< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger en van limburg

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger en van limburg
Gisteren @ 13:46
Lies

Online Status
hoi leen!

laat ons inderdaad hopen ja! nog enkele dagen, maar ik twijfel toch wel of het al terug "raak" is...
ik hou jullie zeker en vast op de hoogte

ik weet dat ik bij iliann de laatste weken ook heel fel pijn mijn bekken heb gehad niet simpel.
Ik heb me over 14 dagen enorm verhoffen waardoor dus verschrikkelijk rugpijn... omdat we nu opnieuw aan het proberen zijn, en nog niet weten of ik zwanger ben, mag ik niks anders pakken als dafalgan en ik zie momenten echt scheel van de pijn... maar ja... en als zelfstandige is da niet zo simpel he...

allé binnenkort horen jullie waarschijnlijk meer van mij allemaal

cindy
we tellen mee af he!!!

groetjes

[Laatst gewijzigd door Lies - Gisteren @ 13:47] - Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 22:06
leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey hey,

Beertje,
Een heel dikke proficiat nog met jullie zoontje!! Je hebt dus een ks gehad, je hoort daar veel horror verhalen over ja, maar ik ken ook al een paar mensen die zeggen, dat het al bij al wat wat meevalt.. Juist dat je zo de eerste tijd precies een doof gevoel hebt in je buik..

Cindy,
De 3D echo was fijn, we zijn in Helmond geweest, die man gaf heel veel en heel duidelijke uitleg, hebben zelfs de hoofdomtrek van ons beebje meegekregen dat hij had gemaakt van zo een tretslitske, heel onozel maar zo hadden we wel meteen een beeld eh..
En jij bent dus aan het aftellen, denk dat ik dat op het laatste ook heel fel ga doen, ik heb nu al zo pijn in mijn bekken, dat is deze zwangerschap nog erger als bij Iander..

Katrien,
Hoe voel jij je??

Lies,
Laat ons hopen dat wat Cindy zegt na 9maanden in een nieuw huis te wonen er ook een beebje bijkomt eh.. Henskens heeft je toch groen licht gegeven, dus nu ligt de bal in jullie kamp

groetjes xxx

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 22:05
Lies

Online Status
proficiat met de geboorte van uw zoontje liam!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:08
beertje308

en voor de rest gaat het hier goed de kleine komt goed bij en met mij gaat ook alles goed

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:05
beertje308

hallo cindy

de keizersnede is goed meegevallen niet echt veel pijn gehad erna
het valt allemaal beter mee dan dat ze zeggen ik kon de tweede dag mij al goed bewegen zonder te veel pijn te hebben
en de snee is goed genezen
en van het gebeuren zelf voel je niks alleen weet je dat ze aan u aan het branden zijn en je voelt wel als ze hem er uit hallen je voelt u buik zakken
maar het is echt niet zo er als er veel zeggen hoor

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 09:34
cindy

Beertje, een heel dikke proficiat met je zoontje!!! Hoe is de keizersnede meegevallen?

Lies, ja dat werk aan het huis ken ik. Wij wonen ondertussen bijna 9 maanden in ons huis en er blijft gewoon een pak te doen. Maar ja, ik woon er heel graag, dus de rest komt vanzelf wel ooit in orde.
Je weet trouwens wat ze zeggen van een nieuw huis, 9 maanden later weer een kindje. Bij ons klopt het, hopelijk bij jullie ook

Leen, hoe is de echo geweest zaterdag? Heb je een mooi beeld? Weet je het geslacht nu ook van je babytje?
Nog een proficiat trouwens met de verjaardag van Iander.

Hier loopt het ook stilaan op zijn einde. Nog enkele weekjes. Wel raar gedacht dat dit waarschijnlijk de laatste zwangere weken in mijn leven zijn. Ik word er soms wel een beetje verdrietig van, maar ja. Ik ga langs de andere kant toch ook wel blij zijn als het zover is, de ongemakken beginnen toch zwaar door te wegen.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 21:10
Katrien

Proficiat beertje308!!!
Alles goed voor de rest met de mama en zoontje?

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 17:12
beertje308

hallo iedereen

lang niet meer hier geweest

cindy :sorry dat ik niet had geantwoord maar ik heb het nu pas gezien
de kleine had zich nog niet gedraait
en daarom heb ik niet geantwoord omdat ik toen die donderdag
om 7uur s'morgens binnen moest gaan omdat ze hem via keizersnde
ging halen en hij is op 07/08/2008 geboren onze zoon en hij
heet Liam , 3015 gr, 48cm ,geboren om 10:10 uur

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:50
Lies

Online Status
hallo allemaal

alles nog met iedereen?
cindy het huis valt heel goed mee! veel werk nog en zo maar het is enorm tof!
met mij is ook alles terug ok! ik ben de 30ste bij de gyne geweest alles zag er heel goed uit! we mogen terug eraan beginnen en dat zijn we natuurlijk ook volop aan het doen! bij mij is het dus weer het spannend afwachten naar die zwangerschapstest...

groetjes!!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:09

Hoi dames

sorry dat ik zo weinig langskom, maar het is zo druk in huisje nu met 2 meisjes...

Luna helpt wel goed mee enzo... maar heeft nu weer meer aandacht nodig die we haar dan ook geven zodat ze zekers niet jaloers wordt en Jade is een grote eter en vraagt dus ook veel aandacht...

Wat vliegt de tijd ik zie dat leen al 21 weken is... verschiet er steeds van als ik die banners zie

geniet er van dames

en nogmaals sorry

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 12:47
leen

Hey hey,

Ben hier al effen nit meer geweest zeg, vond het topic niet meer terug..

Cindy,
Hier gaat alles goed ja, inderdaad al over de helft, gaat toch snel allemaal hoor, met zo een 2de.. We hebben vorige week 20weken echo gehad en die was picobello in orde.. Hebben wel geen mooie echo van ons beebje, het lag niet zo gemakkelijk voor de gyne, dus hebben we besloten toch maar een 3D echo te laten maken, zaterdag gaan we die dus laten maken in Helmond.. Ben wel benieuwd zeg.. Is toch iets heel anders dan zo ne gewone echo eh, dan zie je al echt de mimieken enzo van je kindje hihi...

Je nog maar een dikke maand, spannend zeg.. Weten jullie eigenlijk wat het wordt??

Katrien,
Bij jou alles ok?? Dat moe zijn dat ken ik.. Ik had het deze keer echt heel fel, maar zo sinds een maand is het beter hoor.. Nu heb ik sinds 2 weken heel fel bekkenpijn, dus slapeloze nachten, seffes maar eens bellen naar de osteopaat..

Nancy,
Welkom hier.. Je bent dus zwanger van jullie 4de.. Een gezellig groot gezinnetje, vind je het nu niet nog zwaarder dan met je 3de zwangerschap?? IK vind het nu al veel zwaarder als de zwangerschap van Iander, dus wat moet dat voor jou wel niet zijn..

Ik ga hier nog een beetje verder opruimen, we hebben gisteren Iander zijn verjaardagsfeestje al gehad, hebben het wel in de voetbalkantine gehouden, zodat de kindjes goed buiten konden spelen, op het voetbalveld en in het springkasteel, we hadden ook bbq gedaan, en dat heb ik dan gisterenmorgen en zaterdagavond allemaal bereid, dus is er in huis niet te veel gebeurd, dus zal maar eens aan de slag gaan schieten..

groetjes xxx

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 11:31
cindy

Hey,

Beertje, en? Ben je al bij de gyn geweest? Heeft je babytje zich nog gedraaid? Spannend, anders wordt hij deze week nog gehaald zeker?

Katrien en Nancy, hoe gaat het met de Niet teveel kwaaltjes?

Leen, hoe gaat het bij jou? Nog alles in orde? Je zit ook al over de helft

Lies, hoe valt het nieuwe huis mee?

Els, hoe gaat het met Jade? En hoe reageert Luna op haar zusje?

Hier begin ik toch stilaan af te tellen. Nog een dikke 5 weekjes normaal gezien. Ik heb het gevoel dat ik mijn tijd niet ga uitdoen, maar ja, voor hetzelfde geld ga ik nog overtijd. Wie weet. De slapeloze nachten beginnen nu toch wel op te breken en als het zo warm is als vandaag
Alles staat gereed, alleen de babykamer moet nog verder geverfd worden, maar dat is een werkje voor Tom. Normaal gezien is het einde van deze week af. De meubeltjes staan er al, dus dan kan ik dadelijk de kast beginnen inladen.

Groetjes
Cindy

[Laatst gewijzigd door cindy - 06/08/2008 @ 11:32] - Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 22:08
Katrien

@ Nancy:
Wij hebben gebouwd in Zonhoven en zijn nu net'n jaar ingetrokken, de tijd gaat snel. Vorig jaar in augustus zijn we ook getrouwd, we waren toen 10 jaar samen (zeiden altijd op 10 jaar dus ja...).

