< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Koperspiraal en pijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Koperspiraal en pijn
10/04/2008 @ 20:17
Xylon

Online Status
Hoi

ik heb intussen ook al wat ervaring met koperspiralen.
M'n eerste is er uit gekomen bij m'n eerste menstruatie na het plaatsen (gepaard gaande met heel veel pijn). Dat was zo'n 4 maanden na m'n 2de bevalling.

Ik heb nu in maart (ruim een jaar na de bevalling) een tweede poging gedaan, en wat nu? Zondag had ik zware krampen, en eergisterenavond kwam die er ook weer uit!! Dat zijn er nu 2 die er vanzelf terug uitgekomen zijn. Nieman die het begrijpt, maar het is wel zo...

Dus nu terug naar af, en heel wat euro's lichter.

Moest ik van jou zijn, ik zou toch eens op controle gaan bij de gynaecoloog, want je weet maar nooit, hé.
Ik ben nu van beide keren serieus gewond daar beneden! Geen pretje.

Als je op controle gaat, dan weet je meteen zeker.

vele groetjes en sterkte
Xylon

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 17:36
sophie A.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik heb een 2 tal maanden een koperspiraal laten plaatsen, na mijn mk...want na dit voorval ben ik bang om terug zwanger te worden...niet van het zwanger zijn maar zoooo bang dat het terug mis zal gaan.
Ooit zal ik er wel over geraken en dan volgt zeker nog een 3de zwangerschap,een 5de kindje...

Nu heb ik vorige maand (tijdens de menstruatie) ongelooflijke buikpijn gekregen, zo erg , dat ik s'nacht wakker werd en niet kon zitten op mijn poep van de pijn, ik ben dan met moeite uit bed gekropen en na een half uurtje gebogen te staan ging het over. Tijdens die week menstruatie heb ik nog geregeld buikpijn gehad met pijnlijke steken die doortrokken naar mijn been. Verschrikkelijk gewoon.
Sindsdien niets meer en heb ik ook nog geen menstruatie gehad. Al voel ik in mijn onderrug dat ze op komst is.

Dus hier mijn vraagje...

Heeft iemand een idee waarvan die pîjnlijke steken en buikpijn kwam?
Is het gewone menstruatie pijn of zou het echt door die spiraal kunnen komen?

Alvast heel erg bedankt...

Vele Groetjes Sophie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]