< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » april 2008 gestopt

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
april 2008 gestopt
20/04/2008 @ 11:40
mupke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja je denkt er echt heel veel aan.
Ik werk sinds de eerste 3 dagen. en 1 dag daarvan is m'n vriend thuis en de andere 2 dagen gaat die kleine naar mijn moeder.!! Bevalt echt super goed!!
Het is voor m'n moeder haar eerste kleinkind en ik hoop dat er snel een tweede bij komt.
nou ik ga maar weer is!!
Spannend hé dames??!!

Groetjes

Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 22:17
luckybird

Ik ben er nu nog mee bezig om deze maand niet zwanger te worden.
Klinkt raar, maar zou graag na februari bevallen. In ieder geval niet in de buurt van 6 februari.
En als de natuur een beetje te plannen is, dan doen we een poging daar gebruik van te maken.
Ik ben benieuwd ja wie het eerste blij nieuws brengt.

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 08:48
svb81

Hello allemaal,

Hebben jullie ook allemaal zo genoten van dat zonnetje? Amaai, ik wel hoor! . Ik heb mijn voortuintje omgespit, zalig om de eerste keer terug in een topje rond te lopen en het zonnetje op je vel te voelen

@luckybird: ik ben foliumzuur beginnen nemen een paar weken geleden, maar ik durf het al eens te vergeten... Raar, want de pil moest ik ook elke dag nemen é (hoewel ik die ook af en toe eens vergat...)
Ik vind het helemaal niet raar klinken dat je na 6 feb wil bevallen. Ik denk niet dat het zo leuk is voor de kindjes als ze op dezelfde dag of in de buurt van elkaar verjaren, ze moeten dan altijd de aandacht delen. Ik kan het weten, ik verjaar op dezelfde dag als mijn vader , mij vergeten ze dan dikwijls, haha!

@Linda: vorig jaar hoopte ik ook elke maand dat ik zwanger was, maar wist altijd dat het niet zo was, ook al testte ik toch. Toen het echt zo was, wist ik het ook al voor de test.. Raar é

@Mir: geen idee hoe ik hte moet doen met een kindje en werk, maar het wordt mss eens tijd om erover na te denken. Ik woon aan de kust en werk in Brussel en tijdens het weekend heb ik nog een extra job. Die zal ik dan wel stoppen. Gelukkig werken zowel mijn stiefmoeder als schoonmoeder parttime en mijn schoonma dan nog in een kinderdagverblijf, dus dat zal wel lukken allemaal.
Wat erg hoe het was in dat kdv, gelukkig dat je bent blijven kijken en gelukkig gaat het er niet overal zo aan toe é..

Welkom Gwenn!!

Groetjes en een prettige werkweek!

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 10:39
Kim1984

Online Status
hallo,

mag ik ook bij jullie clubje?
Wij gaan nu ook de eerste ronde in. Het zal ons eerste kindje worden. Ik vind het zo spannend! Ik duim voor jullei dat jullie allemaal snel mogen zijn!

Kim

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 11:32

Online Status
gezellig
Hoi Kim1984, kom er ook lekker bij. Spannend hoor ook voor jou, de 1e beeb.

Doe lekker mee, Gezellig toch allemaal?

Nou lekker veel klussen deze week hahahaha

ga gauw weer verder, zo genieten van het weer.

groetjes!!!!

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 11:34
mupke

ha kim1984

Leuk nog iemand.
Ja laten we zeker hopen dat het snel raak is bij ons allemaal!!

Groetjes

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 16:01
mischa86

Online Status
Hallo iedereen!!

Ik ben ook deze maand gestopt met de pil om precies te zijn op 1 april haha nu even afwachten :)

veel suc 6 iedereen!

Groetjes

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 09:50
svb81

Welkom Mischa en Kim!! veel succes gewenst!

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 10:23
Kim1984

Online Status
dank je wel allemaal, leuk klein clubje hier!
Even een vraagje aan de mensen die al een een kindje hebben;
hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te raken?
Ik weet dat ik er op moet rekenen dat het zeker een half jaar gaat duren, maar eigenlijk hoop ik zo dat het de eertse ronde al raak is. En zeker binnen 3 maanden. Ik denk toch dat ik teleurgesteld zal zijn als het niet zo is. Erg he!

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 10:34
svb81

Hey Kim, dat is helemaal niet abnormaal dat je teleurgesteld zal zijn.
ik was vorig jaar al eens zwanger en toen was het raak in de derde ronde.

Groetjes

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 10:42
Keun

Online Status Bekijk profiel
ooh svb8& khoop dat ik ook zoveel geluk zal hebben

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 10:49
svb81

Daar gaan we allemaal voor hé

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 11:06
Maryam

Dag dames,

Mag ik met jullie mee praten en meeleven?
Ik ben na mijn bevalling niet meer aan de pil begonnen. Die werkte een beetje te goed (had totaal geen zin meer). Dus ontpillen zit er voor ons niet in. We gaan er vanaf nu voor een tweede wonder. Bij mij was het de eerste keer de tweede ronde al raak en eigenlijk hoop ik ook dat het nu binnen 3 maanden raak mag zijn. Hopnlijk wordt dit een super vruchtbaar topic!!

