< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » hoeveel kans op zwangerschap....?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
hoeveel kans op zwangerschap....?
22/04/2008 @ 10:32
stiertje

Online Status
Hoi,
Bedankt voor de reacties,en hopelijk komen jullie dromen snel uit!!!
Grtjs van mij,
Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 17:29
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoihoi,

idd, je kan zwanger geraken van voorvocht, en van de handdoek kán wel, maar die kans is erg klein.
'Terugtrekken' doen wel meer mensen, maar het is absoluut geen betrouwbaar voorbehoedsmiddel. Voorvocht, of als je net te laat bent... Bovendien lijkt het me echt niet prettig voor je vriend om op een van de leukste momenten 'eruit' te moeten Mijn man zou zoiets gewoon niet willen. Dan liever een condoom, of geen penetratie.
Als jullie nog geen kinderen willen, is het veel verstandiger om wel aan goede anticonceptie te denken. Neem de pil, het staafje, spiraaltje, de pleister, of condoom. Zoveel mogelijkheden!
Trouwens de 'fetherlite' van Durex zijn superdun en met extra glijmiddel, mijn man vind ze best ok en 'voelt' zo ook genoeg. Echt aan te raden, en veel veiliger dan terugtrekken!

Veel succes,
Lies

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 16:27
Amelienos

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey stiertje,

Ik denk toch dat er heel weinig kans is dat je zwanger bent hoor!
Als je echt geen zwangerschap wilt, kan je nog altijd de morning after pil nemen.

Maar ik denk niet dat je daardoor zwanger zou kunnen raken!
Waardoor je wel zwanger kan raken is door het voorvocht dat uit je vriend zijn penis komt tijdens het vrijen en voor de zaadlozing!

Ik denk dat je daar meer bang voor moet zijn dan voor dat sperma aan de hanndoek!

Als ik jou was zou ik toch aan voorbehoedsmiddelen beginnen denken!

Groetjes

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 16:14
stiertje

Online Status
Hoi meisjes,

Zou ik zwanger kunnen zijn...?
Hier mijn verhaal een beetje,mijn vriend en ik hebben sex gehad,we gebruiken géén voorbehoedsmiddelen,maar mijn vriend heeft op tijd teruggetrokken en alles in handdoek gedaan!!!!
Wat doe ik...ong 10min later veeg ik mezelf ook wat schoon met oh ja diezelfde handdoek met natuurlijk de kant die mijn vriend heeft gebruikt.....!!!
Hopelijk krijg ik een reactie,
Veel liefs ikke,
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]