[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 26/05/2008 @ 16:11 ikke | Phil en teds Hallo, Tussen onze oudste (1,5 jr oud) en jongste zit 13 maanden (en weer zwanger??) . Wij hebben ook een Phil en Teds duowagen aangeschaft. Toen de jongste nog niet geboren was, hebben we die gebruikt als enkele buggy. Nu met een baby erbij, kan deze mooi in het achterste zitje (liggend). Helaas is momenteel de jongste te groot om in het kleine babynestje te passen (bijna 6 mnd oud) en nog te klein om zittend te vervoeren. Momenteel gebruik ik dus weer mijn oude Silver Cross kinderwagen. Deze ouderwetse kinderwagen heeft een veel grotere bak dan de moderne wagens. Onze jongste kan hier heerlijk in liggen. Voor de oudste zet ik er een opzetstoeltje op, zij kan dan mooi alles bekijken. Als de jongste straks goed kan zitten, ga ik zeker de phil en teds duowagen weer veel gebruiken. Loopt makkelijk, wendbaar en niet zo groot. Wel zit de achterste er een beetje onder verstopt, ik ben benieuwd hoe lang hij dat leuk vindt. En ik vind mijn ouderwetse wagen nog steeds veel mooier dan al die moderne dingen. Succes met zoeken. Groeten ![]() |
| 23/05/2008 @ 14:16 els | hoi, ik heb een zoontje van 23maand en eentje van 11weken, ik heb de dou buggy van x-adventure. deze is naast elkaar en past door iedere standaard deur. ik ben er heel tevreden over, is niet duur, rijd heel makkelijk, en ik geraak er ook mee door de deur van den delhaize en ook langst de kassa. ik geloof dat de buggy maar een 300 euro kost en het draagmandje 99 euro. |
| 06/05/2008 @ 08:14 Barbara | Niemand?? ![]() |
| 05/05/2008 @ 10:22 Barbara | Hallo, Hopelijk kunnen jullie mij alvast wat raad geven. Ik behoor 'nog niet' tot de grote gezinnen, maar ik ben er vast van overtuigd, dat de mama's/papa's op dit forum mij wel zullen kunnen verder helpen. Ons 2e kindje komt al gauw na het 1e, dus we zullen een 'nieuwe' buggy 'moeten' aanschaffen. En de vraag is misschien al duidelijk. We komen er niet uit welke we zullen nemen, eentje naast elkaar, eentje achter elkaar, of eentje onder elkaar. En dan nog, van welk merk zijn jullie tevré van? Ikzelf werk 3/5e, dus als het lekker weer is (als het niet regent) dan ga ik al gauw een wandelingetje maken met de buggy van al gauw 30 à 120 min en dit kan dus wel tot 3 à 4 x p/w zijn. Of dit nu veel is of niet, laat ik in het midden, maar hij moet wel praktisch zijn in het besturen, niet te zwaar, snel in en uit de wagen kunnen, liever in 1 beweging en niet dat je de zitjes er nog eens moet afhalen, 1 draagmand hebben we terug nodig, hij moet door alle deuren kunnen, in de lift op de roltrap, door steen en zandwegentjes.... en wat kan ik nog allemaal bedenken dat ik op m'n weg tegenkom. Als jullie een buggy hebben die voldoet aan dit alles. Over welk merk spreken we dan? Over welk model spreken we dan? Wat is/was het kostprijsje hiervan? Tot hoelang (leeftijd v kindje) kon je hem gebruiken? Zo dat zijn zowat m'n allerbelangrijkste wensen en vragen, wat de duo buggy betreft. Alvast bedankt voor jullie antwoordjes. ![]() |
[Reageer]

Duo buggy naast of achter elkaar???