Wat het kdv betreft bestaat er een groot verschil tussen de verschillende kdv`s en hun (pedagogisch) beleid. Ons Amir gaat nu ook naar een kdv waar ik niet al te tevreden over ben, dus ik heb hem al ingeschreven bij een ander. Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om ons ouders te laten oppassen, anders was ik daar zeker voor gegaan. Het is nu dus een kwestie van blijven zoeken naar een goed kdv en die kan ik dan gelijk ook gebruiken voor de tweede. Ik moet er wel bij zeggen dat waar hij nu zit niet zo erg is als wat ik hier lees. Amir heeft het er wel naar zijn zin, ik ben alleen niet al te blij met een aantal zaken zoals ze ze daar uitvoeren, anders had ik hem ook direct weg gehaald.

Maryam

[Laatst gewijzigd door Maryam - 22/04/2008 @ 11:08] - Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 11:32
svb81

Welkom Maryam !
Wat leuk dat je alvast geen last hebt van ontpillen. De kans is dan ook groter dat het meteen raak is
Succes!

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 11:42
Keun

Online Status Bekijk profiel
Welkom maryam!

Men buikje komt nu pas in orde denk ik.
Heb zo mijn regels gehad, 2 dagen niks en dan zo enkele dagen vuil bloed, (tis grote kuis denk ik )... met zo lichte menstruatiepijntjes maar allemaal lichtjes, kdenk dat men buik ff niet wist hoe hij nu kon reageren.
Nu is het voorlopig gestopt!

Ik heb dit weekend ook laten pendelen zowel bij mij en bij men vriend en het klopt bij beide, allesjans!
Het zou eerst een meisje zijn en dan een jongen.. kben benieuwd

Kijken jullie nu al uit van wat je wilt van spulletjes enzo?
(Ik weet het, sommige vinden dit te vroeg, maar kan me niet houden soms )

[Laatst gewijzigd door Keun - 22/04/2008 @ 11:42] - Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 12:01
svb81

Ik heb me na mijn miskraam voorgenomen niks meer te kopen. Ik had ook al het een en ander, zoals een buggy, zwangerschapskleren, dekentjes. Toen ging het mis en bovendien zijn min vriend en ik (ex ondertussen) dan uiteen gegaan. Het is mss doemdenken,maar ik bekijk het zelfs niet

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 12:29
Kim1984

Online Status
Welkom Maryam !
Wat fijn dat je geen last hebt van ontpillen! ik ben 1 maand geleden gestopt met de pil, dus heb 1 maandje genomen om te ontpillen. dat was wel nodig, ik voelde van alles! gelukkig ook een eisprong en is mijn cyclus meteen weer regelmatig!

Ik ben ook voor spulletjes aan het kijken hoor. Ik koop nog niets.. maar daar moet ik me wel hel erg voor inhouden. Ik ben al wel bezig met een dagboek. Ik vind die je kunt kopen helemaal niet leuk. Ik wil zelf bepalen wat ik schrijf en wanneer. Nu ben ik bezig om de tekstjes zwangerschap van week tot week in een digitaal fotoboek van de hema te zetten. Zo kan ik er zelf foto's en teksten bij zetten. En na de geboorte laten uitprinten.

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 13:08
mupke

Hallo Dames.

Het wordt steeds gezelliger.
Kim: Bij Devon was ik een half jaar gestopt met de pil. en de laatste 2 maanden had ik ovulatietesten gebruikt omdat mijn cyclus heel onregelmatig was.!!!! En het is zeker niet raar dat je tereulgesteld zou zijn als het niet meteen lukt. Dat is heel normaal hoor!!
En wat een leuk idee van dat boekje van de hema!!! Echt super!!
svb81: wat erg dat je een miskraam hebt gehad.! mag ik vragen hoelang dat is geleden??

Mijn cylus duurt nu al weer 35 dagen. Nog steeds geen eisprong gehad. Als hij maar niet weer zo onregelmatig is als voor m'n zwangerschap.

Groetjes

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 13:27
svb81

Kim, das wel een leuk idee, dat dagboek. Kan je dat later aan je kleintje tonen. Ik had dat vorig jaar ook, maar alleen online, maar na mijn mk was ik zo pissed dat ik die eraf heb gegooid

Linda, op 12 mei zal het een jaar zijn. Maar ik bedenk me dat dit zo moest zijn. 2007 was een rot jaar voor mij. Een miskraam, we hadden een huis gekocht en 4 maand later was het over en uit. Soit, nu ben ik meer dan een half jaar samen met iemand waar ik vroeger nog mee speelde . Het lot denk ik, want we hebben ons beiden nog nooit zo gelukkig gevoeld als nu. Daarom dat we er ook zo snel voor gaan
Gebruik je nu ovulatietesten? Ik hoop dat je cyclus idd niet zo lang is, want das ook niet leuk é

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 13:42
mupke

svb81: dat is echt K.. Maar dit wordt een goed jaar voor je!! Je hebt nu de echte ware liefde gevonden!!
En het gaat er niet om hoe lang je samen bent maar om wat jullie allebei voelen!! En dat zit goed!!!
Mag ik vragen hoe jong je bent??
Ik ben 10 jaar bij mijn vriend en wonen nu 5 jaar samen.

En ja ik gebruik nu ook de ovulatietest. 1 april was de eerste keer dat ik weer ongesteld werd na mijn zwangerschap[
En tot op heden nog geen eisprong. (dus weer een langen cyclus. Vind dat echt balen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >