Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/06/2008 @ 20:28 luckybird ![]() | spannend keun!!!! dan heb je wel een koningspaar. krijg je volgens de pendel dan 2 kids of ben je toen gestopt? |
| 01/06/2008 @ 21:02 Keun ![]() | volgens de pendel krijg ik 2 kids want bij de derde keer hong het stil.. ![]() |
| 02/06/2008 @ 21:23 | kheb nog nooit gependeld.. weet ook niet of het wel zal kloppen.. denk dat je daar ook achter moet staan... of niet ? hih is er nou al iemand zwanger of aan het biggen??? ![]() ![]() |
| 02/06/2008 @ 22:17 luckybird ![]() | wat is biggen??? Keun spannend hoor. we horen het van je. Hopelijk feestje morgen voor jou. |
| 03/06/2008 @ 08:21 Keun ![]() | idd vrij spannend nog geen hier. Ik weet ook niet wat biggen is maar ik gok op het proberen van een kindje te maken, sorry als ik fout ben ![]() ![]() |
| 03/06/2008 @ 15:12 | hahahah met biggen bedoel ik: bevallen... Vandaar.. hahahah nou ga binnenkort de weer in.. zal me benieuwen of niet....---------------------------------------------------------------- Wish; 23 jaar, 1ste kindje NOD 27/05/2008 Keun: 20 jaar, 1ste kindje NOD 3 juni Mirjam : 30 jaar, 2e kindje NOD 05 juni, 1e kindje 25/03/2005 svb81: 26 jaar, 1e kindje NOD 10 juni Tijgertje: 24jaar, 1 ste kindje NOD 15 juni Luckybird: 27jaar, 2e kindje NOD 18 juni, 1e kindje 06/02/2007 ---------------------------------------------------------------- |
| 04/06/2008 @ 10:10 | Keun?! En?! En?! Al wat wijzer?! we w88 af..... ![]() |
| 04/06/2008 @ 10:51 Keun ![]() | mir, kmag morgenochtend bellen om half 9 ![]() Heb ook andere kant gevraagd en dan kan ik kiezen om een pilletje te nemen dat men regels in gang zet... |
| 04/06/2008 @ 13:23 kirre | Hallo iedereen, ik ben ook in april gestopt met de pil (eigenlijk patch). Ik heb een eerste cyclus van 44 dagen gehad. Dat was wel lang en er zijn dan ook enkele negatieve zwangerschapstest voorafgegaan aan mijn . Ik had gelukkig anders geen ontpillingsverschijnselen.Ik ben eind april op controle gegaan bij gyn (wou ik om al mijn vraagjes te kunnen stellen) en die zei dat het normaal gezien nog een tijdje ging duren voordat mijn duiveltjes er waren. Ze zijn dan toch gekomen op 10 mei. Ondertussen zit ik dus op dag 26. Vorige week heel veel slijmverlies gehad (dag 17 tot 21). Dus ook stevig geklust. Deze morgen opgestaan met een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Mijn onderbuik voelt ook gespannen aan. Bij het vegen heb ik weer heel veel slijmverlies. Zou dit nu mijn eisprong zijn? Was ik vorige week mis? Of is dit innesteling? Ik weet het niet. Ik wou in ieder geval iedereen veel succes wensen!! Groetjes Kirre |
| 04/06/2008 @ 21:30 Keun ![]() | zeker ze luckybird !! ![]() ![]() |
| 06/06/2008 @ 19:29 | Jammer Keuntje tis niet anders, elk moment zo is balen. Kweet het.. had met de 1e.Maar als ik jou was, wacht het gewoon af, ga er niet mee bezig zijn, schuif het lekker opzij en blijf klussen... komt het vanzelf goed, voordat je het dan door hebt ben je en dan zal het een pracht of of misschien ![]() worden...De verwachtingen zijn altijd hoog en vaak met telleurstelling.. Kop op meid, wat in het vat zit verzuurd niet, en het mooie komt er toch wel aan.. heeft even de tijd nodig.. Ik twijfel nou ook weer, is het wel of niet.. nouja we zien het wel.. als het komt, komt het en anders ietsje later.. Dikke kus mij |
| 06/06/2008 @ 20:39 Keun ![]() | thx mir, vind heel lief van je ! ![]() |
| 06/06/2008 @ 21:32 Keun ![]() | belangrijke eigenschappen...nu kan ik toch even niet volgen hoor luckybird ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

april 2008 gestopt

hier. 

en dan zal het een pracht
of
of misschien
mij