volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/04/2008 @ 21:02 Cinneke | hcg-waarden Hallo, Ik heb eind vorig jaar een curretage laten uitvoeren, omdat het vruchtje niet meer groeide. Ik had doen na 1 dag overtijd een hcg-waarde van 50. Nu had ik een waarde van 580 op 27 dagen na de laatste menstruatie. Vandaag, 31 dagen na de laatste menstruatie heb ik 2000. Is dit volgens jullie een goede waarde? Of zit deze bij jullie hoger? Een ongeruste (hopelijk) toekomstige mama Cindy |
| 22/04/2008 @ 21:13 ikke | ziet er goed uit hoor proficiat |
| 22/04/2008 @ 21:34 Cinneke | Hoe zit het met jullie HCG-waarden? |
| 23/04/2008 @ 12:09 Cinneke | Ik heb op 9 mei een afspraak bij de gynaecoloog. De dokter zei ook dat ze denkt dat ik al vroeger bevrucht ben én dat alles goed gaat tot hiertoe. Maar als het al eens is misgelopen ben je er toch niet meer zo gerust in. Wanneer moet jij naar de gynae? Groetjes Cindy |
| 23/04/2008 @ 12:22 Tessa ![]() | Hey, ik moet pas 23/05 dus das nog even, ik kijk er al naar uit.. Ik heb ook een beetje schrik voor een mk maar probeer daar niet teveel aan te denken.. Groetjes |
| 23/04/2008 @ 14:41 Musje ![]() | Op deze link kan je je waardes checken. Ze zien er heel erg goed uit hoor! http://www.zozwanger.nl/index.php/HCG-waarden.html |
| 24/04/2008 @ 08:54 Cinneke | Het is niet mijn eerste zwangerschap, die is helaas uitgedraaid op een miskraam. Als ik daaruit iets geleerd heb is het dat je best zwijgt tegen je vrienden. Want wij hebben zo'n grote vriendenkring, dat ze me 3 maanden na de curretage nog vroegen hoe het met de zwangerschap ging... redelijk vervelend dus ;-) Maar nu zien mij hcg-waarden er goed uit, maar ik durf er toch nog niet van te genieten. Pas als ik 12 weken ben zal ik het echt beseffen. Want als het terug misgaat is de klop weer des te groter. |
| 24/04/2008 @ 20:10 Cinneke | Hey Tessa, Aangezien het de vorige keer is fout gelopen, laat ik nu wel regelmatig bloedtrekken. Hieronder een overzicht van mijn hcg-waarden: 27 dagen na menstruatie: 580 31 dagen na menstruatie: 2310 Maar ik denk dat deze waarden enorm hoog liggen (misschien een tweeling? want dat zit in de familie). Toen het vorige keer fout gelopen is, had ik na 1 dag over tijd een hcg-waarde van 50 en dat verdubbelde niet om de 48u. Dat is eigenlijk waar je moet op letten. Nu hebben ze bij mijn ook wel getest hoeveel progesteron er in mijn bloed zit en blijkbaar staat dat op 3O en is dat goed (maar vraag me nu niet waarvoor dat belangrijk is, want daar heb ik geen flauw idee van )Nu gaat de dokter dinsdag terug bloednemen (om me gerust te stellen) en als de waarden dan ok zijn, zegt ze dat de kans klein is dat er nog iets kan misgaan. Dus ik wacht al vol spanning tot het woensdagmiddag is... voor de uitslag. Wanneer moet jij terug bloed laten nemen? Ik heb 9 mei een afspraak bij de gynae. Groetjes Cindy |
| 27/04/2008 @ 13:16 Tessa ![]() | @Cinneke wanneer heb je je eerste echo? Ben wel benieuwd of het een tweeling zal zijn bij jou?? Groetjes |
| 27/04/2008 @ 15:36 Cinneke | Hey Tessa, Ik heb op 9 mei mijn eerste echo. En dinsdag aan ze nog eens bloed nemen om te zien hoe het zit met mijn hcg-waarde in mijn bloed. Maar ik ga dan wel eens vragen of ze niet snel een echo'tje kan maken, maar ik vrees dat ze dat niet zal doen ;-) |
| 11/05/2008 @ 08:39 Cinneke | Hey Tessa, Het zijn er inderdaad 2. Ik ben zwanger van een twee-eiige tweeling.... Groetjes Cindy |
| 12/05/2008 @ 20:31 Musje ![]() | Wow! Wat een goed nieuws! Helemaal top zeg! |
| 22/05/2008 @ 12:37 merel | Na een flinke zoon van ondertussen 18 maanden heb ik twee miskramen gehad - eentje op 10 weken, dat was eind december, en een op 7 weken, dat was in maart. Nu zou ik opnieuw zwanger zijn. Ik ben dindsdag bloed laten trekken - zou toen 4 weken en 6 dagen zwanger zijn. Mijn hcg waarde was 850. De huisarts zei dat het wel aan de lage kant was, want de waardes schommelen tussen 850 en 2000. Was toen eigenlijk een beetje ontgoocheld. Opnieuw een miskraam in het verschiet? Lees nu echter op internet dat deze waarde heel normaal is en ze zelfs nog heel wat later starten. Zou het toch nog goed zitten? Dinsdag moet ik terug voor een nieuwe bloedafname en 4 juni naar de gynaecoloog. |
volgende pagina >

HCG-waarden

)