volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 07:59 FIREFLY | Ik zou hem ook gewoon Alejandro noemen hoor! Het is toch jullie kindje en jullie vinden het een mooie naam, vind het wel erg dat hun zo reageren eigenlijk.. En nog iets, smaken verschillen gewoon, er gaat denk ik nooit een naam zijn die echt iedereen mooi vind! |
| 13/05/2008 @ 11:21 k'tje | Hey, Hier net hetzelfde. Maar wij hebben de namen niet op voorhand gezegd. Mijn dochtertje heet Yorunn, m'n zoontje Iben. Hier in België niet zo'n veel voorkomende namen. En mijn moeder is nogal traditioneel ingesteld en had ook veel liever een 'gewoon' vlaamse naam gehad. Toen ik haar vroeg wat ze van 'Iben' vond, zei ze (na een minuut of 2 stilte)dat het wel een speciale naam was. En daar kon ik het mee doen... Maar goed, zij is gelukkig de enige die er zo over denkt, want voor de rest heb ik alleen maar complimentjes gekregen over onze naamkeuze. Gewoon je eigen gevoel volgen, en de naam kiezen waar jullie al zo lang achter staan. De rest moet zich daar maar bij neerleggen. ![]() K'tje |
| 13/05/2008 @ 11:34 tammie 32 | hoi, gewoon je gevoel volgen. jij moet er mee verder samen met je man. Wij hadden een ander probleem wij hadden ook namen gekozen en wouden het stil houden. Tot op een dag mijn nichtje hier was en zij ik krijg een broertje en het gaat jayden noemen dat was dus de jongens naam die wij gekozen hadden. Ik heb wel geen contact meer met mijn nonkel maar vind het erg omdat dat de enige mooie naam was voor ons dus nu zoeken wij ook een oplossing maar we geraken er niet uit we blijven steeds terug op jayden komen.Somige zeggen je had het gekozen houd het zo. Andere zeggen dat ik het niet kan maken dus vind het een probleem. Deze middag moet ik naar de echo en ga ik weten wat het is dus er is wel een oplossing dat het een meisje is.Maar ik vermoed een jongen we blijven verder zoeken. @lesley mijn vorige man was ook vreemd en wij zijn er uitgekomen misschien enkele tips ELYAS.NAYM.FAYCAL.DOENYA.LAYLA. veel plezier bij het zoeken. grtj tammie ![]() |
| 14/05/2008 @ 09:22 nieneke ![]() | Zeg, wat is me dat ![]() Tot binnekort Alejandro, groei maar flink in mama's buik, mama en papa zijn heel blij met je komst en in de wolken over je naam ![]() ![]() |
volgende pagina >

ouders probleem met naam
. Het is een spaanse naam en heeft de betekenis : beschermer van het volk. Ik vond het best wel een mooie naam en een mooie betekenis en ik en mijn vriend wisten al van dit wordt het. Maar mijn moeder en mijn schoonvader zijn er niet zo voor. Mijn moeder is zo erg nog niet zij vind het moeilijk om het te onthouden das al maar mijn schoonvader. pfff 

&