< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » December 2008-Club » Zwanger voor december

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » December 2008-Club
Zwanger voor december
26/09/2008 @ 12:20
bianca, danny, onze prinses

Online Status Bekijk profiel
wij zijn uitgerekend voor 27 decemeber en wij zijn maandag naar de gyne geweest en ons meisje weegt 750 gr en is 32 cm groot en alles was super goed in orde :d
x
xxx
Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 11:51
Muisje

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik ben vorige week vrijdag naar de gynea geweest! Alles was dik in orde! Ons kleintje meet al 35 cm en weegt al 1400 gr!
Mijn gewicht daarentegen is een beetje in de hoogte geschoten! Ik ben op 5 weken tijd 5 kg bijgekomen! De gynea waarschuwde me maar toen ik vertelde wat ik maar eet zei hij ja je zal dan wel zien waar je gaat uitkomen he!
Ik was een beetje van slag door dit te horen maar ik overdrijf zeker niet in wat ik eet op een dag! Ik zal dus wel zien he waar het idd eindigt!

Voor de rest voel ik me wel goed! Wel last van de rug wanneer ik ook maar iets doen in het huishouden! Gisteren mijne kuis gedaan en 's avonds bijna niet meer uit de zetel kunnen! Maar ja die ongemakken nemen we er graag bij he!

We zijn ondertussen ook verhuisd naar ons huisje! Dus het is hier al een beetje hectisch geweest! Gelukkig keert de rust nu wat terug en kunnen we terug gaan genieten van de laatste maanden zwanger zijn.

Binnenkort gaan we het kamertje halen zodat ik dat kan klaar maken tegen dat ons kleintje er is.

Hebben jullie alles al gekozen/ gekocht? (kaartjes, suiker, uitzet)
Wij hebben nu juist onze lijst al aangelegd (maar hier moeten nog een aantle dingen op) en ons suiker is ook besteld! We moeten dringend eens gaan kijken voor kaartjes want stel je voor dat de kleine spruit toch nog vroeger komt!

Vorig weekend hebben we ook al een aantal kleertjes gekocht! Zo schattig allemaal! Hebben jullie een idee hoeveel pijama's en kleertjes je moet hebben in de kleinste maten? Ik heb nu alles onmiddellijk in 1 maand gekocht omdat de meeste baby's toch 50cm of groter zijn he! Heb ook al een aantal dingen in maat 62 gekocht, gewoon omdat ik dit echt zo mooi vond!

Vele groetjes en tot hoors...

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 17:35
Inimini

Waar zit iedereen dan toch, heb de indruk dat hier echt niemand meer komt kijken :-(.

Gisteren weer naar de gynecoloog geweest, alles was in orde behalve dat ik te veel nitriet in mijn urine had. Heb nu tste moeten laten doen en nu is het even afwachten wat het gaat geven.
Baby weegt ondertussen al 1,3 kg en zat mooi op schema.

Hoe is het voor de rest met jullie allemaal

Groetjes inimini

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 11:07
Inimini

Hei iedereen,

alles goed met jullie, weer een tijdje geleden he.
Ondertussen al weer vele dingen gebeurt, vastgelegd ... Ben dinsdag naar een info avond over borstvoeding geweest in het ziekenhuis, best wel interessant. Nu dinsdag mogen we voor een rondleiding gaan, samen met de aanstaande papa's, dan gaan ze ons al de mogelijkheden uitleggen, ben eens beniewd wat dat gaat geven want we zijn met 4 bevriende koppels die samen gaan, als dat maar goed komt .
Dan mogen we ook op 20 sept voor ons lijstje gaan, kijk er echt naar uit, zoveel leuke dingen, gaat niet gemakkelijk worden vrees ik. En wij moeten nog alles hebben want we kunnen niets lenen van familie of vrienden.
Voila dat was het weer zo een beetje.
Vele groetjes en tot de volgende keer,
Dikke Kus
Inimini

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:59
yess

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb ook last van lage bloeddruk, voel me slap en als ik sta dat ik omval wihih sochtends erger dan saafs. soms wel eng hoor! vooral winkelen vind ik niet echt prettig maar tis maar even en voor een goed doel

