Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2008 @ 09:30 bengel | Leuk al die nieuwjaarsbaby's. Proficiat aan al diegenen die zich bijgevoegd hebben. Ik ben toch ietwat jaloers dat jullie allemaal zo vroeg een echo mogen. Ik moet van de HA minstens wachten tot 8 juni...Maandag de gyn bellen voor een afspraak en hopen dat ik van hem iets vroeger mag komen. Geniet van de kwaaltjes... ![]() |
| 03/05/2008 @ 10:28 Marie | Dag dames, hihi, blijkbaar zitten we hier met 2 Maries's ![]() Ik ben de Marie die deze topic heeft geopend. Mijn eerste dochtertje is nu 13 maanden. We hebben 6 maanden voor haar geprobeerd. Daarom dachten we nu: zie dat het weer 6 maand duurt... Maar 't was van de eerste keer prijs ![]() Met als gevolg dat het zou kunnen dat ze maar 1 jaar in jaartal schelen als het nog voor 2008 is en 2 jaar als het voor 2009 is. Want ja, 31 december is echt wel spannend hoor!!! Ik voel me wel wat onzeker: heb eigenlijk totaal geen symptomen: niet misselijk, geen gespannen borsten,... Bij ons eerste had ik dat wel (die borsten toch), echt missellijk ben ik dan ook nooit geweest. Maar nu voel ik dus helemaal niets...................... Ben echt zenuwachtig voor de echo op 16 mei. Bij ons eerste was ik er elke minuut van de dag mee bezig dat ik zwanger was, nu heb ik mijn handen vol aan haar en vergeet ik soms dat ik zwanger ben van een tweede... Herkennen jullie dit? Groetjes marie |
| 03/05/2008 @ 10:45 HappyNess | Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en die was hartstikke positief! Volgens een bepaalde rekenmethode ben ik 31 december 2008 uitgerekend. Ik vind het echt heel erg spannend allemaal en kan het wel van de daken schreeuwen! Ik probeer het nog wel even voor me te houden, maar volgens mij wordt dat erg moeilijk voor me! Ciao, HappyNess! P.S. Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Hoop dat we rond de jaarwisseling allemaal gezonde baby's krijgen! |
05/05/2008 @ 13:20![]() | oja, het lijstje nog .... Mieke, tweede kindje, uitgerekend op 31-12-2008 pukkel,2e kindje,uitgerekend 31-12-2008 Karolien, tweede kindje, uitgerekend op 31-12-2008 ciao ciao |
| 07/05/2008 @ 13:00 bengel | Hey, dat van die neus herken ik. Ik ruik al 2 weken veel scherper dan anders. Mijn vriend vraagt soms: waar haal je die geur nu weer vandaan? Ik ben eerder veel duizelig dan misselijk. Ik mag volgende week woensdag voor de eerste echo gaan, ik hoop ook een hartje te horen. Geniet van het zonnetje!!! |
| 08/05/2008 @ 20:33 | gefeliciteerd... hoi allemaal allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap dat ieder een fijne zwangerschap mag hebben ![]() doeiii doeiiii |
| 09/05/2008 @ 07:49 maaike | hey, Ik zit in het tweede jaar vroedkunde. Ik ben op zoek naar een zwangere wie ik gedurende de hele zwangerschap mag opvolgen voor een taak van 't school. Het zou de bedoeling zijn dat ik mee op controle ga bij de gynaecoloog en ook bij de bevalling aanwezig zijn. De zwangerschap mag nog niet verder als twaalf weken zijn. Als je meer info wilt mag je gerust altijd mailen. groetjes |
| 09/05/2008 @ 19:25 pukkel ![]() | hoi maaike, sorry maar je woont te ver weg voor ons wij wonen in het oosten van nederland succes hoop dat je iemand zult vinden liefs |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger van een Oudejaarskindje: 2008 of 2009?

en ik mag ook <pas> 30 mei aar de gynaecoloog duurt me veelste lang !!!!!!
ben ook zo nerveus hoor soms denk ik heb ik het nou allemaal gedroomt...maar het komt goed met ons alle weet ik zeker

. Hoop zo dat het deze keer goed gaat !!! Nou dames, allemaal alvast hartelijk gefeliciteerd met de zwangerschap, en laat ons hopen dat we binnen 8 maanden ( of minder) allemaal een gezonde baby in ons midden hebben !!
. Ik moet de komende twee weken heeeeeel veel werken dus het zal er wel snel zijn dan.