hallo linda,
proficiat met je zwangerschap! je eerste zie ik?

hoe voel je je? 't begint nu te korten hé.
er wacht jou nog een spannende tijd. de laatste loodjes wegen het zwaarste maar je zal zeker beloond worden.
heb je al een idee over de bevalling?
soms heb ik zoiets van: was ik maar opnieuw zwanger. ik zie de laatste tijd weer overal zwangere vrouwen en dan ben ik een beetje jaloers. maar dan zien zwangere vrouwen mij met mijn kindje en dan zeggen ze, oh was ik ook maar al bevallen en had ik het kindje maar al. dus, het is een dubbel gevoel. ik ben héél blij met mijn zoontje en toch mis ik het gevoel van zwanger zijn, die bewegingen en dat bolle buikje. het stond me goed, het gaf me een fijn gevoel en het liet me echt vrouw voelen.
ik hoop het nog eens te mogen meemaken, nu nog niet maar over een x aantal jaren.
alleen moet ik nog een goede papa vinden. want de papa van mijn zoontje geeft me dat gevoel niet. daar zit een 3de in het spel. maar het zij zo. ben verdrietig aan de ene kant. verdrietig dan ik het niet gehaald heb als gezin en dat mijn gezin kapot gemaakt is omwillen van een andere vrouw.
gelukkig aan de andere kant want het moeder zijn geeft me echt de voldoening. ik zou me echt niet meer kunnen voorstellen zonder mijn lieve jongen en ik weet dat ik echt zal vechten voor hem als het moet want hij is mijn oogappel. mijn alles! hij heeft me door mijn moeilijke leven geworsteld, met vallen en opstaan en nog steeds maar ik ga er voor, voor 100 procent.
hey isabelle,
als je volgende week je regels moet krijgen en je krijgt ze niet, dan zou ik opnieuw testen en dan is zo'n test echt wel 100 procent betrouwbaar hoor.
pijnlijke borsten kan altijd.
en geloof me, je gevoel bedriegt je niet... ik wist van het eerste moment dat het bij mij zover was. ik had buiten die pijnlijke borsten, maar die waren echt wel meer pijnlijker als anders (zelfs bij het nemen van een vluchtheuvel deed het pijn) en dat had ik anders nooit. maagzuur had ik ook al enkele dagen, nog voor ik overtijd was. misselijk ben in NOOIT geweest.
veel succes nog zou ik zeggen en ik hoop dat het je snel mag lukken. ik zou je pil echt wel beter laten als je een kindje wil inderdaad zoals linda al zei dat het niet voor niks voor iets dient en het is echt niet verstandig je pil te blijven doornemen ook al heb je een vermoeden van zwangerschap... want dat zou nadelig kunnen zijn voor de baby en dat is trouwens zo met elke medicatie.

groetjes,
dorientje