< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2008-Club » wie is of bevalt er de komende maanden (regio kempen)

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2008-Club
wie is of bevalt er de komende maanden (regio kempen)
02/05/2008 @ 21:41
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hélà, als er hier mama's zijn die net bevallen zijn of nog moeten bevallen (regio Kempen).

Ikzelf ben bevallen op 18 februari van een zoontje 'Jarne'.
Is wel 2 maandjes te vroeg geboren, maar doet het uitstekend.

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 14:46
kim22

hey Ellen,

Ik ben van de kempen en ben bevallen op 25 februari

groetjes kim

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 09:55
Ellen

Proficiat met de geboorte van Thomas hé :-)

Van waar ergens ben je dan?
Waar ben je bevallen?

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 14:45

Online Status Bekijk profiel
hey,

ik ben 26 februari bevallen van een gezonde dochter in de regio Kempen!

Groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 10:08
kim22

hallokes,

Ik ben van Vlimmeren en van waar zijn jullie?
Ik ben bevallen in malle.

Alles goed met jullie kleine spruitjes?

Hier gaat alles prima met Thomas,hij slaap heel de nacht door en eet heel goed.

tot binnekort

groetjes kim

[Laatst gewijzigd door kim22 - 07/05/2008 @ 10:08] - Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 14:49

Hey,

Ik woon in St. antonius en ben ook in malle bevallen. Ik werk in Beerse, da's vlak bij Vlimmeren hé.

Met onze kleine meid gaat ook alles goed, ze slaapt ook de hele nacht door (meestal toch).

Geven jullie borstvoeding?

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 15:01
Ellen

dag allemaal,

Ik ben bevallen in Genk. Als alles normaal had verlopen zou ik in Mol bevallen zijn, maar de natuur heeft hier anders over beslist.
Wij wonen in Meerhout! Dus meer de onderkant van de Kempen

Amai, dan hebben jullie al geluk dat jullie kindjes doorslapen.
Hoeveel weegt Thomas nu dan ? En hoe JDR hoe noemt jullie dochtertje?
Net is de vroedvrouw nog langs geweest. Jarne weegt nu ondertussen al 4,160 kg (is 2 maanden te vroeg geboren). Maar doet het uitstekend hoor, alleen doorslapen zit er nog niet in

Tot 26 maart heb ik BV gegeven, aangezien Jarne prematuur was vond ik dat wel nodig. Maar ik heb het niet kunnen volhouden, aangezien ik niet genoeg melk had En jullie?

JDR waar werk je in Beerse? En jij Kim?
Ik werk in A'pen ...

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 18:41

hey dames,

onze meid heet Fien. Morgen wordt ze gewogen, ik vermoed dat ze rond de 4.9kg zal zitten. Ze zit net onder de P50,...
Ik werk bij de farmaceutische reus Janssen Pharmaceutica. Ben gelukkig nog thuis tot begin aug. Zijn jullie nog lang thuis?
Amai, twee maanden te vroeg, dat zal ook wel even paniek geweest zijn.

Onze meid drinkt nog steeds bv, ik heb dat bij Tuur tot 1jaar volgehouden, en hoop dat nu ook te doen. Vind het zalig voor de mama en het kind.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:49
Ellen

Ik had een zwangerschapsvergiftiging opgelopen (HELLP), waardoor ze hem moeten laten komen. Op 32 weken en 4 dagen ben ik bevallen.
Idd het zijn bange tijden geweest , maar we hebben vanaf het begin helemaal geen problemen gehad met Jarne. Hij moest enkel groeien en bij komen. Het doet wel pijn om hem achter te laten in de kliniek.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:52
Ellen

JDR = blijven volhouden die BV. Ik had het ook graag willen doen, maar door die vergiftiging is het eigenlijk nooit echt op gang gekomen.
En Tuur hoe oud is die nu?

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:05

Hey Ellen,

Tuur is nu net twee geworden. Leuke leeftijd hoor, al moet ik bekennen dat hij ook wel last heeft van de 'peuterpuberteit'. Hij is af en toe een beetje op zoek naar zijn eigen persoontje.

Ja hoor, ik hou het vol tot zo lang onze meid wil drinken van mama's melk. Tuur heeft tot een jaar gekregen, ben ik best fier op. Hij is dan ook nooit ziek, dat heeft ook zijn voordelen.

Groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:12
kim22

hallokes,

Hier gaat alles vlot met Thomas,slaat van 22.30 tot 9.00 uur s'morgens echt een luxe leventje hoor.

Ook met jasper alles prima hoor die heeft niet veel last van zijn broertje,hij speelt ermee en is er zeer lief voor hoor,echt knap om te zien ze.

JDR Beerse is niet ver weg van hier he,moet jij snel terug gaan werken?
Ik ben vorige jaar ontslagen wegens reorganisatie tijdens bij zwangerschap dus ben nog wel even thuis,heb nu ouderschapsverlof en dan moet ik mijn betaald verlof nog nemen dus ben nog thuis tot september.

