< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Ik wil een kindje!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Ik wil een kindje!
14/05/2008 @ 20:10
Isabelle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb nieuws! Slecht nieuws: ik verlies bloed maar vind het allemaal niet zo normaal! Ik heb helemaal het gevoel niet van regels hebben en toen ze begonnen zijn ze zo opeens gekomen! Meestal voel ik dat aankomen en dan begint dat geleidelijk te 'bloeden' nu was het presies alles in 1 keer! Heb toch de test gedaan was negatief! Kan het toch zijn dat ik zwanger ben ookal verlies ik bloed? Zo veel vragen en ook teleurgesteld maar ja vanaf nu neem ik de pil niet meer dus...

Hopelijk kan iemand mij raad geven!
Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 17:29
Isabelle

@ Sofie: Mijn pil was yasmin. En ja ik zal nog een paar dagen afwachte we zien wel!

@ Karen: Wat jij mij verteld is goede raad en zeker niet een onleuk berichtje, je wilt mij gewoon raad geven! Ik weet ook dat ik er niet te veel op moet hopen we zullen wel zien! Al zou ik eerlijk gezegd wel teleurgesteld zijn moest ik nu niet zwanger zijn! De symptomen heb ik pas sinds enkele dagen! Waarschijnlijk vroeg om te testen of mmisschien gewoon zoals je zegt " mijn lichaam die me voor de gek houdt!". In ieder geval moest ik nu niet zwanger zijn dan zal het daarna wel komen. Ik heb gesproken met een paar mensen en sommige hadden de symptomen vroeg andere later ik denk dat het gewoon van de persoon afhangt.
Ik ben ook van plan volgend weekend een testje te doen. Men heeft mij gezegd dat als ik denk dat ik zwanger ben dat ik het best stop met mijn pil omdat dat heel slecht kan zijn! Dus ben ik ook gisteren gestopt! Dus als mijn regels moeten komen dan komen ze woensdag of donderdag.
Mijn bloed verlies was alleen zaterdag en was helemaal niet zo veel. Heb dit nog nooit eerder gehad! Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden maar dat je alle symptomen hebt vind ik toch wel raar!

We zien wel allesinds hartelijk dank voor de raad dames. Ik hou je op de hoogte!

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 12:30
Karen

Hallo,

Dat kleine beetje bloedverlies kan innestelingsbloed zijn ... wanneer het bevruchte eicelletje zich in je baarmoeder innesteld. Maar het kan ook niets betekenen.

Wat betreft je symptomen, ik had ze helemaal nog niet zo vroeg. De symptomen worden veroorzaakt door het zwangerschapshormoon HCG, een zwangerschapstest slaat ook positief uit als hij het hcg in je urine ontdekt. Aangezien je test nog niet positief aangeeft, betekent dat dat je nog heel weinig of geen hcg in je hebt ..

Daarmee wil ik eigenlijk alleen zeggen dat je kwaaltjes waarschijnlijk niets met een eventuele zwangerschap te maken hebben. In de maanden dat wij probeerden zwanger te geraken, had ik er elke maand last van. Terwijl ik dus helemaal niet zwanger was steeds! Je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden. En daarnaast, je let nu ook echt overal op nu je het zo graag wilt.

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo een leuk berichtje aan het typen voor je, dat was nou ook weer niet helemaal mijn bedoeling!
Ik hoop van harte dat het raak mag zijn voor je, dat zou fantastisch zijn! Mijn advies, als je zwanger wilt worden .. stop met de pil. Ik zou opnieuw testen over een weekje, dus komend weekend. Hopelijk geeft hij positief aan!

Succes,
Liefs,
Karen

[Laatst gewijzigd door Karen - 12/05/2008 @ 12:32] - Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 12:15
Sofie

Online Status Stuur bericht
welke pil neem je?
wacht een paar dagen af. Heb je er dan nog last van, zou ik nog eens een test doen.

veel succes!!

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 20:58
Isabelle

Hoi iedereen

Eerst en vooral: Gefeliciteerd aan alle moeders en toekomstige moeders!!!

Ik heb gisteren een testje gedaan en ..... niets!!! misschien toch een beetje vroeg!

Heb wel iets raar aan de hand heb gisteren een beetje bloed verloren nogthans mijn regels zouden volgende week zondag moeten komen. Ik heb dit nog nooit gehad! Kan er iemand mij zeggen of die dat ook heeft meegemaakt en wat het kan zijn?

Voor de rest heb alle symptomen: gespannen en gevoelige borsten en tepels, raar gevoel in mijn buik en die zet ook een beetje uit, heel veel naar wc, humeur wisselingen!Heb ook al 3 dagen last van misselijkheid en heb vandaag moeten overgeven!

Wanneer kan ik best opnieuw een testje proberen? En zou ik mijn pil nog verder nemen?

groetjes isabelle

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 08:26
LunaMinoes

Online Status Bekijk profiel
hey meid..

bedankt voor je condolatie..

weet je inmiddels al wat meer heb je al getest?

en ja.. meestal een week tot anderhalve week voor dat ik ongesteld moest worden of zoals de belgische meiden zeggen de duiveltjes of regels moet krijgen.. kreeg ik ook al last van "kwaaltjes" opgezette buik, iets meer naar de wc, pijn in mn rug, hoofdpijn.. pff weet ik veel wat nog meer.. maar goed dat kan ook allemaal bij de zwangerschap passen.. dus het is heel moeilijk om te zeggen.. en wat ik bedoelde is dat als jij er zo mee bezig bent ik ben zwanger, misschien ben ik zwanger ga je uiteindelijk ook dingen voelen snap je wat ik bedoel.. probeer je er niet vanaf te praten hoor, absoluut niet, wil je gewoon behoeden voor als het straks niet zo is de klap iets zachter is.. ook al is het niet gepland of nog niet gepland, en je hebt eenmaal het vermoeden dat je zwanger bent ga je er een klein beetje als vrouw aan wennen, en als je dan toch ongesteld word komt dat soms best wel even aan.. dan pas merk je eigenlijk hoe groot je wens is om moeder te worden..

[Laatst gewijzigd door LunaMinoes - 11/05/2008 @ 08:31] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:45
Isabelle

Ik zou pas mijn regels binnen anderhalve week krijgen dat is dan toch vroeg om die kwaaltjes al te krijgen!

groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:44
Isabelle

Lunaminoes: Innige deelneming
Dank je wel voor de wijze raad! Ik weet dat ik er niet te veel aan moet denken en mee bezig zijn maar het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan! Overal waar ik kom zie ik babytjes of z"wangere vrouwen presies om mij te ergeren. En dan denk je er natuurlijk weer aan. Maar zit nu op mijn werk dus heb ik eventjes andere dingen ook om aan te denken!

Groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:37
LunaMinoes

hey meid

ik was 21 of net 22 weet ik niet meer.. dus aan de ene kant jong aan de andere kant mooie leeftijd..

ik wil je wel even als tip meegeven ga er niet teveel met bezig zijn dat het wel eens zo zou kunnen zijn snap je wat ik bedoel? Straks ga je er vanuit dat het al zo is en dan is het niet zo en dan ben je toch behoorlijk teleurgesteld.. Het is moeilijk, maar die kwaaltjes kunnen ook bij een ongesteldheid passen.. hou daar aub rekening mee.. maar ik hoop van harte dat de test positief is.. ik zal voor je duimen.. (de rest van de dag reageer ik niet, ik moet mijn allerliefste opa vanmiddag begraven)

liefs Samantha

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:29

ja absoluut! zo begon het bij mij ook ongeveer alleen was ik ook erg moe en had last van stemmingswisselingen erg leuk voor mn vriend haha maar hij moet het er nog maar even een paar maandjes mee doen ik snap dat je zenuwachtig bent is ook niet niks he groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:25
Isabelle

Ja op moederdag dat zou echt top zijn!
Ik ben echt benieuwd! heel zenuwachtig !!! Vind je echt dat het de symptomen zijn van een zwangerschap?

Groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:19

waarom doe je niet op moederdag een testje de symptomen klinken echt goed

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:02
Isabelle

Hoi
Ik heb sinds gisteren nu ook een heel raar gevoel in mijn buik! Presies alsof ik opzwel, alsof mijn buik opgeblazen is. Borsten doen nog steeds pijn en moet ook nog steeds veel naar toilet.

Heb er gisteren met mijn vriend over gehad en we gaan waarschijnlijk dit weekend een testje doen ( ofwel volgende week want dit weekend is nogal druk).

Heeft er iemand ook dit gevoel in zijn buik?

groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:34
Isabelle

Ja het is inderdaad onze keuze! En ik hoop dat iedereen zo goed zal reageren!

Hoe oud was je bij je eerste zwangerschap?

Groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:23
LunaMinoes

ik ben van holland (friesland) en ja de reactie van je ouders moet je niet bang voor zijn.. het is jullie keuze en die kunnen ze alleen maar respecteren!! hoe jong of oud je ook bent.. misschien kunnen ze moeilijk doen in het begin maar zodra je met de eerste echo komt zijn ze meestal wel verkocht hoor.. stiekem verlangt iedere ouder naar het oma of opa zijn.. Toen ik het de eerste keer vertelde was ik zo zenuwachtig en zo bang!! pff.. ik begon te huilen en zei ik ben zwanger boehoehoeeee.. ach meid is toch helemaal niet erg.. super worden we opa en oma niet de reactie die ik had verwacht haha..

liefs Samantha{

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:48
Isabelle

Sorry voor de miskraam maar ondertussen toch al weer zwanger!
Super!!

Misschien zou ik wel beter een test gaan halen! Mijn gevoelens voor de uitslag is nogal gemengd! Ik zou super blij zijn als ik zwanger zou zijn maar ook een beetje bang hoe ik het moet vertellen aan mijn famillie!

Mijn vriend zal wel door de dollen heen zijn!!!

Van welke regio ben je?

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:43
LunaMinoes

de eerste keer wist ik helemaal van niets omdat ik zwanger was door de pil heen en stopweek had en dus gewoon menstrueerde.. dus ik had geen kwaaltjes om het maar zo te zeggen pas later kreeg ik geen menstruatie en begon daarna gelijk de bloeden toen ik de test had gedaan.. het enigste wat ik me herinner is dat ik verschrikkelijk duizelig was.. het is bij mij helaas ge eindigd in een miskraam.. dus meer kan ik je er niet over vertellen helaas..

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:27

ik zou gewoon een testje doen ook ik ben al is zwanger geraakt door goed pilgebruik heen!

[Laatst gewijzigd door margrethk - 08/05/2008 @ 09:32] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:27
Isabelle

Wat waren de symptomen met jou?

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:19
LunaMinoes

je kan natuurlijk een testje halen van clear blue.. en/of bloed prikken bij de dokter mocht je het niet zeker weten..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]