volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 21/05/2008 @ 08:47 A. | Dank je wel Marijke! Hopelijk is het van de eerste keer raak he. En anders wachten we nog en beetje en stoppen we volgende jaar rond deze tijd met veilig vrijen. Succes allemaal he! |
| 20/05/2008 @ 15:54 sas ![]() | hallo claudia moest ik van jou zijn, ik probeer nog een test, het was misschien nog te vroeg, en anders ga je eens naar de gyn |
| 20/05/2008 @ 15:41 | Hallo Allemaal, Ik heb een vraag en wie weet kunnen jullie mij daar wel bij helpen. Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Normaal gesproken zitten er 30 á 31 dagen tussen mijn menstruaties. Ik ben dan altijd 5 dagen ongi. Heb dan ook vaak lichte buikpijn de eerste dag. Ik had eigenlijk gisteren ongi moeten worden maar was het afgelopen woensdag al. 5 dagen te vroeg. En was maar 2 dagen ongi. Nou ja ongi .. het was meer van zon bruine substantie en eigenlijk geen bloed erbij. Ik had die woensdag ook hevige buikpijn. Tot aan gisteren heb ik steeds het gevoel gehad dat ik weer ongi moest worden. Had dezelfde pijn onder in mijn buik maar werd het niet. Moet ook vaak plassen. Mijn borsten deden 2 weken voor die bruine drap kwam erg veel pijn. Ze voelde hard aan. Nu valt dat gelukkig weer mee. Voor de rest ben ik erg moe. Ik heb afgelopen zondag een test gedaan en die was negatief. Misschien te vroeg getest? Of zou het toch gewoon een menstruatie zijn geweest. Wie kan mij hier meer over vertellen? Gr Clau |
| 20/05/2008 @ 12:38 Marijke ![]() | Heej A. Ik wens je in ieder geval veel succes toe volgende maand. Wij willen ook wachten tot we getrouwd zijn. groetjes |
| 20/05/2008 @ 10:58 A. | Hi Marijke, dat kan idd de urine geweest zijn die je zag. Ik heb denk ik hetzelfde gezien. Bij mij waren de testjes ook negatief, en we waren eigenlijk wel teleurgesteld. We hebben beslist om dan volgende maand één keer echt te proberen en als het dan niet lukt, gaan we nog even wachten want we trouwen volgend jaar in de zomer. |
| 14/05/2008 @ 20:01 Isabelle ![]() | Marijke laat ons iets weten!!!!!!!!! ![]() |
| 14/05/2008 @ 14:33 Marijke ![]() | ik ook ![]() |
14/05/2008 @ 14:12 ![]() | ik ben benieuwd |
| 14/05/2008 @ 13:21 marijke | Ik heb een test gekocht! Nu enkel nog een rustig moment afwachten (ik woon nog bij mijn ouders) en dan kan ik testen. |
| 14/05/2008 @ 09:47 marijke | Nog altijd geen test gekocht. Ik vind het zo stom, ik neem de pil en ik heb mijn maandstonden gehad, waarom twijfel ik eigenlijk nog? Het is gewoon een gevoel weet je, en zal het zo stom vinden van mezelf als blijkt dat ik het mezelf heb aangepraat. ![]() |
| 14/05/2008 @ 09:25 A. | Gisteren een testje gedaan en wederom negatief... Ik denk dat de wel zullen doorkomen, maar dan wil ik ze liefst vandaag nog, al die onzekerheid, ik word er gek van.Het zou jammer zijn moest ik nu niet zijn, want dan moet ik wachten tot na mijn huwelijk in augustus volgend jaar...Zooooooo lang nog, pfffff ![]() |
| 13/05/2008 @ 16:25 Klaartje | Hoi! Ik zit ook een beetje in hetzelfde schuitje. Ben na mijn stopweek de eerste dag vergeten mijn pil terug in te nemen en nu vraag ik mij af of ik zwanger kan zijn. De kans lijkt mij heel klein, maar op de bijsluiter van mijn pil stond dat je indien je in de eerste week 1 pil vergeet en de week ervoor geslachtsgemeenschap gehad hebt, je naar je dokter moet gaan. Ik heb echter gewoon mijn pil doorgenomen, maar nu maak ik me een beetje zorgen of ik daar wel goed aan doe? Ik studeer nog dus een zwangerschap stond nogniet op mijn plan, maar als ik zwanger zou zijn zou ik zeker niets in gevaar willen brengen door de pil verder te nemen. Een week later had ik een halve dag een klein beetje bloedverlies, kan dit de innesteling zijn geweest, of is dat pas na een maand? Ik zit nu in mijn tweede week, maar neem de pil dus nog, wanneer zou dan een test kunnen doen? Wat raden jullie mij aan? Marijke en Isabelle, heel veel succes! ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

misschien zwanger?

hebt... ook is het maar een minder dan normaal dan zijn jullie echt NIET zwanger
. ik heb het de laatste keer voor mijn zwangerschap ook gehad en ik dacht ook dat ik zwanger

marijke heb je al een testje gekocht die blauwe aders dat is een typische zwangerschapskwaal