volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/05/2008 @ 14:46 kim22 ![]() | hey Ellen, Ik ben van de kempen en ben bevallen op 25 februari groetjes kim |
| 05/05/2008 @ 09:55 Ellen ![]() | Proficiat met de geboorte van Thomas hé :-) Van waar ergens ben je dan? Waar ben je bevallen? ![]() |
06/05/2008 @ 14:45![]() | hey, ik ben 26 februari bevallen van een gezonde dochter in de regio Kempen! Groetjes |
| 08/05/2008 @ 21:52 Ellen ![]() | JDR = blijven volhouden die BV. Ik had het ook graag willen doen, maar door die vergiftiging is het eigenlijk nooit echt op gang gekomen. ![]() En Tuur hoe oud is die nu? ![]() |
| 25/05/2008 @ 10:11 Cathje | hoi, ik ben bevallen in Klina en we wonen in Sint-Job (beetje meer noorderkempen?). 't was iets minder dan een maand te vroeg, maar alles is goed gekomen. Ik heb de gigantische chance om nog thuis te blijven tot 1 september, want zou het echt nog niet zien zitten om terug te gaan werken. Zou mijn 2 schatjes zo hard missen! Ik probeer nog gedeeltelijk BV te geven, maar ik merk dat het steeds minder en minder wordt en dat ik steeds meer vermoeid word. Donderdag terug naar K&G, ben gigantisch benieuwd. Ik vermoed (en hoop) dat ze allebei boven de 5 kilo zijn! Morgen worden ze al 3 maand, dat gaat ZO SNEL!!!! |
| 26/05/2008 @ 16:28 Cathje | Proficiat Fien! Vanavond vieren we hier ook een beetje feest (extra lang verwenbadje,...).'t gaat wel snel hé, JDR? Onze meisjes vinden dat de nacht al tussen 19u en 21u begint. We proberen hen tussen elf en twaalf nog wat bij te geven, maar ons Kato vindt dat maar niets! Da's dan wel zwaarder voor mij. Want afhankelijk van hoe laat ze gegeten hebben, laten ze zich ook eerder horen (drie uur of vijf uur). Maar we zijn al content dat ze goed samenzitten! We hebben een periode gehad dat we er om 12u-2u-4u-6u-8u uitmochten. Maar ze sliepen toen allebei 's nachts wel vier uur ![]() Zelfs al kan ik nu wat meer/ ietsiepietsie langer slapen... Ik blijf nog steeds even moe. Ik droom ook gigantisch levendig! Ben zelfs in mijn slaap aan't zorgen voor de meisjes. Levert wel grappige toestanden op! (Zo had ik het hoofd van mijn man vast omdat ik het moest verzorgen...) ![]() |
| 31/05/2008 @ 23:40 Nathalieke_81 ![]() | Hallo iedereen! ![]() Ik woon in Herentals en ben op 18 febrauri bevallen van onze dochter Marie-Alixe! Groetjes! |
| 01/06/2008 @ 09:08 Daphne ![]() | ik woon in wijnegem en ben 18/02/2008 bevallen van een dochter in st-augustinus.alles tip top hier geen klachten. groetjes |
volgende pagina >

wie is of bevalt er de komende maanden (regio kempen)