< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Hoeveel Kg zijn jullie aangekomen?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Hoeveel Kg zijn jullie aangekomen?
13/05/2008 @ 17:52
Vieke

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,
ik ben nu 14wk en 4 dagen zwanger en morgen ga ik naar de gyne voor de derde echo. Dan zal ik weten hoeveel ik effectief ben bijgekomen of verloren...tussen week 7 en 12 ben ik erg mottig geweest, ik kreeg echt geen eten binnen tenzij koude melk en chocolade cornflakes! hihi
Nu ja, op week 11 was ik 4 kg kwijt!
Ik ben dus benieuwd, nu 4 weken later, hoe het eruit ziet!
Hier thuis op de weegschaal is er 1 kg bij, we zien wel!

Ik eet zo gezond, zo gevarieerd mogelijk, want heb nog steeds niet veel zin in eten.Ik blijf erbij dat je als zwangere vrouw op je lichaam en je intuitie moet vertrouwen: geen zin in groenten? geen groenten eten. Zin in chocolade? Chocolade eten. Het is en kwestie van traag en met mate te eten: zin hebben in is niet hetzelfde als honger hebben...
Veel succes en ik ben er zeker van dat al die kilookes er allemaal weer af zullen vliegen na de bevalling!

Virginie

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 11:55
Anne-Sophie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik 15 weken en 3,1 kg bij.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 21:45
Wappo

Morgen 21 weken en 2.8 kg bijgekomen...

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 11:01
Macy

Zusje,

ivf/icsi hormonen bedoel je? Daar ben ik gelukkig ook geen gram zwaarder van geworden, was ik wel wat bang voor om veel vocht vast te houden, maar viel dus echt mee.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 10:59
Macy

Vandaag 15 weken en ongeveer 500 gr erbij.
Maarja kindje is ook nog net geen 100 gr en dan nog die paar ml vruchtwater.
Moet er ook bij zeggen dat ik absoluut ook niet meer eet dan voor de zwangerschap, heb zelfs minder trek.

[Laatst gewijzigd door Macy - 11/05/2008 @ 10:59] - Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 10:33
Ingrid

vandaag 19 weken en nog maar 100 gr bijgekomen.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 09:05
zusje

Online Status
ik ben nu 13 weken en ben 1,5 kilo bijgekomen, wat ik zelf erg goed vind. Ik was namelijk al 8 kilo verdikt door hormonen en zo...

ik hoop dat ik het verder onder controle kan houden. Toch blijven mensen me de laatste twee weken maar zeggen dat ik verzwaard ben terwijl er maar 1,5 kilo bij is. Kon wel in geen enkele broek meer en heb moeten kleren gaan kopen. Het is echt wel alsof ik meer verzwaard ben... Hebben jullie dat ook?

groetjes

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 07:41
chan

ik ben nu 31 weken en 8,5 kilo bijgekomen, ben best trots op mezelf!
hoewel ik bij mijn vorige zwangerschap in totaal maar 7 kilo was bijgekomen..

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:19
mar10e

ikke ben 10 weken zwanger, en NU AL 2 kilo gegroeid!!! is dit normaal??

groetjes, martine
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:19
mar10e

ikke ben 10 weken zwanger, en NU AL 2 kilo gegroeid!!! is dit normaal??

groetjes, martine
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:07
scorpio

Online Status
Ik ben nu een goeie 8 weken ver in m'n 4 de zwangerschap en ben nog niet bijgekomen.
Bij de anderen was ik 10, 8 en 12 kg bijgekomen die er nadien meteen weer af waren ook. Na de bevalling kon ik direct terug mijn gewone kleren aandoen. Bij de jongste - meest bijgekomen - zat ik na 2 maand 3 kg onder mijn oorspronkelijk gewicht.
Zorgen maak ik mij niet over het al dan niet veel bijkomen, het is voor een goeie zaak en ik zal er geen kruimel eten voor laten.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:55
Britt