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:47

Online Status
Hey,

3 weken geleden ben ik op de 22 weken controle geweest.
ik was toen in totaal nog maar 3,6 kg bij.
ben eens benieuwd voor de volgend controle

heeft er nog iemand last van een veel te lage bloeddruk?

groetjes

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 13:37
Daan

Ha Inimini,

Ja ik ben ook 2,5 kilo aangekomen afgelopen maand en zit ook op 5,5 kilo in totaal netjes hoor! De komende maanden gaat het snel met de kilo's maar onze kleintjes gaan nu ook wat vet op de botten krijgen en dat is maar goed ook! kijk je er ook zo naar uit om je baby in je armen te kunnen houden, vind het nu even langszaam gaan!
Verder alles goed hier, hebben mij ook op suiker en ijzer getest en alles was goed! Over twee weken pretecho en dan komen ook de meubeltjes en dan lekker 6 dagen naar Barcelona er nog even tussenuit met mijn mannetje!

liefs Daantje

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 12:55
Inimini

Hoi Iedereen,

Is weer eventjes geleden, he.
Gisteren weer naar de gynecoloog geweest voor controle, alles was in orde alleen dat ik op 2 maanden tijd wat veel was bijgekomen. De eerste 3 maand van de zwangerschap was het maar 300g maar nu de laatste 2maand 5 kg. Op zich geen ramp want in het totaal ben ik nog maar 5,5 bijgekomen maar het was wat veel op korte tijd. Ben nu een suikertest moeten gaan doen in het ziekenhuis en moeten nu afwachten wat het resultaat gaat zijn, ben eens benieuwd.
En voor de rest met jullie allemaal? Alles nog steeds in orde?

Vele groetjes en tot de volgende
Inimini en ...

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:09
Renzie

Online Status
Hoi iedereen ! Mag ik hier even binnenvallen met een vraagje? De meesten onder jullie zullen de 20-weken-echo al achter de rug hebben vermoed ik? Ik krijg hem morgen en vroeg mij af wat ze zoal controleren?
Ook vroeg ik mij af wanneer jullie beginnen met prenatale oefeningen.

Groetjes,
Renzie en co

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 11:23
Muisje

Hallo,

Pfff... die warmte! Ik begin er af en toe toch wat last van te hebben. (Gezwollen voeten, moe zijn, soms kortademig..) En dat beloofd! Binnen 14 dagen vertrek ik nog op reis naar Turkije! Hou het water ginder maat vrij voor mij!

Hoe zit het bij jullie? Ik heb hier gelezen dat de meesten weten wat hun beepje wordt! Wij hebben vorige vrijdag ook een bevestigend antwoord gekregen! Maar wij houden dit ook voor onszelf! Jullie zouden eens moeten weten hoe mijn omgeving zit te vissen! Dus wie weet komen ze hier wel rond snuffelen!

Ja ja vorige week op controle geweest! Maar het was terug een teleurstelling voor de gynea! Hij moets nog enkele dingen controleren maar ons kleintje lag bij de vorige echo niet echt goed! Hij begon met volle moed aan de nieuwe echo, maar al vlug bleek dat ons kleintje terug in dezelfde houding lag! Ons kleintje ligt dwars in mijn buik. Redelijk laag (bovenaan zit enkel water)! Hoofdje links, poep en benen rechts! Tja dat zal een makkelijkere houding zijn dan met je hoofdje ofwel naar boven of beneden te liggen he!
Dus ja de echo was van heel korte duur! (Och ja het was wel een geruststelling te horen dat mijn placenta toch al iets hoger lag. Dus hier hoef ik mij al minder zorgen om te maken!)

Nu moet ik op maandag 18/8 terug gaan! Eigenlijk vind ik dit niet erg want nu zie ik mijn kleintje iets meer dan anders! Op anderhalve maand tijd 3 keer!

