[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 05/06/2008 @ 19:19 Siena2 ![]() | ik zoek nog een leuk idee voor vaderdag, al duurt het nog even voor 'het' geboren wordt, t'is toch een beetje zijn eerste vaderdag he... iemand inspiratie? |
| 04/06/2008 @ 20:29 Siena2 ![]() | Er staan hier echt heel leuke dingen tussen, ik ga er nog eens heel hard over nadenken, als ik nog es iets leuks verzin laat ik het weten natuurlijk! |
| 23/05/2008 @ 18:33 Dreamer* ![]() | Dames, leuke reacties! Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe. En voor de dames die nog zijn aant het proberen: Blijven klussen! Ik duim voor jullie! ![]() |
| 21/05/2008 @ 21:12 Siena2 ![]() | Ow wat een leuk topic! Ik ga dit goed in de gaten houden! Nu hopen dat ik het vlot ook echt gebruiken kan :D |
| 21/05/2008 @ 21:02 saskia | Wij hebben aan opa en oma een boek gegeven met als tekst 101 ideeen hoe je je kleinkind kan verwennen. Opa dacht even: nou ja, voor de honden......maar oma snapte het gelijk en moest ff snikken. Nee joh, ze is zwanger!!!! De reactie's waren echt geweldig om te zien! |
| 20/04/2008 @ 22:39 Dreamer* ![]() | Leuke ideeen! Maar het zal hier toch nog wel wat moeten wachten hihi Vond het alvast leuk om wat ideeen in mijn hoofd te hebben ![]() ![]() |
| 20/04/2008 @ 22:36 Sofie666 | Wij hadden voor de vrienden babysokjes gekocht met daarin een blad met foto van pos zwangerschapstest en daarbij een gedichtje: Dag vriendjes en vriendinnekes, Er is iets dat jullie moeten weten, iets waarvoor Stefan en ik hebben moeten zweten. Samen hebben we iets gemaakt, iets waarvan je hartje even staakt. We wisten niet dat we zo productief waren, dat wij zo een jobke konden klaren. Wenen, kakkebroeken, boerkes laten, babywoordjes praten. Begin er al maar aan te wennen, jullie zijn één van de babysitters die we kennen. Beste mensen, de titel nonkel en tante staat jullie te wachten, want binnen negen maanden mogen jullie ons kindje op jullie arm verwachten. X Hebben dit 's avonds laat overal in de brievenbus gaan steken en zo hadden we de volgende morgen veeeel smskes en telefoontjes! Was echt fijn... Voor de ouders hebben we nog andere dingen gedaan, maar ook zoiets in die aard... Er staan al veel leuke ideeën op, maar misschien is dit er ook eentje... Dikke kus, Sofie en proficiat!!! Dan hebben we dat opgerold en in het sokje gestoken |
| 18/04/2008 @ 13:17 Dreamer* ![]() | Ik ben overal haha |
| 15/04/2008 @ 11:17 Dreamer* ![]() | die tips vind ik nu eens echt leuk ! !!!bedankt ! |
| 14/04/2008 @ 18:01 Dreamer* ![]() | Iemand tips hoe je het grote nieuws zou kunnen overbrengen naar de familie ?? ![]() |
[Reageer]

Hoe familie verassen?

)