volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/04/2008 @ 18:20 Dreamer* ![]() | testen voor nod? Testen voor NOD = goed idee? ![]() Welke testen zijn zeer gevoelig ? ![]() |
| 15/04/2008 @ 18:25 marilyn | Hoi Dreamer! Naar aanleiding van een bericht op een ander forum heb ik veel te vroeg getest.Daar had een vrouw al vijf dagen voor haar nod een positieve uitslag. Ik heb dezelfde testen thuis en heb ook meteen een test gedaan en die bleek negatief. Ik wacht nu gewoon rustig af totdat mijn ongesteldheid wegblijft, voordat ik weer een test ga doen. Er zijn testen die je al wat eerder zekerheid kunnen geven maar daarvan ben ik even de naam kwijt. Geduld hebben geeft uiteindelijk meer rust. Groetjes van Marilyn |
| 15/04/2008 @ 18:27 Dreamer* ![]() | Bedankt voor je reactie alleszins! |
| 15/04/2008 @ 18:45 mascha van der Kwaak ![]() | Ik heb 2 dagen voor mijn NOD met een kruidvat test getest en die testte positief! Groetjes, Mascha |
| 15/04/2008 @ 18:54 Dreamer* ![]() | vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk mops vressseelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ![]() ![]() ![]() |
| 15/04/2008 @ 18:55 Dreamer* ![]() | De kruidvat is dichtbij hihi Proficiat Mascha met je geniet ervan! |
| 15/04/2008 @ 18:55 marilyn | Vanavond ga ik maar wat forummen en een film kijken voor de afleiding. Morgen ga ik les geven en daarna een infomiddag over onze school. En tussendoor natuurlijk elk uur naar de wc voor een ongi-controlle! Groetjes van Marilyn |
| 15/04/2008 @ 19:17 marilyn | Ik heb dus afgelopen zondag een test gedaan met die van de kruitvat (kruidvat?)2 voor 5 euro. En die was dus negatief terwijl ik net las dat deze testen voor de nod wel al positief kunnen aantonen. Ik denk nu dat dit per vrouw verschilt en niet zozeer aan de test zelf ligt. Dus...er is nog hoop! Groetjes van Marilyn |
| 16/04/2008 @ 09:58 linnie1982 ![]() | Hier ook even een reactie. Op http://www.matcare.nl zijn goedkope zwangerschapstesten te krijgen. Bij mij hebben ze altijd goed gewerkt! Ik teste bij de eerste keer al 4 dagen voor nod positief. Alleen is het uitgelopen op een vroege mk. De 2 keer, testte ik pas op de dag van nod positief. En ook dit is helaas geeindigd in een mk. En bij deze zwangerschap testte ik ook al 4 dagen voor nod heel licht positief. En ben nog steeds zwanger... Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel hcg je lichaam aanmaakt. Ik maak het wat later aan, dus mijn testen werden pas echt donker bij 2 weken overtijd. Maar was duidelijk positief. Oja, Heb gehoord dat je soms ook wel zwanger bent maar dat het bij 4 weken al misgaat. (rond de dag van nod) De meeste vrouwen weten daarom niet dat ze een vroege mk hebben gehad. Het best is toch om te wachten tot je nod. Alleen weet ik hoe moeilijk het is..... Groetjes Linda |
| 16/04/2008 @ 12:43 mascha van der Kwaak ![]() | Die 2 voor €5 zijn de druppeltesten, ik had de gewone van het kruidvat gebruikt die zijn iets van €7. Groetjes, Mascha |
| 16/04/2008 @ 12:54 Dreamer* ![]() | Ik heb vandaag getest maar is negatief ( kruidvat test = 6€) Toch denk ik soms dat ik wel iets zie, maar ik denk dat ik mezelf dat gewoon wijsmaak hihi |
| 16/04/2008 @ 17:37 marilyn | Ja, die druppeltesten bedoel ik dus. Vandaag is mijn nod, nog geen gezien maar ik wacht tochnog even met testen. |
| 16/04/2008 @ 17:54 Dreamer* ![]() | misschien een stomme vraag ![]() Maar wat zijn druppeltesten? |
| 16/04/2008 @ 17:58 marilyn | Bij de test die ik gedaan heb, moest ik wat urine in een potje opvangen. Met een pipetje moest ik 4 druppels urine op het testvlak druppelen. Als het positief is, zie je twee streepjes. Groetjes van Marilyn |
| 16/04/2008 @ 22:13 Dreamer* ![]() | Bedankt voor de reacties dames! |
| 09/06/2008 @ 18:18 Mamalijn ![]() | Ik testte ook al 3 dagen voor m'n NOD positief met zowel de gewone test, als de 'druppeltestjes' van het Kruidvat. Succes!! Liefs, Mamalijn |
volgende pagina >

TESTEN VOOR NOD?

geniet ervan!
gezien maar ik wacht tochnog even met testen.