Voelen jullie je kleintje al fel? Bij mij is dit echt met perioden. Maar eens het begint is het niet te stoppen. Mijn buikje beweegt langs alle kanten. Ik vind dit wel een ZALIG gevoel! Kan hier eigenlijk niet genoeg van krijgen!

Oh ja wat betreft de gewichtstoename, hier zijn er ook al enkele kilootjes bij hoor! Bij de laatste weging (9/7) was er ruim 6 kilo bij. Nu ja ik zelf heb hier nog niet zoveel last van. Ik ben echt fier op mijn buikje! Of ik na mijn bevalling dit ook nog zal zeggen dat is iets anders! Maar ja weet je t is de eerste keer dat ik mij helemaal goed voel in mijn vel. Dus genieten zou ik maar zeggen!

Vele zonnige groetjes

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 15:55
winnie

@cindy,
blij te lezen dat ik niet de enige ben met behoorlijk wat gewichtstoename op korte tijd! Ik begon me al slecht te voelen!
Ik was de eerste 3 maanden constant misselijk en kon niet eten waardoor ik 5 kilo kwijt was. Op dat moment ben ik voor de eerste keer op de weegschaal gemoeten, wat natuurlijk een totaal verkeerd beeld gaf van mijn "startgewicht". Ondertussen is er op 8 weken 8 kg bij. Dat lijkt veel, maar mijn lichaam is natuurlijk meteen vet beginnen opslaan na die 3 maanden vasten, dus is het eigenlijk vrij normaal. De gyne lachtte eens met mijn uitleg, maar zo is het toch, niet??
Enfin, zolang het kindje en ik gezond blijven kan ik er toch niet teveel van wakker liggen hoor. Al die normen! Je bent wie je bent en gelukkig heb ik een ventje die wel van rondingen houdt

allé, geniet allemaal nog van het mooie weer. Ik zit liever even binnen omdat het daar koeler is. Jullie ook zo'n last van de warmte?

Groetjes
Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 15:14
Inimini

Hoi,

Gisteren naar de gynecoloog geweest en ze hebben kunnen zien wat het gaat worden... Het wordt een . Het was duidelijk zichtbaar. Voor de rest was alles goed in orde, geen afwijkingen te zien dus dat is al een hele geruststelling.
Gisteren en vandaag de eerste kleertjes al gekregen, echt wel schattig. Had wel al wat body'kes maar nog geen "echte" kleertjes

Groetjes en tot de volgende
Inimini

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:25
Inimini

Hoi

Ale Daan dan heb je seriues wat moeten verzetten om het geslacht te weten Wij mogen namiddag om 15.30 gaan en weten dan ook hopelijk wat het gaat worden. Gaan het ook vertellen ook, uiteindelijk is het alleen maar gemakkelijker voor ons he. Is het voor jullie ook het eerste kindje Hier wel alleszinds, zijn echt benieuwd.
Laat jullie vanavond of morgen weten wat het is. Vele groetjes en tot dan.

XXX
Inimini en ...

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 20:43

Hoi hoi

Donderdag op controle geweest alles was dik in orde.
Alles er op en er aan!!
Maar ik zelf was wel 5kg bij gekomen.
De gyn vond het niet zo heel erg maar moet wel een beetje opletten.
Ben in totaal nu al 9kg bij gekomen.
Ben begonnen aan 61kg en weeg nu 70kg, en ben 1m 68cm groot dus das is nog nie te veel.
Het geslacht weten we ook maar dat houden we geheim.
Er moest maar eens iemand bekend mee lezen!

Op donderdag 14aug mogen we terug op cotrole

Groetjes en tot de volgende

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 13:43
Daan

Hoi Allemaal,

Afgelopen vrijdag de medische echo gehad en alles zag er goed uit!
De kleine was erg bewegelijk en maakte het de echografiste niet makkelijk, we wilden ook graag het geslacht weten, maar daar moest ik eerst nog wat voor springen en lopen en hopen dat ze het dan kon zien, toen we net op het punt stonden om een nieuwe afspraak te maken voor de geslachtsbepaling strekte het de beentjes en ja hoor het is een meisje !! We zijn er echt heel blij mee, hebben 's middags al een jurkje voor haar gekocht.
Gisteren voor de 4e keer naar de vk geweest en alles was goed, ben nu 3 kilo aangekomen en baarmoeder zit op de hoogte van mijn navel.
Hebben ook al een afspraak gemaakt voor een 4-D echo, maar die doen we pas bij 27 weken.

liefs Daan

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 12:43
Charlotte

Elaba!

