Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 01/05/2008 @ 23:39 sitara ![]() | Hi, 'k Was ruim 20 kg aangekomen en 'k ben er nu nog maar 10 kwijt ... |
| 15/04/2008 @ 11:33 Madelief | Zoals mijn banner toont, ben ik nu 8 weken en ik ben iets minder dan een kg bijgekomen volgens de weegschaal vanmorgen. Ik hoop dit gewicht toch nog een paar weken zo te kunnen houden. Ik kan er wel nog niet echt staat op maken want hoewel vroeger het de ene dag tegen de andere maar 100-200g verschil was, kan het nu de ene dag meer dan een halve kilo meer zijn dan de andere dag. Het maximum van wat ik tot nu toe op weegschaal heb gezien is +800g. Groetjes Madelief |
| 15/04/2008 @ 11:30 Nque | hoi, tijdens mijn zwangerschap van onze kapoen ben ik wel 26 kilo bijgekomen. Twee weken later woog ik al 20 kilo minder en nu 6 maand later ben ik terug op mijn oude gewicht zonder te dieeten, want ik geef nog BV. Dus veel bijkomen, betekent niet automatisch veel kg's houden na de bevalling. Elke mens is anders en zelfs elke zwangerschap is anders. |
14/04/2008 @ 13:39 ![]() | Bijna 22 weken zwanger en ben 6kg bijgekomen! |
| 14/04/2008 @ 13:34 Suusjuh ![]() | Ik ben nu 17 weken zwanger en in totaal 3 kilo aangekomen. Lig dus netjes op "schema" ![]() Liefs Suusjuh |
| 14/04/2008 @ 13:29 mupke ![]() | Toen ik zwanger was van mijn zoontje (nu 8 maanden) Was ik 20 kilo aangekomen ![]() Groetjes linda |
| 14/04/2008 @ 12:42 Jen ![]() | Moet nog even zeggen dat ik na de bevalling door alle maatregelen lichter was dan vantevoren. Lekker dus!!! ![]() |
13/04/2008 @ 13:30 ![]() | hey ben nu in totaal 6kg bijgekomen. groetjes en succes met de verdere verloop van jullie zwangerschap. en ![]() |
13/04/2008 @ 13:25 ![]() | Ik ben net over de helft en ik ben in tot nu 2 kg bijgekomen... |
< vorige pagina | volgende pagina >

Hoeveel Kg zijn jullie aangekomen?

ik ben tijdens mijn zwangerschap maar liefst 31kilo bijgekomen!
Ik woog voor de zwangerschap 62 en op het eind 93kilo, 2 weken na mijn bevalling woog ik al terug 76kilo en nu 18 maanden later weeg ik 59kilo, zit onder mijn gewicht van voor m'n zwangerschap! En ik heb echt helemaal niets speciaals gedaan om die kilo's eraf te krijgen!
en