Online Status Stuur bericht
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:51
liesje25

Online Status Stuur bericht
hoi meiden,
ik ben nu 16 weken en bijna 4 kg bijgekomen,ik weet wel niet of het normaal of veel is.
is er ergens een schema te vinden op het web?
groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:14
_Angel_

Online Status
ik ben nu 18 weekjes zwanger en ben bijna 7 kilo bijgekomen.
mijn stiefmoeder zei vorige week dat het toch wel vrij veel was dus ben ik er mij wel wat zorgen om beginnen maken..

ik gisteren weer wat meegemaakt!
ze zijn bij ons in de straat nieuwe riolering aan het leggen,er was een stuk waar alleen zand was,er liepen een paar werkmannen over,dus ik er ook over..
opeens zak ik ongeveer 30 centimeter door de grond(letterlijk dan)
blijkbaar werd het toch tijd voor nieuwe riolering!
wel even beschamend moet ik zeggen!
was wel een deukje in men zelfvetrouwen.
maar nu ik wat heb vergeleken met jullie gewicht blijkt het toch wel normaal (men 7 extra kilo's) ik was me alweer veel te veel zorgen aan het maken.

xXx

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 12:17
Disney

Bij mijn zwangerschap van Lucas ben ik in totaal 11 kilo aangekomen. Hij woog bij zijn geboorte meer dan 4 kilo.

Nu ben ik nog niet zoveel bijgekomen.

Groetjes, Disney

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 12:15
deborah

in totaal 6kg bijgekomen! na de bevalling 8kg kwijt! dus was ik na een week na de bevalling 2kg minder dan voordien!
Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 12:10
Ezna_V

Hallo,

Dit was eventjes geleden!!
Effe om nog eens de stand van zaken te noteren
Hier nu bijna 17weken, en van 63 naar 68,8 kilo.
Dus toch + 6kilo
Nu ik was d'eerste 3maand al + , dus eigelijk val dat nog mee

Ben wel wat aan het opletten.
En met Jullie?
Anne-Sophie hoe is het met de 2ling?

Kom je in de 2de helft echt veel meer aan?

Groetjes, en geniet vn het zonnetje

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 13:12
Elly

Online Status
Hallo,
Ik ben in mijn eerste zwangerschap 8 kg bijgekomen, waarvan 5 kg de eerste drie maanden en daarna steeds 0,5 kg per maand (mijn zoontje woog 3,520 kg).
In mijn tweede zwangerschap ben ik 6 kg bijgekomen; de eerste zes maanden niets en daarna 2 kg per maand (mijn dochtertje woog 2,760 kg).
Nu ben ik 10 weken zwanger en voorlopig nog niets bijgekomen (ik woog gisteren zelfs 1 kg minder dan normaal - 62 kg voor 1m78). Ik ben echt bang om veel bij te komen (vooral bang dat ik het er nadien niet meer afkrijg). Maar de kilo's bij mijn vorige zwangerschappen was ik onmiddellijk na de bevalling al kwijt. Ik heb steeds dezelfde dag mijn gewone broeken terug aangetrokken (veel fijner dan zwangerschapskleding).

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 10:28
Ingrid

ik ben nu 100 gr bijgekomen. Bij mijn vorige zwangerschap ook in totaal maar 7 kg.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 07:37
joopie

Ik ben in de eerste weken van de zwangerschap 7 kilo afgevallen en kwam er daarna in totaal maar 6 kilo aan. Dus bleef 1 kilo onder mijn eigen gewicht.

Na de bevalling viel ik 11 kilo af en woog ik dus 12 kilo minder dan voor mijn zwangerschap !!!!

Moet weg gezegd zijn dat ik tot week 14 alleen maar heb gespuugd en dat Robin al met 35 weken is geboren en ik dus juist de laatste weken waarin je vocht en alles gaat vasthouden heb gemist.

Wie weet hoe het bij deze zwangerschap zal zijn.

Liefs Joopie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]