Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 27/04/2008 @ 20:25 Keun ![]() | Mel ik las net je profiel...dit is gewoon geen leuk verhaal om te lezen! Ik hoop dat het jullie zal lukken, je komt er wel! ![]() ![]() |
| 27/04/2008 @ 18:58 snuitje ![]() | oh mel wat jammer ! Kom eens hier meisje... ![]() Betekent dat dat jullie nu een rustpauze gaan inlassen? |
| 26/04/2008 @ 19:01 snuitje ![]() | amai zalig heleen zo'n korte cyclus ! Zeker als je evenzeer een eisprong hebt ! Klus goed en veel succes ! |
| 24/04/2008 @ 20:33 lotte1211 | hallo, @ Marylene: Ik hoop dat alles beter zal gaan met jullie!!! Weet dat je altijd hier terecht kan!!! Ik versta heel goed dat je een beetje afstand wilt nemen van dit topic!! Dit heb ik ook gedaan met een vorig topic!! Is te pijnlijk om te zien dat de anderen nog heel gelukkig zijn met het zwanger zijn!!! En in die topics denk ik teveel na dus das niet goed voor mij!!! Allé kop op meid en ben er zeker van dat het jullie lukt!!! @heleen: Amai hoe ingewikkeld allemaal bij jullie!!! Ik hoop dat het allemaal goed komt!!! @ Nancy: Eerst en vooral Welkom!!! Ik hoop dat je het een beetje verwerkt hebt!!! Ik ben op 18/03 gecurreteerd geweest!! Ik moest 2 maanden de pil nemen om terug regelmatig te worden in mijn ms!! En ook om de tijd te geven om alles terug in orde te stellen daarbinnen!!! Waarom moet je 3maanden de pil nemen???? Ik hoop dat je vakantie je geluk brengt!!! @ snuitje: Ik hoop dat je goed nieuws hebt bij de gyné!! @ Mel: Welkom!!!! Ik zie dat het bij jullie ook niet allemaal rooskleurig is!! Maar gelukkig zijn jullie alletwee positief!! Das goed en je weet dat je hier altijd je hart kan luchten als het eens even minder gaat!!! Met mij gaat alles goed!!! Nog een week of 2 de pil nemen en dan mogen wij terug volop klussen!!!! Ik hoop dat het dan redelijk rap zal gaan!!! Het was de vorige keer in 1x raak!!! Dus mss weer!!! Maar ga er niet teveel op hopen anders ken ik mezelf en ben ik down na de 1ste ronde!!! dus ![]() Nog een prettige avond!! |
| 22/04/2008 @ 12:58 ann | Hey Marylene Het is spijtig dat je het niet meer ziet zitten om mee te schrijven, maar volledig verstaanbaar hoor... Het zal wel nog eventjes duren voor je een goed zicht krijgt op hoe het nu verder moet. Ik wens je heel veel succes op je verdere weg naar een kindje, en wie weet, gaat het dan uiteindelijk toch nog vlotter dan je nu vreest. Ik blijf voor je ![]() Ann |
| 21/04/2008 @ 09:33 Nancy | Hallo, Ik zou me graag toevoegen bij jullie. Ik heb op 27/2 curretage gehad na zwangerschap van 11 weken. Kindje bleek gestopt op 8 weken. Op 14/3 terug curretage gehad, omdat er teveel placentaweefsel was blijven zitten. Reden: partiële mola zwangerschap. Dan nog een maand 2 keer per week bloed laten nemen om te zien of hcg negatief was. Eindelijk op 9/4 hcg negatief. Nu moet ik sinds gisteren nog 3 maanden de pil nemen, en dan mogen we er terug invliegen. Op 5/7 neem ik mijn laatste pil, en als alles meezit heb ik mijn eisprong op vakantie, kan niet beter uitkomen vind ik. Ik wil iedereen langs deze weg, heel veel succes wensen met een komende zwangerschap, en hopelijk kunnen we snel overschakelen naar "zwanger". Groetjes Nancy |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

aangekomen dus het laatste beetje hoop dat we hadden op een natuurlijke zwangerschap is weg, ik hoop dat we ooit een wonder mogen krijgen
Ik hoop dat je het een beetje verwerkt hebt!!! Ik ben op 18/03 gecurreteerd geweest!! Ik moest 2 maanden de pil nemen om terug regelmatig te worden in mijn ms!! En ook om de tijd te geven om alles terug in orde te stellen daarbinnen!!! Waarom moet je 3maanden de pil nemen???? Ik hoop dat je vakantie je geluk brengt!!! 
Maar ik doe mijn best.
in je armen mag houden.
, een heel klein beetje ben ik hier ook minder omdat ik schrik heb dat ik hier ook weer als laatste zal zijn, want ik heb dat in een ander topic ook al meegemaakt, is niet prettig... die dames in dat topicje zijn allemaal al ver uitgeteld...
worden/zijn.