Met jullie verder alles goed?

groetjes kim

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 15:00

Hey,

Met ons gaat ook alles super. Zou het wel gewoon kunnen worden, zo thuis,... Gisteren overviel me plots dat ik bijna terug aan de slag moet, maar mijn ventje heeft me gerust gesteld, het zijn nog 11 weken. Moet dus begin aug. terug!! Gelukkig dat ik wat heb bijgenomen, anders was dit mijn laatste week!

Fientje slaapt ook lekker, hopelijk dat het zo blijft. Tussen 22 en 23 uur gaat ze slapen, en ze slaapt makkelijk door tot na 8 uur.

Zijn jullie nog lang thuis?

Groetjes

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 10:11
Cathje

Online Status
hoi, ik ben bevallen in Klina en we wonen in Sint-Job (beetje meer noorderkempen?). 't was iets minder dan een maand te vroeg, maar alles is goed gekomen. Ik heb de gigantische chance om nog thuis te blijven tot 1 september, want zou het echt nog niet zien zitten om terug te gaan werken. Zou mijn 2 schatjes zo hard missen! Ik probeer nog gedeeltelijk BV te geven, maar ik merk dat het steeds minder en minder wordt en dat ik steeds meer vermoeid word. Donderdag terug naar K&G, ben gigantisch benieuwd. Ik vermoed (en hoop) dat ze allebei boven de 5 kilo zijn! Morgen worden ze al 3 maand, dat gaat ZO SNEL!!!!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 14:48

Hey

Cathje, waw, een tweeling!! Zal wel super druk zijn. Echt chapeau dat je bv geeft hoor. Hopelijk kan je het nog even volhouden.

Onze meid is precies op dezelfde dag geboren als jou twee schatjes. Straks zal ze weer met haar kroon mogen pronken voor de camera.
St. job, is niet ver van hier,...

Groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 16:28
Cathje

Online Status
Proficiat Fien! Vanavond vieren we hier ook een beetje feest (extra lang verwenbadje,...).'t gaat wel snel hé, JDR?

Onze meisjes vinden dat de nacht al tussen 19u en 21u begint. We proberen hen tussen elf en twaalf nog wat bij te geven, maar ons Kato vindt dat maar niets! Da's dan wel zwaarder voor mij. Want afhankelijk van hoe laat ze gegeten hebben, laten ze zich ook eerder horen (drie uur of vijf uur). Maar we zijn al content dat ze goed samenzitten! We hebben een periode gehad dat we er om 12u-2u-4u-6u-8u uitmochten. Maar ze sliepen toen allebei 's nachts wel vier uur

Zelfs al kan ik nu wat meer/ ietsiepietsie langer slapen... Ik blijf nog steeds even moe. Ik droom ook gigantisch levendig! Ben zelfs in mijn slaap aan't zorgen voor de meisjes. Levert wel grappige toestanden op! (Zo had ik het hoofd van mijn man vast omdat ik het moest verzorgen...)

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 23:40
Nathalieke_81

Online Status Stuur bericht
Hallo iedereen!

Ik woon in Herentals en ben op 18 febrauri bevallen van onze dochter Marie-Alixe!

Groetjes!

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 09:08
Daphne

ik woon in wijnegem en ben 18/02/2008 bevallen van een dochter in st-augustinus.alles tip top hier geen klachten.

groetjes

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 10:16
Ellen

hallo iedereen,

ik weet het is al een tijdje geleden, maar het komt er dan ook niet altijd van om hier eens te komen piepen.

In ieder geval hier gaat ook alles goed met Jarne. Ondertussen weegt hij al 5,070 gr dus dat gaat goed! Woensdag moet ik naar K&G en dan weet ik ook of hij gegroeid is!

Alleen de nachten willen bij mij nog niet beteren, heeft nog steeds zijn nachtvoeding nodig. Maar dat nemen we er graag bij hoor, alleen wel vermoeiend voor mij.

Cathje een tweeling lijkt me super leuk, maar ook enorm druk. Ik heb al dikwijls gedacht aan mensen die een tweeling hebben.

Ik ben ook nog tot eind augustus thuis (al hoop ik tegen dat ik terug moet gaan werken toch een ander job gevonden te hebben, ik zie niet zo zitten om weer elke dag op en af te pendelen naar A'pen).

[Laatst gewijzigd door Ellen - 05/06/2008 @ 10:12] - Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 10:15
kim22

hallokes,

Amai Ellen dan zal het nog wel zwaar zijn voor jullie nu dat je s'nacht nog eten moet geven,hopelijk slaapt Jarne snel door he.

Daphne proficiat met je kleine meid alles goed bij jullie?
Ik heb ik wijnegem gewerkt,in het ocmw mischien niet ver van waar jij woont?

JDR alles goed bij jullie?
Zeg wij lagen samen in het ziekenhuis bij ons bevalling,waar lag jij ergens?
Ik lag naast het kamertje waar de verwarmde bedjes enz.. stonden.

Hier gaat alles goed,Thomas is al 3 maanden,hij groeit als kool maar ik geniet van elk moment samen hoor.

groetjes kim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >