[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 22:03 Caroline | nog vergeten te zeggen dat ze 's nachts niet echt veel last lijkt te hebben maar ja ze is dan ook super moe van heel de avond wakker te zijn.Als ze wakker is rond drie uur eet ze echt wel flink aan de borst hoor dus volgens mij echt wel honger...misschien komt dat ook wel omdat haar laatste voeding 's avonds zo onrustig verloopt dat ze niet genoeg binnen heeft? |
| 09/05/2008 @ 21:57 Caroline | Hey, Probleem is dat ons meisje nooit een tutje gewild heeft en dus is er maar weinig om haar te troosten buiten de mama :-) Het gaat goed tot de avond valt...ze wordt dan zeer onrustig , eet dan ook heel onrustig,laat veel boertjes met regelmatig teruggave van melk.Ik voel dan ook heel goed aan dat ze doodmoe is en ik probeer haar wel op tijd in bed te stoppen maar dat eindigt steevast in hysterisch gehuil dat slechts stopt als ik haar weer uit bed neem en verder in slaap wieg...heel de avond is dus een strijd om haar te doen slapen en vaak is het dan 22.00 voor ze effectief slaapt. Ga haar morgen eens 's avonds in bad stoppen en na haar voeding van 19.00 weer in bed stoppen en misschien gewoon eens doorbijten tot ze zelf in slaap valt ondanks geween? |
| 08/05/2008 @ 20:33 Caroline | weinig slapen overdag 's avonds laat naar bed Hey, ik zou eens graag jullie raad willen. Ons dochtertje is van in het begin een zéér slechte slaper geweest en na veel gepuzzel kwamen we er achter dat ze verborgen reflux had.Hier krijgt ze nu de nodige medicatie voor.Momenteel is ze drie maanden en ze krijgt nog steeds bv.Ze heeft 6 voedingen overdag en één nachtvoeding meestal rond drie uur wat best vermoeiend is... ' morgens doet ze meestal een dutje van drie kwartier en in de namiddag met geluk een dutje van anderhalf uur en dan 's avonds soms nog een dutje van een half uurtje en dat is het dan...je zou dan denken dat ze 's avonds na haar voeding van 19.OO doodmoe zou zijn maar niets is minder waar...ze blijft gewoon wakker tot ze rond 22.00 uur van pure vermoeidheid in mijn arm in slaap valt.Heb alles al geprobeerd om haar meer te doen slapen ,op tijd in bedje leggen dus ik bied haar echt wel die slaapmomenten aan maar meestal begint ze hevig te huilen en dit stopt niet tenzij ik er haar uit haal. Ze slaapt dan wel van 22.00 tot 9.00 wel gebroken door de voeding om drie uur en de eerste voeding van de dag om 7 uur. Hoe kan ik haar meer doen slapen en vooral dan naar 's avonds toe vroeger in haar bedje krijgen? |
[Reageer]

weinig slapen overdag 's avonds laat naar bed