@Cindy: Wij moeten donderdag ook terug naar de gyne en ik hoop ook dat we het geslacht dan kunnen zien. Ben donderdag 18 weken dus ik hoop het! Ik voor jullie dat het geslacht zichtbaar is!

Hoe gaat het met de rest!

Met mij alles goed! Ik voel me al een tijdje niet meer misselijk en kan nu echt genieten!

tot later

Groeten Charlotte

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 17:07

Hoi dames

Hier zijn we nog eens.
Wij moeten donderdag terug op controle.
Normaal zouden we dan weten wat het geslacht.
Ik hoop stiekem op een jongen dan is ons gezin zeer zeker kompleet!
2jongens en 2meisjes dat zou geweldig zijn.
Volgens mijn schoonmoeder zou het terug een meisje zijn, maar dat is natuurlijk even welkom!
Nog een paar weken werken en we hebben vrij tot na de bevalling daar kijk ik wel enorm naar uit!

Zo ik laat jullie nog weten hoe de controle is geweest.

Geniet nog van de dagen het zijn wel geen zonnige dagen maar dan maken we ze zelf wel zonnig!!

Groetjes

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:19
Muisje

Hallo allemaal,
Gisteren de ynea geweest! Hij was maar liefst een half uur te laat! Grr... nog wachten! De echo viel mee en niet mee! Ons kleintje lag niet zo goed! Hij heeft niet alles goed kunnen bekijken en wij dus ook niet he!
Dus het geslacht weten we ook nog niet met 100% zekerheid! De hersentjes en het hoofd zagen er helemaal goed uit! De armpjes en de beentjes ook! De oogjes en de neus, de handjes.... Alles erop en eraan!
Maar dan... opeens ja uwe placenta ligt vrij laag! Dit moeten we blijven opvolgen! Dus nu de 25sten moet ik terug gaan en wordt dit in het oog gehouden! Alé ik moet mij nog geen zorgen maken want hij zei 'het kan alle kanten nog uit'. Maar toch... Hier thuis op t net zitten kijken en ja dan begint dat he! Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden maar toch denk ik er enorm veel aan. Normaal vertrekken wij op 9 augustus nog op reis naar Turkije! Ik zie dat al helemaal niet meer zitten als ik weet dat alles niet in orde is!
Maar ja we zullen afwachten he wat de volgende echo zal geven!
Hoe zit het bij jullie?

Groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:25
Inimini

Hoi iedereen,

Vandaag weer bezoekje aan de gynecoloog gebracht, alles was in orde. Hebben deze keer wel geen echo gehad. Het hartje klopte zeer goed, en normaal zou het nu zo'n 17 cm zijn. Dat begint al echt een mini-mensje te worden he .
Voor de rest was ikzelf maar 300gr bijgekomen dus das ook wel super amai niet. Binnen 2 weken mogen we opnieuw gaan en als het dan goed ligt dan weten we ook het geslacht, spannend.
Vele groetjes en hopelijk komen jullie weer wat meer op dit forum want het is zo stil hier.
Dikke kus
Inimini en ...

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 09:19
Merel

Hoi Kristel,

Ik had juist de eerste weken last van ontzettende bandenpijn! En sinds enkele dagen voel ik het opnieuw maar nu veel lichter. Volgens mij kan bandenpijn de hele zwangerschap ontstaan, het is gewoon de druk van je groeiende baarmoeder die de banden oprekt. Vond het zelf heel logisch klinken, hoe vervelend het ook was in het begin. Momenteel denk ik dat de baby een groeispurt doormaakt, dan gaat alles even heel snel en kunnen de banden het misschien even niet bijbenen.
Zelf maak ik me er geen zorgen om.

Groet!
Merel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]