Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/07/2008 @ 18:44![]() | Een fijne vakantie allemaal!!! Eindelijk is het in ons Belgenlandje ook nog een keer zomer... , geen dag te vroeg hé...Ik ben vandaag met een vriendin geweest shoppen in Antwerpen en ik heb mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Die band voor mijn buik heb ik belange nog niet nodig...dus de broek zal nog een aantal weken in de kleerkast wachten...ik wou echt al zwangerschapskledij van de herfstcollectie maar ik was nog te vroeg...nu wel heerlijke terrasjes gedaan en een lekker ijsje gegeten... ![]() Ik ben zowat aan het surfen op zoek naar leuke geboortekaartjes, ik heb al enkele leuke ontdekt op http://www.babygrafix.be of http://www.babygrafix.nl, kent iemand dit??? Ik moet morgen bellen voor een afspraak bij de gyne, normaalgezien voor midden augustus... |
| 24/07/2008 @ 22:08 Vé | Hallo Ja, leuk hé dit lekker weertje! Hopelijk blijft het een tijdje duren. Ik moet nog 3 dagen werken, zaterdag en volgende week dinsdag en donderdag. Dan ben ik de hele maand augustus thuis ![]() Ik ben ook al aan het uitkijken voor geboortekaartjes, zou zelf iets willen maken met een foto van de andere kindjes. Heb ook leuke ideetjes gezien bij babygrafix, inderdaad wel toffe dingen daar maar heb er nog nooit besteld. Eef, ik kan het best wel begrijpen dat je soms heimwee hebt naar huis. Wij dromen er ook soms van om in het buitenland te gaan wonen, maar mijn man zegt dan terecht dat ik dat niet zou aankunnnen, ik zou mijn familie en vrienden te veel missen. Tessa, dank voor je uitleg ivm Angelsound. Heb deze morgen voor de eerste keer de hartslag gevonden, SUPER! Ik luisterde meestal 's avonds en deze morgen dacht ik, ik ga nu eens proberen en hopla direct gevonden. Ik draag ook nog mijn gewone kledij maar die begint nu toch krap te zitten, ik heb nog wel zwangerschapskledij liggen maar ga toch nog wat bijkopen, want het meeste is winterkledij. Op 5 augustus naar de gyn, 't is nu aftellen hoor! Jammer dat je het geslacht niet kon zien Tessa, maar zolang alles goed is is dat het belangrijkste hé. Groetjes en hou jullie goed! |
| 25/07/2008 @ 09:51 | Hoi meiden, Op de site popje.com staan ook leuke kaartjes, vind ik. Wat mij meeviel van die zwangerschapsbroeken is dat die al best goed zitten ook al heb je die band nog niet heel hard nodig. Het zit allemaal net wat soepeler. Niet te lang in de kast laten hangen dus!! Voelen jullie de hummel eigenlijk al goed bewegen? Ik weet vrijwel zeker dat ik hem/haar voel. De ene dag is het gevoel wat sterker dan de andere, maar het is toch een gevoel dat ik nooit eerder heb gehad. Over precies twee weken heb ik de 20 weken echo. Zal blij zijn om het hummeltje weer eens te zien. Het blijft toch spannend he? Groeten! |
| 27/07/2008 @ 10:58 Vé | Hallo @Tonneke; Ik voel ons baby'tje nu echt al goed bewegen hoor. De hele dag door als ik eens vijf minuutjes stil zit, of zelfs tijdens het middagmaal. Zalig is dat gevoel. Verder niet veel nieuws. De hartslag vinden we nu telkens met de angelsound, ook de oudste kindjes hebben al geluisterd en vinden het fantastisch. Prettige zondag! |
| 04/08/2008 @ 14:02 Vé | Hallo @Wendy, welkom hier! We zijn voor dezelfde dag uitgerekend! Mijn man wil het geslacht ook liever niet weten op voorhand, maar ik wel omdat ik anders te veel mijn gedachten op een meisje zou zetten na drie jongens. Maar een 4de jongen is ook wel super hoor. Van de oudste twee wisten we het geslacht niet en dat is ook wel leuk zo een verrassing tot bij de geboorte. @Merel, 10 weken is inderdaad wel lang tussen twee afspraken, ik vond 8 weken al enorm lang wachten. Kan je niet een afspraak maken na je bezoek bij de gyn. Ik doe dat zo, ik moest een afspraak maken voor binnen 8 weken. Morgen mag ik gaan, pfff wordt al wat zenuwachtig. Eef, Tessa, Tonneke hoe gaat het met jullie? De vermoeidheid is hier nu toch stilaan aan het beteren. Af en toe nog braakneigingen als ik s'morgens niet uitgeslapen ben, maar nu ik een hele maand thuis ben zal ik wel wat meer kunnen rusten. tot later! |
| 06/08/2008 @ 17:24 Vé | Hallo gisteren dus naar de gyn geweest en alles zag er goed uit, hersentjes, gezichtje, rugje, hartje.. alles was in orde. Het geslacht kon de gyn niet met zekerheid zeggen omdat ik een litteken heb op mijn navel en de echo niet zo duidelijk was. Ons kindje woog al 400gr, en was echt heel actief. Vandaag ook mijn eerste (zomer) zwangerschapkledij gekocht, heb alleen maar winterkledij liggen. groetjes |