Mijn zus haar oudste is 7,5, de middelste jongen is 5,5 en het kleinste meisje is 2,5. Mijn broer heeft dan ook nog'n meisje dat in november 8 wordt.

Hier voorzover ik weet alles prima, ben alleen erg moe. Maar vermits m'n schoonzus 2 miskraams heeft gehad ben'k toch wat angstiger geworden...ook m'n schoonmoeder is nog voorzichtig...het is nog zo vroeg... Als'k maandag naar de gyn kan gaan ga'k waarschijnlijk (hopenlijk) toch wat geruster zijn... En vermits dit de 1e keer is weet'k ook niet echt wat'k zou moeten voelen of niet of...beetje angstig dus nog wel. En hopen dat alles goed blijft gaan en dat het kindje goed blijft zitten waar het moet zitten!

Met klasgenoten heb'k niet echt meer contact. Enkel Tine en Sara in feite nog. Tine trouwt trouwens volgende week! Als je iemand tegenkomt dan praat je er wel nog eens mee, maar voor de rest heb'k met niemand meer echt contact.

Geniet jij er ook nog van en tot...

Greetz

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 14:39
Nancy

Hey Katrien,

Nee, wij zijn begin dit jaar naar Heusden verhuisd, maar zou wel toch ooit graag terug naar Zonhoven gaan... Ach we zullen wel zien...

Ik werk trouwens in Zonhoven en de kids gaan daar naar school (Halveweg wel)

Mijn 3 pagadders zijn ongeveer even oud als die van je zus, zij heeft ook 2 jongens en een meisje hé?

Voor de rest gaat alles prima met ons, druk leventje natuurlijk, maar alles went! En ja, al 7 jaar getrouwd, ik verschiet er soms zelf van hoe snel de tijd vliegt...

Eigenlijk jammer dat je zo iedereen uit het oog verliest eens je van school bent hé? Heb jij nog contact met vroegere klasgenoten?

Hoe is het met jouw zwangerschap, valt het een beetje mee?
Voor mij is het allemaal niet nieuw meer hé Ik geniet echt van het zwanger zijn, ik heb al 3 fantastische zwangerschappen en bevallingen achter de rug en nu nummertje 4 én de laatste

Ik ben namiddag vrij, gelukkig maar, ga me buiten neer zetten op het terras

Leuk om zo nog iets van je te horen!!!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 13:43
Katrien

@ Nancy: ja dat herinner ik me nog wel ja!!! Kende ook maar 1 nancy dus dat kon bijna niet anders . Wonen jullie nog steeds in Zonhoven? Wij zijn hier dus wel gebleven. Amai, al 7 jaar getrouwd en 4e op komst...je moet het maar doen meid! Voor de rest alles ok?

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 11:31
Nancy

Katrien,

yep, vrij lange achternaam beginnend en eindigend met een S.

We hebben in de lagere school nog een tijdje met elkaar opgetrokken, en we hebben zelfs een tijdje samen in het zangkoor gezeten, remember?

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 10:13
Katrien

@ Nancy: idd ja... Maar dan weet'k nog niet juist wie jij bent...ken wel 1 nancy van vroeger, begint je achternaam met'n s?

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 08:34
Nancy

Cindy,

Ik ken dat probleem, ik ga heel graag werken, werk trouwens nog steeds fulltime met 3 kids, maar onder de vakanties heb ik het moeilijker om te gaan dan onder school.

Vanaf volgende zomer ga ik dan ook halftijds werken onder de vakanties

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 08:32
Nancy

Katrien,

Ik ben ook altijd in Zonhoven naar school geweest (kleuter-Mariaschool-VMS-SJB).

Ik heb (denk ik) een vermoeden wie jij bent, heeft jouw zus een winkel in kantoorbenodigdheden?

Het kan zijn dat je me niet herkent, ik ben nl. veel veranderd tegen vroeger (lees: bijgekomen)

Pfff, 't is hier al weer behoorlijk warm op kantoor, met een beetje geluk hoop ik deze middag naar huis te gaan…
Helaas kan je dat hier niet altijd op voorhand plannen…

Zal maar even goed doorwerken dan…

Groetjes,
Nancy

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 22:02
Katrien

@ Nancy: ik ben eens op je profiel gaan kijken en ik herken je niet echt... Ikzelf ben altijd in Zonhoven naar school geweest, van kleuter tot middelbaar, en jij?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]