< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Hoeveel Kg zijn jullie aangekomen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Hoeveel Kg zijn jullie aangekomen?
01/05/2008 @ 23:39
sitara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi,

'k Was ruim 20 kg aangekomen en 'k ben er nu nog maar 10 kwijt ...

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 15:07
cindy

Hallo,

Bij men vorige zwangerschap ben ik 23kg bijgekomen!!! Ook weliswaar enorm veel vocht en dit is vooral begonnen vanaf week 32!! En als je vocht ophoudt, kan je die kilo's echt niet stoppen hoor! Wel vreselijk!
Ik hoop dat ik het nu niet weer ga meemaken maar ik hou men hart vast, want nu gaat het volop zomer zijn. Die kilo's verdwenen ook wel weer snel. Ondertussen ben ik 3 kilo bijgekomen.

Groetjes

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 11:33
Madelief

Online Status
Zoals mijn banner toont, ben ik nu 8 weken en ik ben iets minder dan een kg bijgekomen volgens de weegschaal vanmorgen. Ik hoop dit gewicht toch nog een paar weken zo te kunnen houden. Ik kan er wel nog niet echt staat op maken want hoewel vroeger het de ene dag tegen de andere maar 100-200g verschil was, kan het nu de ene dag meer dan een halve kilo meer zijn dan de andere dag. Het maximum van wat ik tot nu toe op weegschaal heb gezien is +800g.

Groetjes
Madelief

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 11:30
Nque

hoi,

tijdens mijn zwangerschap van onze kapoen ben ik wel 26 kilo bijgekomen. Twee weken later woog ik al 20 kilo minder en nu 6 maand later ben ik terug op mijn oude gewicht zonder te dieeten, want ik geef nog BV. Dus veel bijkomen, betekent niet automatisch veel kg's houden na de bevalling. Elke mens is anders en zelfs elke zwangerschap is anders.
Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 22:04
engeltje007

hey hallo,

Toen ik zwanger was van mijn zoontje ben ik 30 kilo bijgekomen. Niet van het eten hoor!! Ik zat vol water! Dus soms kunt ge de kilo's gewoon niet tegenhouden. Het was bij mij zo erg dat wanneer ik met mijn scheenbeen ergens tegen leunde dat mijn scheen een serieuze deuk kreeg. En mijn zoontje is zeer gezond geboren en dat was voor mij het voornaamste!

succes nog!!!

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 13:39

Bijna 22 weken zwanger en ben 6kg bijgekomen!

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 13:34
Suusjuh

Ik ben nu 17 weken zwanger en in totaal 3 kilo aangekomen.
Lig dus netjes op "schema"
Liefs Suusjuh

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 13:29
mupke

Toen ik zwanger was van mijn zoontje (nu 8 maanden)
Was ik 20 kilo aangekomen
Groetjes linda

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 13:22
Lesley

Hoi

Ik ben nu 18 weken en ik ben ongeveer 2,5 kilo bijgekomen. Maar ik denk dat het bij mij ook te maken heeft met af en toe meer eten, want een paar dagen geleden woog ik nog een kilo minder. Maar ik was toen net ziek geweest en had niet anders gedaan dan overgegeven.
Enkele dagen geleden was ik nog lastig dat ik maar niet bijkwam en nu dat ik opeens 2,5 kilo ben bijgekomen ben ik wel effe geschrokken. Ik hoop dat ik dit gewicht kan behouden tot wanneer ik naar mijn gyne moet gaan binnen 2 weken want zij is heel streng op gewicht. Plus, ik heb al overgewicht dus ik denk niet dat het bevorderlijk is dat ik tegen het einde 15 kilo ga zijn bijgekomen.

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 13:00
binni

Online Status Bekijk profiel
6&agrave;6,5 kg bijgekomen
Hoi,

Ik ben ongeveer 20 weken zwanger en ben ongeveer 6 à 6,5 kg bijgekomen.Ik ben wel al heel snel,erg uitgezet,ik lijk wel al § maand of méér zwanger.'tIs ook een vierde zwangerschap.
Succes iedereen.

Vermoedelijke bevalling op 07/09/2008.
Al 50 weken en 6 dagen zwanger (127.26% ver), nog 10 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 12:42
Jen

Moet nog even zeggen dat ik na de bevalling door alle maatregelen lichter was dan vantevoren. Lekker dus!!!

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 12:41
Jen

Op de gehele zwangerschap ben ik 6 kilo bijgekomen. Quinn woog overigens 3570.
Ik moet er wel even een kanttekening bijzetten:
Ik ben zwaar misselijk geweest tot 21 weken wat mijn eetlust danig aantastte. Daarnaast had ik een dieeet vanwege zwangerschapssuiker. Maar dat laatste ook pas vanaf 21 weken.
De tip om weinig aan te komen maar wel te zorgen dat je kindje voldoende binnenkrijgt is toch echt 3 maaltijden per dag en 2 tussendoortjes erbij. Weinig suiker en vet is natuurlijk ook een goeie maar niet geheel verboden hoor.

Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 11:24
Anne-Sophie

hallo,

@ Ezna_V : ja, dat ze gezond zijn is het voornaamste !
Maar ik kan me precies niet echt ontspannen op gewichtsvlak ... ik voel me dik en ben voortdurend bang teveel bij te komen. Daar komt nog bij dat het mijn gyné niet veel kan schelen, hij heeft me niet gewogen en zegt dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. Nou voor mij maakt het toch wel veel uit dat ik achteraf met hopen kg blijf zitten, zo makkelijk zijn die niet weg te krijgen.
Aan de andere kant, wou ik dat het mij niets kan schelen, gewoon om er wat meer van te kunnen genieten.

En 6 kg in een zwangerschap is sowieso bitter weinig, in de boeken die ik lees zeggen ze dat 12 kg bij een eenling normaal is. Ik hoop toch niet dat ik daar onder zal kunnen blijven, maar zou ik onder die 100 kunnen blijven, daar zouden mijn benen en voeten zo blij mee zijn (en ik ook

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:59
Neentje

hoi,

In mijn vorige zwangerschap was ik op 20 weken ook maar 2 kilo bijgekomen... helaas... in het 2de deel van een zwangerschap komen de kilootjes wel wat sneller bij.(vooral vanaf week 30) Want in het totaal was ik 15kilo bijgekomen. En ik moet zeggen, dat was al veel!!!
Ik was wel al 12 kilo kwijt als ik thuis kwam van het ziekenhuis na de bevalling. Dit was dan weer supper, en maakte al veel goed!

Nu ben ik weer zwanger en tot nu toe ben ik 1kilo afgevallen, alhoewel ik normaal eet. Ik weeg 67kilo en ben 1.72 meter.

doei en succes allemaal.

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 16:40
linnie1982

Hoi hoi,

Ik ben nu 12 weken zwanger, en ben tot nu toe maar 0,3 kg aangekomen.
Ik snoep soms teveel, maar 's avonds na het avondeten hoef ik niks meer.
De 0,3 kg ben ik pas de afgelopen dagen aangekomen. En heb de afgelopen dagen ook best veel gegeten.

Hopen dat het er niet te veel wordt.
Ik weeg zelf al 91 kilo en ben maar 1,58 klein.
Dus nu al rond als een tonnetje, laat staan op het einde!

Er was iemand die zwanger is van een 2ling.
Een vriendin van mij heeft ook een 2ling, en zij is maar 6 kilo aangekomen de gehele zwangerschap.
De kindjes zijn ook wat kleiner en lichter van gewicht. Dus maak je niet meteen zorgen!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 16:05
Vieke

Hey dames
ik ben nu 10weken en 2 dagen zwanger en heb het geluk gehad dat ik nog niet heb moeten spuugen!! Ik ben wel verschrikkleijk mottig geweest, aan eten denken was al een hel!! Gevolg, op mijn wegschaal is er 4kg af!! Woensdag ga ik voor een 2e afspraak naar de gyne en dan ken ik mijn exacte gewicht..

Ik vind het niet erg hoor, mijn broeken zitten strak op de buik,maar losjes op de billen, fijn fijn voor het mooie weer!

Vieke

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 13:46

Hei,

niet verschieten hé, ik ben tijdens mijn zwangerschap maar liefst 31kilo bijgekomen! Echt waar maar op den duur noemde ze mij al "madam flodder"! Op het einde ging ik niet meer normaal, ik was precies een gans! Ik woog voor de zwangerschap 62 en op het eind 93kilo, 2 weken na mijn bevalling woog ik al terug 76kilo en nu 18 maanden later weeg ik 59kilo, zit onder mijn gewicht van voor m'n zwangerschap! En ik heb echt helemaal niets speciaals gedaan om die kilo's eraf te krijgen!
Hoop dat dit bij jullie ook lukt en ik hoop natuurlijk ook dat jullie niet zoveel aankomen!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 13:43
karolien

Ik ben ongeveer inde helft van mijn zwangerschap en ben tussen de 2 en de 3 kg aangekomen, dinsd bij de gyn nog eens op de weegschaal gaan staan, dan weet ik het juiste gewicht.

De meeste kilo's komen natuurlijk in de tweede helft van de zwangerschap, ben wel eens benieuwd!

Let niet echt op mijn eten, probeer er gewoon voor te zorgen dat ik mijn vitamines binnen krijg, voor de rest eet ik zoals anders. Snoepen (vooral ijsjes dan!) doe ik wel iets meer dan ervoor...

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 13:30

hey

ben nu in totaal 6kg bijgekomen.

groetjes en succes met de verdere verloop van jullie zwangerschap.

en

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 13:25

Ik ben net over de helft en ik ben in tot nu 2 kg bijgekomen...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >