< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Ik wil een kindje!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Ik wil een kindje!
08/05/2008 @ 07:54
Isabelle

Online Status Stuur bericht
Niemand die mij kan helpen?

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 09:41
Isabelle

Ben Ik zwanger?
Dus mijn vriend en ik hebben begin deze maand besloten om vanaf volgende maand met ons kindje te beginnen. Omdat hij vroeger zich altijd terugtrok ( Na mijn abortus: ik nam toen ook de pil en ben zwanger geraakt dus heeft hij besloten om zich terug te trekken) hebben wij dan ook besloten dat hij da niet meer moest doen dus ook niet deze maand! Nu heb ik verschrikelijk pijn in mijn borsten en tepels en ze zijn heel gevoelig! Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik neem mijn pil elke dag op het zelfde tijdstip en ben niet ziek geweest. Een baby zou super zijn maar ik vind dat het zo vlug is en zeker dat ik mijn pil nog steeds neem! Kan er iemand mij helpen?

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 16:59
Matroesjka

Online Status Bekijk profiel
Ik hoop dat het bij ons ook zo snel zal lukken, maar ik neem ondertussen toch al 10 jaar de pil en vroeger nam ik ze ook wel eens 2-3 maanden door zonder te stoppen. Volgens de dokter kon dit geen kwaad, maar mij vriend had me toch gevraagd om dat niet meer te doen omdat hij zich zorgen maakte dat het ooit problemen zou kunnen geven als we een kindje zouden willen krijgen. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 09:03
Wenneke30

Online Status
Heel veel plezier !! Hihihi.. Hiero was t binnen 1,5 maand raak, niet verwacht maar wel blij !!

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:22
linda'84

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
wij waren na 6 maanden zwanger!

heeeel veel succes!!

groetjes linda

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 11:06
Wendy

hoi

ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn. Er is niets leuker dan mama zijn.
Toen ik stopte met de pil was in na de derde cyclus zwanger. Deze zwangerschap draaide uit op een miskraam. Daarna heb ik een half jaar opnieuw de pil genomen om alles een plaatsje te geven. Toen ik na het half jaar stopte was ik direct zwanger. Het nadeel hieraan is dat je niet juist weet hoelang je cyclus is en dat ze de juiste bevallingsdatum dan niet kunnen zeggen.
Heel veel succes wij zullen hier duimen

groetjes

wendy en Rune

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 10:54
Isabelle

Dank je wel! Zijn jullie na het stoppen van je pil vlug zwanger geraakt?

Groetjes
Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 19:56

ook van mij veel success!!!

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 08:42
sophie A.

ook van mij veel succes...

Liefs sophie

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 08:38
Joyce1982

succes met het klussen, dat je maar snel zwanger mag zijn

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 08:23
Isabelle

Ik stel mij even voor. Mijn naam is Isabelle 21 jaar en ben nu al reeds 4 jaar samen met mijn vriend( 24 jaar). 2 jaar geleden was ik zwanger, toen die tijd stond ik er niet zo goed voor al nu. Mijn vriend en ik gingen beide nog naar school. Daarom heben we besloten om de zwangerschap af te breken. Nu 2 Jaar later hebben wij allebei werk gevonden. Onze liefde voor elkaar is sterker dan ooit! We zijn klaar om een kind in ons leven te ontvangen. We hebben besloten om het vanaf volgende maand ( na mijn regels) te proberen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik vlug de plezieren mag kennen van moeder zijn.

Isabelle
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina