< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » misschien zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
misschien zwanger?
13/05/2008 @ 16:25
A.

Ik heb ook een vraagje.
Momenteel ben ik niet aan de pil en hebben we twee keer gevrijd volgens 'voor het zingen de kerk uit'.
Sinds een week heb ik af en toe wat last van misselijkheid en mijn buik staat nogal gespannen. Ook heb ik zin in eten, maar als het dan op is, ben ik er een beetje van.
Vorige donderdag heb ik een testje gedaan, negatief, maar ik denk dat ik eigenlijk dit weekend mijn regels had moeten krijgen.
Ik heb wel af en toe een steekje in mijn buik, maar niet zoals anders wanneer de komen...
Zou ik misschien best nog eens testen deze week?

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:32
marijke

daarnet gezien dat er veel meer aders zichtbaar zijn op mijn borsten dan anders!
Kruidvat is hier niet ver dus als ik over de middag eens weg kan deze week doe ik meteen een test!
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
denk inderdaad dat je het beste is langs je dokter kan gaan, want het blijft vreemd heel veel succes meid

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:56
marijke

Donderdag zijn mijn maandstonden nog redelijk goed doorgekomen.
Vrijdag en zaterdag ook nog. Oef dacht ik, het is echt duidelijk. Maar zondag ineens bijna niets meer, terwijl mijn maandstonden gewoonlijk duren tot dinsdag of woensdag.

Ik snap er niets meer van. Langs de ene kant denk ik: het was teveel bloed en klonters (excuses voor de bewoording) om zwanger te zijn, maar langs de andere kant; waarom was het dan zo vlug gedaan?

Bovendien ben ik nog meermaals echt misselijk wakker geworden (ochtendmisselijkheid?)

Misschien doe ik toch beter een test deze week, of ga ik eens langs bij de dokter, misschien is er iets anders aan de hand, een ontsteking of zo?
Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 16:19

hoi isabelle miss moet je nu is een testje doen miss dat gister je innesteling was!! ik had op de dag van mn nod getest was negatief in de middag verloor ik wat bloed en de dag daarna had ik een lichte positieve test in handen dus wie weet
@ marijke hoe gaat het nu met je?

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 20:55
Isabelle

Online Status Stuur bericht
Hoi iedereen

Eerst en vooral: Gefeliciteerd aan alle moeders en toekomstige moeders!!!

Ik heb gisteren een testje gedaan en ..... niets!!! misschien toch een beetje vroeg!

Heb wel iets raar aan de hand heb gisteren een beetje bloed verloren nogthans mijn regels zouden volgende week zondag moeten komen. Ik heb dit nog nooit gehad! Kan er iemand mij zeggen of die dat ook heeft meegemaakt en wat het kan zijn?

Voor de rest heb alle symptomen: gespannen en gevoelige borsten en tepels, raar gevoel in mijn buik en die zet ook een beetje uit, heel veel naar wc, humeur wisselingen!Heb ook al 3 dagen last van misselijkheid en heb vandaag moeten overgeven!

Wanneer kan ik best opnieuw een testje proberen? En zou ik mijn pil nog verder nemen?

groetjes isabelle

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:48
ingetje

Hoi Marijke

ik heb hetzelfde verhaal voor. Ale het is te zeggen, we hebben er bewust voor gekozen om er aan te beginnen maar mijn maandstonden zijn veel minder door gekomen dan anders dus bij ons is het ook nog even afwachten.
Wie weet???

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:00
Isabelle

Hoi
Ik heb sinds gisteren nu ook een heel raar gevoel in mijn buik! Presies alsof ik opzwel, alsof mijn buik opgeblazen is. Borsten doen nog steeds pijn en moet ook nog steeds veel naar toilet.

Heb er gisteren met mijn vriend over gehad en we gaan waarschijnlijk dit weekend een testje doen ( ofwel volgende week want dit weekend is nogal druk).

