoek gyne en ik heb pco, clomid gekregen en elke maand een eisprong, na 7 maanden vriendlief laten testen, uitslag; 1 procent zwemmertjes, het fijne ervan weten we nog niet want heb pas 7 mei een afspraak maar als het sperma zo blijft zal het voor ons ook ICSI worden, ondanks alles zijn we nog altijd positief ingesteld en zien we het allebei zitten om er aan te beginnen

veel succes iedereen

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 12:19
Marylene

Hey, ik ben naar den dokter geweest. Nieuwe medicamenten gekregen, ook een goed gesprek over alles wat me nog te wachten staat. Tziet er echt niet zo goed uit volgens mijn HA... En hij weet heel goed waar hij over spreekt... Heeft namelijk ook 2x een tweeling gekregen dit wel via IVF. Maar dat is zo goed als uitgesloten voor ons... Werd er terug eventjes stil van... Nu nog wat slechter nieuws gekregen... Mijn bomma is deze nacht opgenomen in het ziekenhuis. Ze is sinds een 2tal jaar goed aan het dementeren... Daar hebben we dus al een goeie portie zorgen bijgekregen. Nu wil ze niet meer eten of drinken. Volledig uitgedroogd is ze binnen gebracht... en ze vermoeden dat ze darmkanker heeft... ik hoop echt van niet... Wil en kan nu niemand verliezen... Echt niet. Maar goed kwil er niet teveel aan denken want ben bang dat ik het anders allemaal niet meer zal aankunnen... Af en toe post ik zeker iets hier... En meiden ik lees elke dag nog mee hoor Wil jullie verhalen ook echt volgen... Al volg ik nu bijna den helft van gans het 9maanden forum Maar ik doe mijn best.

Dikke knuf Allemaal xxx

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 10:43
svb81

Hey Marylène, ik weet niet of je dit nog zal lezen, ik vraag me af hoe het bij de dokter was.
Ik begrijp je beslissing volledig, ik kan me niet inbeelden hoe je je moet voelen, maar het moet ongelofelijk zwaar zijn. Ik hoop dat je er ondanks alles de moed in blijft houden en dat je snel een in je armen mag houden.

succes

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 09:50
lauie

Hallo dames,

Marylene, ik snap het helemaal hoor. Ik heb dat ook bij een forum gehad. Bijna iedereen zwanger, behalve ik.

Snuitje, ik denk niet dat je de laatste zal zijn hoor! Ik begin nu pas met al het gedoe, kijkoperatie enzo. Ik denk dus dat ik de laatste ben haha. ik duim voor je voor 14 mei!

Heleen, spannend!

Nancy, welkom. Jij hebt ook niet echt geluk gehad. Ik voor je dat eht nu goed gaat!

Nou ik ben bezig met ovulatietesten om te kijken hoe en of ik een eisprong heb. Echt een gedoe.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 19:42
snuitje

sorry dat ik er zo weinig ben... heb het superdruk op het werk dus kan overdag niet meer komen... en 's avonds probeer ik superleuke dingen te doen ofwel bij te klussen en extra centjes te verdienen... dat zorgt er ook voor dat de tijd snel gaat en ik niet loop te piekeren of te treuren.

Het gaat goed met mij, zowel fysiek als mentaal... houden zo zeker?

14 mei moet ik naar de gynae, dan weet ik pas of ik eisprong gehad heb... heb geen eisprong gevoeld tot nu toe , maar wel soms een drukkend gevoel links en rechts (eierstokken?)...en dat geeft me wel hoop... hopelijk niet voor niks !

Marylène, ik begrijp je volledig... ik ben juist niet HELEMAAL eerlijk geweest , een heel klein beetje ben ik hier ook minder omdat ik schrik heb dat ik hier ook weer als laatste zal zijn, want ik heb dat in een ander topic ook al meegemaakt, is niet prettig... die dames in dat topicje zijn allemaal al ver uitgeteld...

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 13:55
heleen

svb81 Ik weet zeker dat het deze ronde niks is mijn temp is naar beneden gegaan dus ja dat zegt genoeg.

