[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 27/04/2008 @ 18:23 debo | Hey hoe dat zit met je regels, daar kan ik niet op antwoorden. Maar je krijgt enkel je regels als je een eisprong hebt. Ik kreeg mijn regels niet meer nadat ik gestopt was en na controle bleek dat mijn follikes niet uitgroeiden tot eicellen. Dus geen eisprong en geen regels. Helemaal niets. Ik heb uiteindelijk medicatie moeten nemen. Nu ben ik opnieuw gestopt met de pil en wacht mijn eerste cyclus af. |
| 24/04/2008 @ 11:59 | Hallo, Ik zou heel graag zwanger worden dus ben ik eind januari gestopt met de pil. Na een kleine 8 weken had ik voor de eerste keer mijn 'regels'. Het is te zeggen, de eerste dag een maandverband of twee. En de dagen daarna had ik maar één maandverband nodig en was het precies allemaal erg bruin bloed. Nu heb ik na een kleine 5 weken weer mijn 'regels' gehad. Was weer de eerste twee dagen een beetje en daarna erg weinig. Is dit normaal? Je zou toch denken dat je maandstonden heviger zijn als je de pil niet meer neemt? Toen ik mijn pil nog nam had ik toch zeker een goeie drie dagen veel bloedverlies en dan natuurlijk wat minder. En nog een vraagje: hoe weet je of je wel of niet je eisprong hebt gehad? Groetjes Sandra |
[Reageer]

Maandstonden na stop pil