< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » TESTEN VOOR NOD?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/04/2008 @ 18:20
Dreamer*

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
testen voor nod?
Testen voor NOD = goed idee?

Welke testen zijn zeer gevoelig ?

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 18:25
marilyn

Hoi Dreamer!
Naar aanleiding van een bericht op een ander forum heb ik veel te vroeg getest.Daar had een vrouw al vijf dagen voor haar nod een positieve uitslag. Ik heb dezelfde testen thuis en heb ook meteen een test gedaan en die bleek negatief. Ik wacht nu gewoon rustig af totdat mijn ongesteldheid wegblijft, voordat ik weer een test ga doen. Er zijn testen die je al wat eerder zekerheid kunnen geven maar daarvan ben ik even de naam kwijt. Geduld hebben geeft uiteindelijk meer rust.

Groetjes van Marilyn
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 18:27
Dreamer*

Bedankt voor je reactie alleszins!

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 18:45
mascha van der Kwaak

Ik heb 2 dagen voor mijn NOD met een kruidvat test getest en die testte positief!

Groetjes,
Mascha

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 18:49

hahaha kun je niet wachten met testen Dreamer???

Er bestaan dus wel testen die je voor je NOD kunt doen, maar helaas geld niet voor iedere vrouw dat ze meteem HCG aanmaken in het begin, dus je kunt negatief testen, terwijl je misschien toch zwanger bent...

Daarom wil ik morgen OP mijn NOD testen (maar eigenlijk heb ik mijn duiveltjes pas vrijdags, want ik ben bijna nooit door de weeks ongesteld), dus eigenlijk test ik dan ook 2 dagen voor mijn NOD hihihi
We zullen zien... Wat is wachten verschrikkelijk, niet??? hihihi

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 18:54
Dreamer*

vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk mops vressseelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 18:55
Dreamer*

De kruidvat is dichtbij hihi
Proficiat Mascha met je geniet ervan!

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 18:55
marilyn

Vanavond ga ik maar wat forummen en een film kijken voor de afleiding.
Morgen ga ik les geven en daarna een infomiddag over onze school. En tussendoor natuurlijk elk uur naar de wc voor een ongi-controlle!

Groetjes van Marilyn
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 19:12
stimpy

Hier iemand die met testen die je 4 dagen voor je NOD kan doen negatief getest voor mijn NOd en na mijn Nod wel positief.
Hoeft dus niet altijd al positief te zijn.

Sterkte met wachten allemaal.

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 19:17
marilyn

Ik heb dus afgelopen zondag een test gedaan met die van de kruitvat (kruidvat?)2 voor 5 euro. En die was dus negatief terwijl ik net las dat deze testen voor de nod wel al positief kunnen aantonen. Ik denk nu dat dit per vrouw verschilt en niet zozeer aan de test zelf ligt. Dus...er is nog hoop!

Groetjes van Marilyn
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 09:58
linnie1982

Hier ook even een reactie.

Op http://www.matcare.nl zijn goedkope zwangerschapstesten te krijgen.
Bij mij hebben ze altijd goed gewerkt!
Ik teste bij de eerste keer al 4 dagen voor nod positief. Alleen is het uitgelopen op een vroege mk.
De 2 keer, testte ik pas op de dag van nod positief. En ook dit is helaas geeindigd in een mk.
En bij deze zwangerschap testte ik ook al 4 dagen voor nod heel licht positief. En ben nog steeds zwanger...
Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel hcg je lichaam aanmaakt.
Ik maak het wat later aan, dus mijn testen werden pas echt donker bij 2 weken overtijd. Maar was duidelijk positief.

Oja,

Heb gehoord dat je soms ook wel zwanger bent maar dat het bij 4 weken al misgaat. (rond de dag van nod) De meeste vrouwen weten daarom niet dat ze een vroege mk hebben gehad.

Het best is toch om te wachten tot je nod. Alleen weet ik hoe moeilijk het is.....

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:43
mascha van der Kwaak

Die 2 voor €5 zijn de druppeltesten, ik had de gewone van het kruidvat gebruikt die zijn iets van €7.

Groetjes,
Mascha

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:54
Dreamer*

Ik heb vandaag getest maar is negatief ( kruidvat test = 6€)
Toch denk ik soms dat ik wel iets zie, maar ik denk dat ik mezelf dat gewoon wijsmaak hihi

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 17:37
marilyn

Ja, die druppeltesten bedoel ik dus.
Vandaag is mijn nod, nog geen gezien maar ik wacht tochnog even met testen.
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 17:54
Dreamer*

misschien een stomme vraag

Maar wat zijn druppeltesten?

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 17:58
marilyn

Bij de test die ik gedaan heb, moest ik wat urine in een potje opvangen. Met een pipetje moest ik 4 druppels urine op het testvlak druppelen.
Als het positief is, zie je twee streepjes.

Groetjes van Marilyn
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 18:24
Sientje

Het is juist wat linnie zegt. rond die tijd kan het dikwijls mis gaan en dan denk je dat je gewoon ongesteld bent geworden maar het is een vroege miskraam. dus het beste is inderdaad je nod afwachten. heb ik ook gedaan.Ik bestelde mijn testen op het internet.

sientje

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 21:27
Lotte79

Ik testte 2 dagen voor mijn NOD positief. Mijn ervaring is dat als je zwanger bent je 2 dagen voor NOD zeker positief kan testen. Maar inderdaad: er is een grote kans dat het nog misgaat voor je NOD. Dus psychologisch kan het soms beter zijn om te wachten.

Het is een keuze die ieder voor zichzelf moet maken. Of een paar dagen minder wachten en bij een positieve test meer kans hebben dat het achteraf misgaat.

Of als je het geduld kan opbrengen tot je NOD: dan past testen en meer zekerheid hebben.

Hangt ervan af wat je het lastigst vind: die paar dagen extra wachten of een eventuele vroeg miskraam moeten verwerken.

Ik verkoos toch om vroeger te testen. Postieve test heeft toch altijd een zeker bevestiging. Zelfs al gaat het achteraf mis, dan weet je tenminste dat er mogelijkheid van bevruchting is en dat er daar allicht geen probleem is.

[Laatst gewijzigd door Lotte79 - 16/04/2008 @ 21:28] - Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 22:13
Dreamer*

Bedankt voor de reacties dames!

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 18:18
Mamalijn

Ik testte ook al 3 dagen voor m'n NOD positief met zowel de gewone test, als de 'druppeltestjes' van het Kruidvat.

Succes!!

Liefs,

Mamalijn

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >