Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 21:39 Keun ![]() | thx mir !! ![]() ![]() |
| 13/05/2008 @ 21:42 | Kheb maar ff een nieuwe banner aangemaakt.. es kijken wat het oplevert hahahahahahahahah ![]() |
| 13/05/2008 @ 21:49 | Oeps was niet de goede, dees wel.. @ Lucky, ja das waar je hormonen kunnen je aardig voor de gek houden maar ook voor jou buiten dat --->>> Laat gelijk het nieuws weten?! Ik hoop dat ik mag feliciteren! |
| 14/05/2008 @ 07:49 | Kop op Keun ![]() Het komt heus wel hoor! Mijn ontpilling duurde bij yannick 2 maanden. Ik was bij de 3e maand zwanger. Niet aan denken en gewoon klussen!!!!! voor jou. |
| 14/05/2008 @ 20:09 Isabelle | ik heb nieuws! Slecht nieuws: ik verlies bloed maar vind het allemaal niet zo normaal! Ik heb helemaal het gevoel niet van regels hebben en toen ze begonnen zijn ze zo opeens gekomen! Meestal voel ik dat aankomen en dan begint dat geleidelijk te 'bloeden' nu was het presies alles in 1 keer! Heb toch de test gedaan was negatief! Kan het toch zijn dat ik zwanger ben ookal verlies ik bloed? Zo veel vragen en ook teleurgesteld maar ja vanaf nu neem ik de pil niet meer dus... Hopelijk kan iemand mij raad geven! Groetjes Isabelle ![]() |
| 16/05/2008 @ 09:14 linda ![]() | keun. Ik hoop dat de ongesteldheid snel doorkomt of nog beter een positive test. groetjes |
| 16/05/2008 @ 22:57 | jeetje Keun, gaat lekker he,.. ik ga verder met: Luckybird: 27jaar, 2e kindje NOD 18 juni, 1e kindje 06/02/2007 Tijgertje: 24jaar, 1 ste kindje NOD 26 mei Mirjam : 30 jaar, 2e kindje NOD 05 juni, 1e kindje 25/03/2005 wie volgt met het lijstje,................................ |
| 19/05/2008 @ 18:47 | nou meiden, we gaan weer een spannende tijd tegemoet, wie weet toi toi toi ![]() |
| 19/05/2008 @ 19:58 Keun ![]() | jep nog steeds overtijd, heb vandaag wel een beetje vuil (bruin) bloed verloren... |
< vorige pagina | volgende pagina >

april 2008 gestopt

voor jou.
kunnen helemaal anders zijn zonder de pil. Beetje onvoorspelbaarder hé...
.
)