< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » slapen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
15/05/2008 @ 09:46
Cindy VM

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@orchidee: Het zou kunnen dat die pap te zwaar valt op haar maag en dat ze daardoor krampen krijgt zunne. Mijn dochter is zware (verborgen) reflux patient geweest (nu nog wel maar niet meer zo neig) en had die pap van nutrilon AR geprobeerd en daar had ze snachts die huilbuien van. Geef nu Soja van Nutrilon aangedikt met Bambix Rijstvlokken omdat die anders te dun is en deze verteert beter waardoor ze terug zalig slaapt en niets last meer heeft. Miss een tip om eens te proberen....

@nietje: ik kan daar ook moeilijk tegen hoor, als ik hoorde dat ze weende van pijn of omda ze lastig was nam ik ze ook steeds snel in mijn armen. Natuurlijk als ze weent omdat ze haar goesting niet krijgt overdag dan laat ik haar doen, geef bijna geen aandacht en leg wat extra speelgoed bij haar en dan gaat da ook vanzelf over (kan wel soms een kwartier duren maar kom). Denk dat da typisch is voor alle mama's zunne

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:46
Cindy VM

@orchidee: Het zou kunnen dat die pap te zwaar valt op haar maag en dat ze daardoor krampen krijgt zunne. Mijn dochter is zware (verborgen) reflux patient geweest (nu nog wel maar niet meer zo neig) en had die pap van nutrilon AR geprobeerd en daar had ze snachts die huilbuien van. Geef nu Soja van Nutrilon aangedikt met Bambix Rijstvlokken omdat die anders te dun is en deze verteert beter waardoor ze terug zalig slaapt en niets last meer heeft. Miss een tip om eens te proberen....

@nietje: ik kan daar ook moeilijk tegen hoor, als ik hoorde dat ze weende van pijn of omda ze lastig was nam ik ze ook steeds snel in mijn armen. Natuurlijk als ze weent omdat ze haar goesting niet krijgt overdag dan laat ik haar doen, geef bijna geen aandacht en leg wat extra speelgoed bij haar en dan gaat da ook vanzelf over (kan wel soms een kwartier duren maar kom). Denk dat da typisch is voor alle mama's zunne

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:27
nietje

nee er is eingelijk niks veranders in haar voeding
onze yana is een zeer moeilijke eten en eet weinig
zelfs bereide aardappelen met worteltjes en kip wil ze niet eten maar wel de potjes van olvarit
we hebben ze nu deze nacht laten wenen alee het was meer trunten dat ze deed en ze heeft dan doorgeslapen tot 10u30 deze morgen en ik heb ze zelfs moeten gaan wakker maken om te eten of ze sliep nog
dus denk ik als het deze nacht weer van dadde is om ze dan weer te laten huilen (maar ik kan er moeilijk tegen als ze huilt hihihhih)maar ik moet doorbijten nu he
alee we gaan zien

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:02
Orchidee

Mijn dochterje is 5 maanden en sinds een week of 2 wordt zij 's nachts rond een uur of 4 wenend wakker. Als haar tutje gegeven wordt zwijgt ze. Vroeger sliep ze ook de hele nacht door. Ze is ook ziek( geweest). Ik weet ook ni goed wat er aan de hand is. Kan het nu zijn dat zij, als ze om half 9 haar laatste fles krijgt, krampen krijgt om 4 u? Ze is sinds een aantal weken overgeschakeld op NAN AR die klontert dus ik meng de mel met een kloppertje wat wel wat schuim op de fles geeft.

Groetjes,
Orchidee
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:23
Cindy VM

Hey Nietje,

Is er iets veranderd de laatste 2 weken in haar voeding? Ik stel je deze vraag omdat wij dit ook hebben voorgehad en na 2 weken slechte nachten gehad te hebben zijn we uiteindelijk naar KA geweest om te zien wat er met haar scheelde. we hebben dan alles overlopen en ja de week dervoor waren we van pap veranderd en daar kreeg ze dus snachts buikkrampen van, dus terug andere pap gezocht en ons probleem was na enkele dagen van de baan. Tkan soms door iets stom zijn zunne, of miss door de hitte nu dat ze wakker komt van de warmte.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 12:07
nietje

mijn dochter is nu 7 maanden
ze heeft altijd door geslapen tot nu
het is nu reeds al 3 dagen dat ze om 4u wakker komt en ligt te huilen
de eerste dag hadden we het nog nie door maar ze moet nu steeds een flesje hebben
is dat normaal want om 7 u is ze er terug
ik weet echt nie meer wat ik moet doen want als ze gaat slapen krijgt ze een flesje van 210 water met 7 schepjes
ik moet er wel bijzeggen dat ze een beetje ziek is ook en veel koorts gedaan heeft al, is het nu daarom ik weet het echt nie meer
zijn er nog mensen die hetzelfde meegemaakt hebben en zou ze dan weer doorslapen eens ze beter is of nie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]