Marylene wat erg voor je maar kan het wel begrijpen dat je geen zin heb om iedere x weer te horen dat iemand zwanger is en jij niet ik ben tot nu toe degenen die iedere x weer terug kom op een forum omdat het steeds mis gaat hopelijk wordt je droom ondanks de hobbels snel waar heel veel sterkte

Hier gisteren bij de gyn geweest en de aankomende cyclus zal ik helemaal opgevolgd gaan worden dus een zaterdag als morgen mijn komen de eerste fm meting hopelijk komt hij niet weer op dag 2 want dan zit ik weer met mijn als mijn eisprong is en zie dan maar eens zwanger te worden vindt het namelijk niet echt fris om dan te klussen

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 12:58
ann

Hey Marylene

Het is spijtig dat je het niet meer ziet zitten om mee te schrijven, maar volledig verstaanbaar hoor... Het zal wel nog eventjes duren voor je een goed zicht krijgt op hoe het nu verder moet. Ik wens je heel veel succes op je verdere weg naar een kindje, en wie weet, gaat het dan uiteindelijk toch nog vlotter dan je nu vreest. Ik blijf voor je en ik ben ervan overtuigd dat er ook voor jou een kleintje aankomt! Hopelijk kom je het dan even melden, als het zover is!

Ann
Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 12:06
Marylene

Dag svb, vandaag is het de eerste dag dat ik ben opgestaan zonder te janken. Ik probeer me goed te houden. Deze ochtend geraced naar gent om een nieuw staaltje binnen te brengen... Das op tijd gelukt. Morgenochtend om 08.30 moet ik bij mijnen HA zijn. Bloedonderzoek op nuchtere maag en nen x naar mijnen hoest laten kijken. Want dat beterd echt niet en heb nu zelf verhoging. Voor de rest denk ik dat ik mij een beetje uit dit forum zal wegtrekken... Want het zal veel te pijnlijk zijn om nogmaals iedereen zwanger te zien worden en ik die achterblijf... Versta me niet verkeerd... maar ik heb het al moeilijk genoeg en ook al meegemaakt in ons eerste clubje.
Versta me zeker niet verkeerd ik gun jullie allemaal je . Maar ik geloof er niet in dat het bij ons voor 2009 zal zijn... Dus hou jullie allemaal goed en ik zal af en toe wel eens iets posten hoe het met mij gaat.

Dametjes allemaal veel suc6 met het worden/zijn.

Dikke knuf Marylène xxx

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 10:04
svb81

Goeiemorgen allemaal!

Marylène, hoe gaat het met je?

Heleen, spannend voor jou... Pf weet je zeker dat ze komen? Hopelijk toch maar niet hé

Nancy, welkom. Laat de tijd voor jou maar snel vooruitgaan, zodat het rap zomer is en je er terug kan ivliegen, dan kan je die nare tijd achter je zetten. Succes gewenst!

Groetjes!

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 09:33
Nancy

Hallo,

Ik zou me graag toevoegen bij jullie.
Ik heb op 27/2 curretage gehad na zwangerschap van 11 weken.
Kindje bleek gestopt op 8 weken.
Op 14/3 terug curretage gehad, omdat er teveel placentaweefsel was blijven zitten.
Reden: partiële mola zwangerschap.
Dan nog een maand 2 keer per week bloed laten nemen om te zien of hcg negatief was.
Eindelijk op 9/4 hcg negatief.
Nu moet ik sinds gisteren nog 3 maanden de pil nemen, en dan mogen we er terug invliegen.
Op 5/7 neem ik mijn laatste pil, en als alles meezit heb ik mijn eisprong op vakantie, kan niet beter uitkomen vind ik.

Ik wil iedereen langs deze weg, heel veel succes wensen met een komende zwangerschap, en hopelijk kunnen we snel overschakelen naar "zwanger".

Groetjes Nancy
Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 08:03
heleen

lotte1211 ik heb niet aan de pil gemoeten ook geen cyclus hoeven wachten maar ja maakte bij mij toch niks uit omdat mijn 90dagen op zich lieten wachten.
Ik mag zometeen weer naar de gyn ff afwachten wat daaruit kom omdat mijn cyclus afgelopen ronde maar 19dagen duurde

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >