[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 09:24 Nuria ![]() | Hey Floor, al gehoord van tapotage... da's het loskloppen van de slijmen. Een fysiotherapeut zou dit kunnen doen... Nuria |
| 15/05/2008 @ 23:42 Lien | Hey, Wij zijn met onze dochter naar een osteopaat geweest en samen met zantac gaf dit echt wel goede resultaten. Wij zijn bij een osteopaat in Assebroek (Brugge) geweest als je wil zoek ik eens zijn nummer op hoor. Groetjes |
| 09/05/2008 @ 09:39 petitje | hallo mijn zoon heeft ook zware reflux en nu toch al 6,5maand medicijnen ervoor. Hij heeft tegenwoordig ook veel last van slijmpjes, de dokter heeft er nooit een verband tussen gelegd eigenlijk. Ik heb gewoon iets bij de apo gehaald voor slijmpjes en voor zijn reflux krijgt ie gaviscon en motilium ( en voorheen ook nog omneprazole). Ik ga t toch eens aan de ka voorleggen want hierook minimaal 1x per dag overgeven. |
| 08/05/2008 @ 20:03 | Dit is zo herkenbaar...liam heeft ook last van slijmpjes en die blijven ook maar terugkomen maar voor de rest is hij heel opgewekt en totaal geen koorts enzo. Wel geeft hij zeker 1 keer per dag over. Dit is echt al een tijdje bezig en medicatie die de dokters voorschrijven helpt niet... Ik weet me ook geen raad! |
[Reageer]

reflux / slijmen / tijd