Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2008 @ 16:43 Sarah | He hoi allemaal Vandaag voor een echo geweest Mooi! Het heeft al armpjes en beentjes en je ziet het hoofdje al heel duidelijk Ik was er echt ff stil van. ![]() |
| 24/05/2008 @ 10:43 | Hey Iedereen, ik ben dus gisteren voor mijn 2de echo geweest. nekplooi was 1.2 mm dus dat was al prima in orde de echo was in kleur, was heel mooi om te zien maar ons prutske was koppig, hij/zij liet alleen zijn achterkant zien alles was in orde, alles wat er moet zijn is er. maandag nog effe bellen voor de resultaten van het bloedonderzoek. groetjes |
| 26/05/2008 @ 20:06 | hey, ik heb een vraagje: ik moest vandaag naar de Gyne bellen voor de resultaten van mijn bloedonderzoek. qua vitaminen en mineralen zit alles super goed ik ben ook immuun voor toxoplasmose maar niet voor CMV ik mag nu niet meer in de buurt van kleine kinderen en creches komen weet er iemand wat dit juist is en wat hier de risico's van zijn? Groetjes |
| 26/05/2008 @ 22:02 Vlinder | Hallo allemaal Ik ben net terug van het weekend waarop ik mijn familie verteld heb dat we een kleintje verwachten. Ze waren in de wolken! @ Elsie: Ik ben kleuterleidster en ook niet immuun voor CMV. Volgens de Belgische wet moet je de directeur daar meteen van op de hoogte brengen en dien je 9 maanden thuis te blijven. Nu is het zo dat de kans groter is als je al een kindje hebt, dat je het virus thuis oploopt dan op school. IK werk ook als tijdelijke in het onderwijs en daarbij is de regeling zo ingewikkeld qua inkomen dat ik liever aan het werk blijf. Daarnaast vind ik het ook maar niks om zo'n lange tijd thuis te zitten. Mijn gyne gaf me daar in gelijk dus tot nu toe weet op het werk niemand dat ik zwanger ben. Ik hoop dat ik nog een maandje kan werken en dan zie ik in september wel weer. Verzwijgen wordt alsmaar moeilijker want het buikje worst stilletjesaan zichtbaar. Ik zou me dus maar niet ongerust maken want de risico's zijn echt klein. Vorige week vrijdag hebben we onze 2de echo gekregen. Daaruit bleek dat ik al een week verder waren als eerst gedacht: 11 weken dus. Onze kleine spruit was echt hard veranderd tegenover 3 weekjes terug! Hij was superactief en bleef maar niet stilliggen voor de nekplooimeting. Na enige tijd lukt het dan toch en alles was in orde. Een heel mooi echotje mee naar huis gekregen! Binnen 3 weekjes bloedonderzoek om te zien of alles nog hetzelfde is gebleven en een weekje later weer naar de gyne! Groetjes |
| 28/05/2008 @ 13:32 Sarah | He hoi Ik werk ook met kleuters. Maar in Nl. word je niet getest op CMV dus ik moet gewoon blijven werken ook al ben ik hier niet immuun voor. Zijn d'r hier meer aanstaande moeders die meedoen met moeders voor moeders? ![]() |
| 29/05/2008 @ 13:17 mama'tje | @Annabel, Wij kiezen voor een onthaalmoeder ipv een creche. Ik ben ook al eens bij 1 langsgeweest en zij neemt maximum 4 kindjes tussen de 0-3 jaar aan. Hier voel ik mij wel een pak geruster bij want zij kan echt wel met de kindjes bezig zijn zonder constant in de weer te zijn met pampers en potjes en papjes. 14 kindjes voor 2 personen lijkt mij ook wel heel veel maar ik denk dat het belangrijkste is dat je je goed moet voelen bij de mensen waar je je kindje laat en dat je dan met een gerust gevoel kan gaan werken. Dus als je niet helemaal zeker bent, zou ik toch maar blijven rondkijken. Groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger voor december

Mooi! Het heeft al armpjes en beentjes en je ziet het hoofdje al heel duidelijk 
. Hoe lang dat dat nog gaat duren dat weet ik niet :-).