volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 12/05/2008 @ 12:15 Sofie ![]() | welke pil neem je? wacht een paar dagen af. Heb je er dan nog last van, zou ik nog eens een test doen. veel succes!! |
| 09/05/2008 @ 08:45 Isabelle ![]() | Ik zou pas mijn regels binnen anderhalve week krijgen dat is dan toch vroeg om die kwaaltjes al te krijgen! groetjes |
| 09/05/2008 @ 08:25 Isabelle ![]() | Ja op moederdag dat zou echt top zijn! Ik ben echt benieuwd! heel zenuwachtig !!! Vind je echt dat het de symptomen zijn van een zwangerschap? Groetjes |
09/05/2008 @ 08:19 ![]() | waarom doe je niet op moederdag een testje ![]() |
| 08/05/2008 @ 10:34 Isabelle ![]() | Ja het is inderdaad onze keuze! En ik hoop dat iedereen zo goed zal reageren! Hoe oud was je bij je eerste zwangerschap? Groetjes |
08/05/2008 @ 09:27 ![]() | ik zou gewoon een testje doen ook ik ben al is zwanger geraakt door goed pilgebruik heen! |
| 08/05/2008 @ 09:27 Isabelle ![]() | Wat waren de symptomen met jou? |
| 08/05/2008 @ 09:19 LunaMinoes ![]() | je kan natuurlijk een testje halen van clear blue.. en/of bloed prikken bij de dokter mocht je het niet zeker weten.. |
volgende pagina >
[Reageer]

Ik wil een kindje!

moet krijgen.. kreeg ik ook al last van "kwaaltjes" opgezette buik, iets meer naar de wc, pijn in mn rug, hoofdpijn.. pff weet ik veel wat nog meer.. maar goed dat kan ook allemaal bij de zwangerschap passen.. dus het is heel moeilijk om te zeggen.. en wat ik bedoelde is dat als jij er zo mee bezig bent ik ben zwanger, misschien ben ik zwanger ga je uiteindelijk ook dingen voelen snap je wat ik bedoel.. probeer je er niet vanaf te praten hoor, absoluut niet, wil je gewoon behoeden voor als het straks niet zo is de klap iets zachter is.. ook al is het niet gepland of nog niet gepland, en je hebt eenmaal het vermoeden dat je zwanger bent ga je er een klein beetje als vrouw aan wennen, en als je dan toch ongesteld word komt dat soms best wel even aan.. dan pas merk je eigenlijk hoe groot je wens is om moeder te worden..
)
ik snap dat je zenuwachtig bent is ook niet niks he
niet de reactie die ik had verwacht haha..
{