volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 13:46 Lies | hoi leen! laat ons inderdaad hopen ja! nog enkele dagen, maar ik twijfel toch wel of het al terug "raak" is... ik hou jullie zeker en vast op de hoogte ik weet dat ik bij iliann de laatste weken ook heel fel pijn mijn bekken heb gehad niet simpel. Ik heb me over 14 dagen enorm verhoffen waardoor dus verschrikkelijk rugpijn... omdat we nu opnieuw aan het proberen zijn, en nog niet weten of ik zwanger ben, mag ik niks anders pakken als dafalgan en ik zie momenten echt scheel van de pijn... maar ja... en als zelfstandige is da niet zo simpel he... allé binnenkort horen jullie waarschijnlijk meer van mij allemaal cindy we tellen mee af he!!! groetjes |
| 20/08/2008 @ 22:05 Lies | proficiat met de geboorte van uw zoontje liam! |
| 20/08/2008 @ 21:08 beertje308 ![]() | en voor de rest gaat het hier goed de kleine komt goed bij en met mij gaat ook alles goed |
| 17/08/2008 @ 21:10 Katrien ![]() | Proficiat beertje308!!! Alles goed voor de rest met de mama en zoontje? |
| 14/08/2008 @ 13:50 Lies | hallo allemaal alles nog cindy het huis valt heel goed mee! veel werk nog en zo maar het is enorm tof! met mij is ook alles terug ok! ik ben de 30ste bij de gyne geweest alles zag er heel goed uit! we mogen terug eraan beginnen en dat zijn we natuurlijk ook volop aan het doen! bij mij is het dus weer het spannend afwachten naar die zwangerschapstest... groetjes!! |
| 31/07/2008 @ 10:13 Katrien ![]() | @ Nancy: idd ja... Maar dan weet'k nog niet juist wie jij bent...ken wel 1 nancy van vroeger, begint je achternaam met'n s? |
| 30/07/2008 @ 22:02 Katrien ![]() | @ Nancy: ik ben eens op je profiel gaan kijken en ik herken je niet echt... Ikzelf ben altijd in Zonhoven naar school geweest, van kleuter tot middelbaar, en jij? |
volgende pagina >
[Reageer]

zwanger en van limburg

Niet teveel kwaaltjes?
Ik geniet echt van het zwanger zijn, ik heb al 3 fantastische zwangerschappen en bevallingen achter de rug en nu nummertje 4 én de laatste

)