volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 21:53 zonneke | is altijd zo spannend wachten tot de volgende echo he voor mij is het ook de eerste week van sept. kan niet wachten tessy veel succes met job te vinden als je zwanger bent is het natuurlijk niet makkelijk. vooral niet stressen al is het niet makkelijk ik weet er alles van. ik heb echt een stress kip ik ben echt aan het aftellen tot mijn laatste werkdag ![]() iedereen die aan de helft zit proficiaaaat ik volg met een paar weekjes![]() |
| 20/08/2008 @ 17:04 Mie | Ai Tessy toch, rot zeg! Tja, een job verliezen, daar kan je niet veel tegen doen he.. Proberen toch niet té hard te stressen zou ik zeggen, is niet goed voor de baby. Maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Je staat dus in het onderwijs, als ik het goed heb? Heb je echt helemaal geen recht op een uitkering? Gek zeg.. Je hebt toch ook gewerkt.. Pffft. Ik ken er niks van hé, maar misschien kan je naar zoveel mogelijk scholen tegelijk een brief sturen. Misschien kan je intussen tijd toch nog invallen voor zieken of 'bevallenen'. Met intimiteit heb ik eigenlijk geen probleem. Allez, ik ben zeker geen 'helse zwangere' die altijd geprikkeld rondloopt. Gelukkig! De eerste drie maanden hadden wij ook geen seks, mijn hoofd stond er totaaaaal niet naar. Maar daarna kwam de goesting wel terug. Ik heb wel eens een keer bloedverlies gehad achteraf, dat was serieus verschieten. Maar is weer overgegaan, dus nu doen we het heel voorzichtig. Mie |
| 19/08/2008 @ 23:19 Johanna | borsten en bh's hoi tessy en anderen, hier ook ontplofte borsten.. en ze waren al best groot. bij mij jeuken ze aan het eind vd dag vooral behoorlijk en de BH uit = erg fin, behalve om mee rond te lopen haha. je hebt idd meegroeiB's! ik heb er 2 via 'prettyum.nl'. de ee rekt mee en is niet erg flatteus omat et de boel niet heel erg 'omhooghoudt', maar wel comfortabel als je de deur niet uithoeft ofzo. de andere is gelijk al een voedingsBH met sluiting achter en is best ok. krijg er ook wel jeuk borsten van maar dat is bij alle BH's. verder is alles te klein en zit vervelend, arg. als ik 'netjes' wil zijn, doe ik een strakkere aan - ziet er beter uit maar zit niet erg fijn. tja.. voel me dan toch iets zekerder. ben al zo rond :) succes ermee! en veel plezier met zwangeren ![]() |
| 18/08/2008 @ 19:38 Mie | Hahaha, die grotere borsten! Ik ken het. En ook die grotere tepels, ik vind dat echt BAH, maar mannen vinden het blijkbaar allemaal het einde. Gek he. Er bestaan wel meegroeibh's hoor, maar de enige die ik heb gevonden had geen goede ondersteuning onderaan. Terwijl ik dat toch heel belangrijk vind, dat ze niet gaan hangen. Ik heb gewoon een grotere cupmaat gekocht, en vooral een grotere omtrek! Dat was nog het grootste probleem, ik kreeg ze niet meer dicht. Voor problemen met de darmen zou ik ook eventjes langs de huisarts gaan, die kunnen er zeker iets voor geven. Grts, Mie |
| 18/08/2008 @ 09:57 Mie | Hi! Ja de darmen, ik heb er soms ook last van. Geen winderigheid, maar gewoon, moeilijker naar toilet kunnen gaan. En plassen moet ik dan weer aan de lopende band. Ik voel echt iets op mijn blaas drukken dan. Tja, zal wel allemaal door de zwangerschap komen.. Ik zie mijn buik groeien - gek he, de navel ligt precies ook veel minder diep dan anders? - maar buitenstaanders niet. Normaal ben ik wel heel plat van buik, en nu is het alsof ik gewoon een dikke buik heb.. Maar dat kan dus van vanalles zijn. Ik voel ons kleintje sinds 18 weken dagelijks bewegen. Wel enkel als ik lig/zit en niet praat. Ik heb eens gelezen dat kindjes in de buik in slaap vallen van bewegingen en geluiden, dus kan wel kloppen. In de 19de week legde ik voor de curieuziteit mijn hand eens op mijn buik en ja, daar voelde ik het ook. Man heeft zijn zoon nu ook al een paar keer voelen stampen. Echt een zalig gevoel! Ik duim dat het voor iedereen snel mag komen. Mie |
| 14/08/2008 @ 11:10 Mie | Dag meisjes, Iedereen OK? Hier wel, al gaat het soms wat traag naar mijn goesting. Ik voel de kleine nu wel bewegen, af en toe wat plofjes, maar nu zou ik willen dat de papa het ook al kon voelen.. En die buik, dat duurt maar!! Als ik sommige vrouwen zie op 20 weken, amai! 's Morgens ben ik eigenlijk nog altijd plat. 's Avonds zie je het wel, maar nog steeds zou het evengoed een vetkwab kunnen zijn voor de buitenwereld. Tja, het is nooit goed zeker ![]() Cindy, tof dat alles in orde is! Wij hebben eind augustus onze 20-wekenecho (al ben ik er dan al 22 weken). Op de vorige zag alles er wel goed uit, maar het zal toch een geruststelling zijn als alles in orde blijkt. Grts! Mie |
volgende pagina >
[Reageer]

januari 2009
ik volg met een paar weekjes

maar moet nog tot 10 sept wachten voor de volgende echo 
(ahh het zijn maar 4 uurtjes )

Mijn vriend ocharme wou mij eens goed troosten maar ja toen kreeg ik het weer. Waarschijnlijk krijg ik nu nooit geen knuffels meer hoewel ik er normaal verzot op ben.
En op de pilletjes die ik normaal neem staat dat je die niet bij een zwangerschap mag nemen dus zal eens ten rade moeten gaan bij de apotheek.
) maar die tepels!! En ja hoor mijn vriend is er ook helemaal weg van haha. Mijn bh's spannen behoorlijk en heb nu enkele grotere maten aangeschaft. Hopelijk groeien ze niet meer te hard want heb geen zin om elke maand nieuwe te kopen hoor! Of bestaat er zoiets als meegroeibh's?? 
Mijn man wel, die vind het heel sexy allemaal! Mannen toch.......