| 07/08/2008 @ 22:46 Eef ![]() | Hey allemaal ! Wat leuk om te lezen dat de Kerstmama's zich zo gelukkig en goed voelen ! ![]() En nu is het echt wel groeien groeien groeien hè. Ik ontkom er inmiddels ook niet meer aan en heb mijn spijkerbroek in de kast kunnen bergen. Ik vind mijn buik(je) sowieso wel ruim voor 20 wk, haha. Maar gelukkig weinig pondjes erbij, dus het zit (dit keer) goed verdeeld. Zou graag ook foto's ervan maken, maar onze camera heeft het van het weekend in de dierentuin begeven. ![]() Verder vind ik ook wel dat het heel snel gaat allemaal. Misschien dat het ook komt doordat ik nu flink beziggehouden word door mijn zoontje. Voor je het weet zijn ze er ! Geen gek idee dus om al aan de voorbereidingen te beginnen. Wij zijn bij Dante pas in de laatste maanden echt bezig gegaan en dat werd op gegeven moment toch wel erg zwaar. Omdat we heel veel dingen niet konden vinden hebben we er echt winkelmarathons opzitten. En met zo'n megabuik als die ik toen had... pfff. Geboortekaartjes ben ik pas gaan ontwerpen en bestellen in de week na de geboorte. ![]() Via http://www.geboortepost.nl heb ik dat gedaan. Werkte echt supersnel en goedkoop. En helemaal ons eigen ontwerp, heel veel leuke reacties gehad. Verder gaat alles hier perfect denk ik. De kleine man schopt en draait flink, sinds 2 dagen kan mijn man hem ook voelen. Heel bijzonder moment is dat toch ! Nog een weekje wachten en dan kunnen we voor de 20 wk echo. Tessa, die jaloezie is toch wel normaal denk ik hoor. Een klein beetje onzekerheid over je "tonnetje" is niet raar, ook al ben je er nog zo trots op. Ik zou er gewoon met je ventje over praten als zich weer zoiets voordoet. Voelt hij zich heerlijk gevleid en zal hij je ongetwijfeld steunen als je het zwaar hebt. Groetjes uit een nog altijd heel erg (voor mij zelfs te) warm Portugal ! ![]() Eva |
| 10/08/2008 @ 15:31 Tessa ![]() | Hey dames, Idd het begint nu wel al dichter te komen, begin soms in paniek te raken omdak denk dak niet klaar ga geraken met alles.. We beginnen nu met de kinderkamer te verven en ook de gang wordt onder handen genomen . Volgende maand ga ik de geboortelijst leggen en dan ook eens uitkijken voor de kaartjes. De suikerbonen gaan we hier in de buurt halen bij Mila(http://www.mila.be) daar hebben ze leuke dingetjes..Ik voel men schatje ook iedere dag en iedereen vindt dit raar aangezien dit men eerste is, maar ja ik voel het echt en hoor het ook via de angelsound. Nog een 2-tal weken en dan weten we hopelijk wat het wordt zodat we de naam kunnen kiezen.. Met de hormoontjes gaat het wel, af en toe eens een woedeuitbarsting maar dat nemen we erbij hé.. Die jaloezie is al wat minder aangezien hier niet iedereen in bikini loopt hé .. Groetjes Tesje |
| 10/08/2008 @ 21:38 yess ![]() | whihhi tis hier te koud om in strandkleding te lopen whahaha tis maar 4 dagen heet geweest en genoeg warm om aan een zwemvijver te liggen ![]() |
| 13/08/2008 @ 16:21 Tonneke | Hoihoi, daar ben ik ook weer eens! Hier nog een gelukkige kerstmama. Vorige week de 20 weken echo gehad en het kindje was ook helemaal in orde. Toch een opluchting hoor. We weten nu ook wat het gaat worden... ![]() Oei, Tessa. Niet in de stress raken, he? Het gaat allemaal vanzelf lukken! Wij hebben ook nog een heeeeeel druk programma voor de kerst. We gaan namelijk nog verhuizen en verbouwen. Dat wordt spannend! Maar ik heb er wel zin in. Dan gaat de tijd lekker snel. Wij gaan ook nog met vakantie. Ik hoop toch niet dat ik me daar dan minder zal voelen, ik zie er juist zo naar uit. Groeten!! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Kerstkindje 2008

zullen krijgen, ben eens benieuwd bij wie het echt zo zal zijn.
Een halve kilo valt goed mee toch... Ben blij dat alles goed gaat met je beebje.. Weet je het geslacht nog niet??
Woensdag vertrekken we naar Turkije, een weekje weg naar de warmte en ontstressen. Daarna begint mijne grote kuis en ons huis wat in orde maken voor de komst van het beebje..
maar het is echt niet zeker. 26 augustus moeten we terug en dan weten we hopelijk meer.
, geen dag te vroeg hé...
.
Maar heb me wel ontspannen hoor, het was al bij al wel een leuke reis, maar voelde me soms iets minder.
.. Hihi nee hoor kwas blij voor de thuisblijvers. 10 weken is idd lang hoor amai ik zou dat niet kunnen alhoewel ik hartje thuis hoor en ik het wel al goed voel. Maar ik wil zo graag weten of alles ok is en wat het geslacht is