< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Hopelijk lukt het deze keer.

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Hopelijk lukt het deze keer.
06/05/2008 @ 15:51
tina_mania

Online Status Stuur bericht
Hoi iedereen.
Ik ben Tinamania en moet even mijn frustraties kwijt.
Ben gehuwd en we hebben samen 3 mooie en gezonde kinderen tussen 11 en 7 jaar.
Sinds januari zijn we bezig voor een 4de beebje, maar het wil precies niet lukken.

Op 9 maart heb ik een vroeg miskraam gehad, heel erg jammer natuurlijk.
Heb geluk gehad, net 30 dagen na het mk zijn mijn ms terug op gang gekomen. Dus ik heb steeds een cyclus van 30 dagen.

Nu donderdag 8 mei is mijn nod en ik voel me zo onzeker. Heb sinds deze ochtend ferm last van steken in mijn maag. Geen misselijkheid, maar echt steken. Mijn buik is ook opgezet en de bovenkant van mijn buik voelt heel hard aan. Volgens mij zullen de ms doorkomen donderdag en we hebben nochtans zo ons best gedaan.
Vorige maand had ik ook 2 dagen voor nod last van misselijkheid en opgezette buik en toen zijn ze doorgekomen. Heb er veel verdriet van gehad, maar nu... Pfff ik zie het niet meer zitten om met die stress te leven.

Het gaat steeds goed met mijn gemoedheid, tot die laatste dagen voor nod. Het is sterker dan mezelf en ik kan er met niemand over praten. Want het moet een verassing blijven. Dus probeer ik hier even mijn frustraties los te maken als jullie dat niet erg vinden.

Ik heb het er heel erg moeilijk mee, voorheen ben ik drie maal zwanger geraakt in de eerste ronde. Nu zitten we al in ronde 4.

Hoewel ik pas donderdag mag testen in theorie heb ik me gisteren niet meer kunnen bedwingen en heb toen 's namiddags een test gedaan van matcare. Negatief zoals verwacht. Ik heb nu nog 2 testjes liggen.
Ik zou morgenvroeg nog eentje willen proberen. Als het terug negatief is en ik krijg mijn ms niet door tegen zaterdag dan zal ik nog eens testen. Ik hoop zo op een positief testje.
Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 16:54
Emma

Ik herken je gevoel wel. Als ik menstrueer dan neem ik mezelf altijd voor om er de aankomende maand niet zo mee bezig te zijn. Maar na de vruchtbare periode ga ik me toch de hele tijd afvragen ' zal het deze keer raak zijn?' en ik word er op den duur helemaal gek van. En dan is de teleurstelling weer groot als de weer doorbreken.

In mijn vriendengroep en familie raakt iedereen heel snel zwanger. Terwijl wij nu toch alweer ff bezig zijn. Ik word er in ieder geval een beetje moedeloos van, alhoewel ik iedereen het beste wens qua zwanger worden hoor!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]