Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/05/2008 @ 19:53 mupke ![]() | dames ff een vraagje.. Hoeveel dagen voor je NOD of na de bevruchting hebben jullie met die testjes positief getest?? Alvast bedankt. Liefs |
| 28/05/2008 @ 22:04 Liesje | Hoi hoi, voor diegenen die ondertussen zwanger zijn, proficiat meiden!! Wou effe zeggen aan de zwangeren, dat de overtollige testjes naar mij mogen opgestuurd worden; ik zou ieder uur van de dag willen testen, hihi ![]() ![]() ![]() Veel succes nog!! Liesje |
| 29/05/2008 @ 18:58 mupke ![]() | heleen bedankt voor je reactie!! Ik hoor het wel hé. mocht je een positive test hebben! Ik dacht dat cindy wel met die testjes positief had getest??!! Liefs |
| 05/06/2008 @ 07:52 heleen ![]() | luckybird ik ben nu 2 dagen overtijd en een super vaag streepje weet niet hoe het bij ann was toen ze overtijd was |
| 06/06/2008 @ 20:55 Ann ![]() | @Heleen: ik |
| 09/06/2008 @ 22:19 Musje ![]() | Wat ik weet van tempen is dat het voor kan komen dat je bij innesteling weer een verhoging hebt... een tweede zeg maar... Ik zag trouwens dat ze weer nieuwe mensen zoeken... |
| 21/06/2008 @ 20:10 Pinkie | Hoi Luckybird, Ik doe ook mee aan het onderzoek, nu 2 rondes meegedaan, nog geen positief resultaat. We zitten in de 5e ronde nu. Jij had vorige ronde een korte cyclus las ik? Hoeveelste ronde is dit van jullie? Groetjes, Pinkie |
< vorige pagina | volgende pagina >

Gratis zwangerschapstesten

te komen, dus volgens mij was het geen eerlijk vergelijk voor het onderzoek bij haar wat ik begreep.
elke dag iets hogere temp. gehad. En nu niet meer. Zal het een eisprong geweest zijn?