Heeft er iemand ook dit gevoel in zijn buik?

groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 20:48

denk wel dat je dan mag testen zou niet weten waarom niet eigenlijk volgens mij kan je altijd testen maar zijn je maandstonden er al? liefs

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:19
marijke

Mag je eigenlijk testen terwijl je je maandstonden nog hebt?
Bij mij zijn die namelijk nog niet over op het moment dat ik weer met de pil begin.
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:18
marijke

Hier nog steeds geen verandering

@Isabelle: wie weet is het al zover, maar onderschat zeker de kracht van de geest niet! Die heeft mij vroeger ook al eens liggen gehad ;-)
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:01
Isabelle

Ik stel mij even voor. Mijn naam is Isabelle 21 jaar en ben nu al reeds 4 jaar samen met mijn vriend( 24 jaar). 2 jaar geleden was ik zwanger, toen die tijd stond ik er niet zo goed voor al nu. Mijn vriend en ik gingen beide nog naar school. Daarom heben we besloten om de zwangerschap af te breken. Nu 2 Jaar later hebben wij allebei werk gevonden. Onze liefde voor elkaar is sterker dan ooit! We zijn klaar om een kind in ons leven te ontvangen. We hebben besloten om het vanaf volgende maand ( na mijn regels) te proberen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik vlug de plezieren mag kennen van moeder zijn.

Dus mijn vriend en ik hebben begin deze maand besloten om vanaf volgende maand met ons kindje te beginnen. Omdat hij vroeger zich altijd terugtrok ( Na mijn abortus: ik nam toen ook de pil en ben zwanger geraakt dus heeft hij besloten om zich terug te trekken) hebben wij dan ook besloten dat hij da niet meer moest doen dus ook niet deze maand! Nu heb ik verschrikelijk pijn in mijn borsten en tepels en ze zijn heel gevoelig! Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik neem mijn pil elke dag op het zelfde tijdstip en ben niet ziek geweest. Een baby zou super zijn maar ik vind dat het zo vlug is en zeker dat ik mijn pil nog steeds neem! Kan er iemand mij helpen?

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:52

ik ben benieuwd!
maar ook al zou je zwanger zijn kan je nog gewoon je maandstonden krijgen he doordat je in je stopweek zit ik zou zoiezo even een testje doen als je ms heeft doorgezet uiteraard die test na je ms te doen want het zou niet goed zijn om dan gewoon weer verder te gaan met je pil!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:49
marijke

Hier nog niets noemenswaardigs te melden.
Heel klein beetje bruinverlies, maar gewoonlijk schieten mijn maandstonden in de loop van de voormiddag goed in gang, dus we zien wel.
Het was een beetje een pechweek deze week (op veel vlakken), dus ik zal blij zijn wanneer het eindelijk weekend is :-)
Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 15:33
mupke

marijk, hoe gaat het met je?

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 13:55
marijk

Bedankt voor je snelle reactie hoor (allemaal trouwens!)
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 13:40

hoi marijke
bij keano ben ik inderdaad zwanger geworden door de pil heen slikte hem gewoon elke dag trouw maar toch was ik hoe ik het merkte in het begin was dat ik me anders voelde had last van stemmingswisselingen kreeg opeens puistjes terwijl ik juist een pil slikte waarbij de puistjes juist van weggaan mn borsten werden zwaarder had steekjes in mn vagina en inderdaad ook zon opgeblazen gevoel normaal had ik dat alleen op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden maar dit bleef 2 weken,
toen ik stopte met de pil bleef mn menstruatie ook uit had alleen wat bruinverlies heel veel succes

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 13:21
marijke

@margrethk: ben jij dan ook zwanger geworden door de pil heen?
Hoe ben jij het dan te weten gekomen?

Ik weet dat ik direct zekerheid zou hebben door een testje te doen maar ik wou toch even vragen of kriebels in de onderbuik en vagina eventueel symptomen kunnen zijn? En een zéér opgeblazen buik na het eten?
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 08:51
marijke

Hoi,

Gisteren was mijn laatste pildag, dus nu wacht ik nog even af tot donderdag.
Dan laat ik zeker wat weten!
Ik voel me in ieder geval al veel beter nu, ik ging er even een beetje onderdoor woensdag.

groetjes
Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 22:17
bidie23

Online Status
Hee Marijke

Ik snap het helemaal, t is eng en toch spannend zeker omdat jullie in de toekomst ook kindjes willen. Zelfs ik vind het af en toe nog tegenstrijdig maar alle dingen die je nog met zijn 2 tjes zou willen doen kan ook later.... Ik kijk er nu ook naar uit om van ons kleintje te gaan genieten.

Ik denk dat je toch het beste even een testje kan doen dan heb je in ieder geval voor jezelf zekerheid...
Want het hoeft inderdaad niet zo te zijn dan je nu niet ongesteld wordt in je stopweek omdat je nog steeds de pil slik. Ook is het natuurlijk beter om te stoppen met je pil als je inderdaad zwanger blijkt te zijn.

Hoe denkt je vriend er eigenlijk over? Ik hoop dat je aan hem wel steun hebt in deze verwarrende tijd.

Veel succes en laat het een weten

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >