volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 26/08/2008 @ 20:47 | Hey, 3 weken geleden ben ik op de 22 weken controle geweest. ik was toen in totaal nog maar 3,6 kg bij. ben eens benieuwd voor de volgend controle ![]() heeft er nog iemand last van een veel te lage bloeddruk? groetjes |
| 05/08/2008 @ 12:09 Renzie | Hoi iedereen ! Mag ik hier even binnenvallen met een vraagje? De meesten onder jullie zullen de 20-weken-echo al achter de rug hebben vermoed ik? Ik krijg hem morgen en vroeg mij af wat ze zoal controleren? Ook vroeg ik mij af wanneer jullie beginnen met prenatale oefeningen. Groetjes, Renzie en co |
| 27/07/2008 @ 15:55 winnie | @cindy, blij te lezen dat ik niet de enige ben met behoorlijk wat gewichtstoename op korte tijd! Ik begon me al slecht te voelen! Ik was de eerste 3 maanden constant misselijk en kon niet eten waardoor ik 5 kilo kwijt was. Op dat moment ben ik voor de eerste keer op de weegschaal gemoeten, wat natuurlijk een totaal verkeerd beeld gaf van mijn "startgewicht". Ondertussen is er op 8 weken 8 kg bij. Dat lijkt veel, maar mijn lichaam is natuurlijk meteen vet beginnen opslaan na die 3 maanden vasten, dus is het eigenlijk vrij normaal. De gyne lachtte eens met mijn uitleg, maar zo is het toch, niet?? Enfin, zolang het kindje en ik gezond blijven kan ik er toch niet teveel van wakker liggen hoor. Al die normen! Je bent wie je bent en gelukkig heb ik een ventje die wel van rondingen houdt ![]() allé, geniet allemaal nog van het mooie weer. Ik zit liever even binnen omdat het daar koeler is. Jullie ook zo'n last van de warmte? Groetjes |
volgende pagina >
[Reageer]

Zwanger voor december

Zo schattig allemaal! Hebben jullie een idee hoeveel pijama's en kleertjes je moet hebben in de kleinste maten? Ik heb nu alles onmiddellijk in 1 maand gekocht omdat de meeste baby's toch 50cm of groter zijn he! Heb ook al een aantal dingen in maat 62 gekocht, gewoon omdat ik dit echt zo mooi vond! 
.

Binnen 14 dagen vertrek ik nog op reis naar Turkije! Hou het water ginder maat vrij voor mij!
Maar ja weet je t is de eerste keer dat ik mij helemaal goed voel in mijn vel. Dus genieten zou ik maar zeggen!
. Het was duidelijk zichtbaar. Voor de rest was alles goed in orde, geen afwijkingen te zien dus dat is al een hele geruststelling.
!! We zijn er echt heel blij mee, hebben 's middags al een jurkje voor haar gekocht
.