Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 18/04/2008 @ 17:46 lotte1211 | hallo allemaal, Eerst en vooral succes en sterkte Marylène!!!!!! We zijn hier voor jou en ben er zeker van dat ik de enigste niet ben die heel hard @heleen: Weet je na mijn curretage heb ik een maand de pil genomen! Ik ben de dag van mijn curretage met mijn pil begonnen!! Ik heb intussen tijd al mijn maandstonden gekregen!!! Moet nu nog een maand de pil nemen omdat de gyné zei dat niet alles goed gekuist was!!! Ben nu met mijn 2de strip begonnnen en dan mogen we weer volop klussen!!! ![]() groetjes lotte succes iedereen bij het klussen of het wachten!! |
| 17/04/2008 @ 12:43 ratje ![]() | Marylene, kop op meiske! We duimen allemaal dat het goed komt! |
| 17/04/2008 @ 11:49 ann | Ik ![]() |
| 17/04/2008 @ 09:43 Jelana ![]() | Marylène veel succes vandaag!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

en dan op naar de volgende ronde. Maandag ff naar de gyn vanwegen mijn cyclus die is na de curettage zo rommelig we zullen zien wat hij ervan zegt
. 
Ik kan me heel goed inbeelden dat het een harde klap is voor je... Maar er is blijkbaar een oplossing, dus kan het dan misschien ineens heel snel gaan he! Het is erg goed dat jullie nu al weten wat het probleem is, en niet over vijf jaar of zo. Dus nog niet meteen de moed opgeven he! 't Zal misschien niet lukken op de manier waarop je dacht, maar je wordt mama hoor! Niet aan twijfelen!!! Dikke knuffel!
, super lief van jullie en ik zal ze nodig hebben. Ben al op van deze ochtend 4uur... Terug wakker door een hoestbui dat het niet normaal was... mijn pillen slaan niet zo goed aan, en dan de gedachte voor straks die in mijn koppeke opkwam. Toen was het helemaal om zeep... ik loop al bijna gans de ochtend te schremen... Kheb zooooooo schrik om slecht nieuws te horen te krijgen... En mijn ventje kan absoluut niet meegaan... Mijn zus gaat wel mee maar das niet hetzelfde he.