volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 26/04/2008 @ 21:18 lynna | hallo, het is een paar dagen heel goed gegaan maar de laatste dagen is't weer minder. en ook overdag slaapt ze weer veel minder ( heb geen idee hoe dat komt ) vandaag heeft ze de hele dag maar een 1.5 uurtje geslapen dus zal ze vannacht ook weer veel wakker worden ik heb ze toch geprobeerd ze verschillende keren in bed te leggen maar ze schreeuwde alles bij elkaar.nu is't weekend dus hoef ik gelukkig niet elke keer uit m'n bed en kan m'n man ook eens opstaan zodat ik toch beter kan slapen.met de oudste heb ik de laatste dagen ook weer veel problemen, vooral s'avonds duurt het weer lang voor ze slaapt. ik negeer ze en leg ze telkens terug in bed maar het probleem is dat ze het ook nog leuk vind en ze lacht me gewoon uit. erop reageren helpt ook niet en dan krijgt ze ook weer aandacht hé dus probeer ik toch maar blijven te negeren. tja, ik zal maar afwachten hoe het verder gaat verlopen, er zal niets anders op zitten. heb al alles geprobeerd wat ik maar kan, ik vraag me toch echt af wat ik fout doe. ![]() groeten ![]() |
| 22/04/2008 @ 10:55 lynna | hallo, de laatste dagen heeft ze supergoed geslapen, ben er 2 à 3x per nacht uitgeweest om een tutje te geven. overdag slaapt ze ook wel meer dan anders ( nu ligt ze ook in bed,al van 10 u ) denk dat ze daarom s'nachts ook beter slaapt. we zijn de laatste dagen ook wel heel veel buiten geweest, genieten van het mooie weer misschien dat ze daarom ook beter slaapt.hopelijk blijft het zo groeten ![]() |
| 20/04/2008 @ 11:02 lynna | hallo iedereen, bedankt voor de reactie's vannacht heeft ze héél goed geslapen ben maar 3x op moeten staan en ze heeft geslapen tot 9 u vanmorgen! ze heeft gisteren overdag wel 2x in haar bedje gaan slapen van 11u tot 12.15u en van 15u tot 16.30u dat is dus meer als anders. misschien dat het daaraan ligt dat ze vannacht ook beter heeft geslapen? net heb ik ze weer in haar bedje gelegd want ze was al terug moe. ben al benieuwd hoe het vannacht gaat gaan als ze vandaag overdag ook weer veel slaapt. ik ga afwachten hoe het de komende week gaat en anders ga ik ze zeker eens laten wenen en dan misschien de oudste bij oma laten slapen. bedankt voor de tips groeten lynna ![]() |
| 19/04/2008 @ 13:12 Lize | Begin eens met in het bedje een 6- tal tutjes te leggen, eens ze het doorhebben hebben ze maar een handje uit te steken en hebben ze er eentje beet, dus dat zou al een paar keer kunnen schelen in het opstaan 'snachts. Op die leeftijd hebben ze dat heel vlug door en heeft hier fantastisch goed geholpen. Laten huilen doe ik persoonlijk ook nooit, dat kan ik niet over mijn hart krijgen. Ik heb nu echt een schat van een slapertje 'snachts. Ook een ingedikte voeding als laatste heeft hier geholpen. Veel succes |
| 19/04/2008 @ 10:35 massx ![]() | wendy, een uur vind ik ook te lang, maar 20 min vind ik wel kunnen, wel ook steeds gaan kijken troosten he! |
| 19/04/2008 @ 10:23 danielle | Hallo Lyanna, ik hoop dat ik je naam goed heb geschreven,bij mij is het al 6 jaar geleden dat ik eens goed heb geslapen, ik wil je niet ongerust maken hoor, ik heb 4 kinderen dus daarmee rekening gehouden, mijn oudste heeft tot haar 3 jaar elke nacht wel 3 tot 4 keer wakker geweest, en van het moment dat zij naar school ging was dit gedaan, en dan begon de 2de elke nacht wakker te worden en nu dat ze 4 is heeft ze nog van haar momenten dat ze s'nachts wakker wordt, bij de 3de viel het nogal mee maar zij sliep op ons kamer en van het moment dat de deur open ging was ze wakker en dat voor gans de nacht nu valt het wel mee maar ik laat haar gans de dag wakker zodat ze tegen dat ze moet gaan slapen moe is en dat helpt momenteel nog en zij is 2jaar, nu de jongste die wordt s'morgens rond 7u30 wakker en ik leg haar om ten laatste 10u opnieuw in haar bedje dan slaapt ze tot 12u30 maar dan is ze voor de rest van de dag wakker omdat ze anders ook niet meer wil slapen en dit doe ik al van als ze 6 maand is, dit lukt wel maar zoals vorige week heb ik mischien 10u geslapen over gans de week dan omdat zij niet wou slapen. Dus ik denk dat je echt ga moeten afwachten wat de tijd je brengt en desnoods je kindje eens tot bij haar of zijn grootouders brengen de kinderen genieten hiervan en de grootouders ook en soms slapen ze daar beter als thuis heb dit ook al persoonlijk ondervonden. Het zal wel beteren wanneer dat kan ik je niet zeggen maar probeer toch vol te houden geduld wordt vaak beloond en dit op een goede manier. Veel sterkte en veel geduld het komt wel goed ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

wat doe ik toch verkeerd???

zodat ik toch beter kan slapen.
en ze lacht me gewoon uit. erop reageren helpt ook niet en dan krijgt ze ook weer aandacht hé dus probeer ik toch maar blijven te negeren.